Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Світлана із міста: Ужгород :: Запитання: 40439  
Світлана запитує:
Втілення особистісно орієнтованого підходу у виховний процес школи-інтернату, ГПД.
Наша відповідь:
Світлано, добрий день! Опрацюйте, будь ласка, такі джерела інформації:

Алексєєва В. І. Ставтесь до нас, як до рідних дітей…[Особистісно орієнтований підхід до дитини в умовах школи-інтернату] / В. І. Алексєєва // Освіта. — 2007. — № 26–27. — С. 4–5.

Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посіб.: У 2 кн. / І.Д. Бех. - К. : Либідь, 2003.
Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. - 280 с.
Кн. 2 : Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. - 344 с.

Гаврішко В. Д. Загальноосвітні школи-інтернати: навчально-методичний аспект : метод. посіб. / В. Д. Гаврішко, В. І. Очеретянко, І. М. Шоробура, Л. А. Машкіна; Хмельниц. облдержадмін., Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельницький : Вид-во ХГПА, 2012. - 220 c. - Бібліогр.: с. 149-151.

Гольдштейн Арнольд, Хомик Володимир. Тренінг умінь спілкування: як допомогти проблемним підліткам /Пер. з англ. В. Хомика.- К.: Либідь,
2003. – 520 с.

Иванов Л.М., Конева Е.В. Применение нидерландской модели повышения социальной компетенции подростков // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. – 2002. - №2. С. 30-60.

Клішевич Н. А. Соціально-педагогічна робота з підлітками із делінквентною поведінкою (друга половина XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н. А. Клішевич; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 20 c. –

Кобзар Б.С., Постовойтов Є.П. Специфіка позаурочної виховної роботи з учнями шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, які залишились без
піклування батьків. – К.: Стилос, 1997. – 312 с.

Коношенко С. В. Особистісно-орієнтований підхід як один із важливих напрямків гуманізації реабілітаційної роботи з дезадаптованими підлітками / С. В. Коношенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 146-148. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Кумарина Г.Ф. Диагностирование состояний риска в развитии ребенка. Проблемы и решения // Практическая психология и логопедия. – 2003. - №1-2 (4-5). – С. 15-20.

Наточій А. М. Загальноосвітні школи-інтернати в сучасному освітньому просторі України / А. М. Наточій // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 80-84.

Омельченко Л. Особистісно орієнтована система навчання і виховання через диференціацію та індивідуалізацію навчального процесу / Л. Омельченко // Рідна школа —2007. — № 11–12. — С. 54–55.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2005. - 138 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 33).

Петровська І. Організація роботи з виявлення та діагностики схильних до правопорушень учнів при управлінні навчальним закладом / І. Петровська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 234-243

Скребець О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми (З досвіду роботи) / О. Скребець, Т. Дем'яненко // Рідна шк.. - 2009. - № 5/6. - С. 51-53.

Основи патріотичного виховання учнів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків у позаурочний час. Методичні рекомендації. / Укладач – Л.В. Канішевська – К.: Інститут педагогіки АПН України, 1997. – 14 с.

Особистісно зорієнтовані технологіі у виховному процесі // Позакласний час. —2011. — № 4. — С. 47–54.

Особистісно орієнтована модель виховання // Позакласний час. — 2007. — № 2. — С. 15.

Социальная педагогика: Учеб. пособие для студентов высш. учеб.заведений /Под ред. В.А. Никитина. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 272 с.

Школа особистісно орієнтованої педагогіки // Позакласний час. — 2010. — № 4 — С. 43–52.

Стратегія реформування освіти в Україні: рекомендації з освітньої політики. – К.: „К.І.С.”, 2003. – 296 с.

Сухомлинська О. Виховання як соціальний процес // Шкільний світ. – 2004. - №4 (228), січень. – С. 1-3.

Яковенко В.С. Виховання та усиновлення дітей-сиріт. – Кіровоград, 1998,- 336 с.

Яндрова Ю. В. Особливості розвитку гендерної ідентичності дівчат- підлітків в умовах шкіл-інтернатів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. В. Яндрова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.

.: Розділ: Освіта :: 13.03.2017 20.09.07 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.630009 seconds