Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: алина із міста: кривой рог :: Запитання: 40446  
алина запитує:
Здравствуйте, мне нужны тезисы, статьи новых годов на тему "ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ" желательно с ссылками , заранее спасибо.
Наша відповідь:
Добрый день, Алина!
Предлагаем Вам просмотреть следующие источники:
1. Афенченко Г. В. Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку втуризмі [Електронний ресурс] / Г. В. Афенченко, Н. В. Шумлянська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2016. - вип. 5. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2016_5_29.
2. Борисюк О. А. Туристичний маркетинг як інструмент дослідження регіонального туристичного ринку [Електронний ресурс] / О. А. Борисюк // Географія та туризм. - 2015. - Вип. 33. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2015_33_5.
3. Гончар В. В. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу послуг туристичної галузі в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Гончар, О. В. Калінін // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 28. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2014_28_39.
4. Гронська М. В. Маркетингова оцінка ринку туристичних послуг літнього відпочинку [Електронний ресурс] / М. В. Гронська // Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 7. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_7_16.
5. Данніков О. В. Сучасні принципи та інструментарії маркетингу туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. В. Данніков, Н. Д. Бобрицька, О. В. Кирилова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2015_2(2)__14.
6. Дубик В. Я. Маркетинговий підхід до аналізу конкурентоспроможності вітчизняних підприємств туристичного бізнесу в умовах євро інтеграції [Електронний ресурс] / В. Я. Дубик, О. Б. Осідач // Науковий вісник НЛТУ України. - 2016. - Вип. 26.2. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2016_26.
7. Євтушенко О. В. Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму [Електронний ресурс] / О. В. Євтушенко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2014. - № 1144, вип. 3 (1). - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2014_1144_3(1)__38.
8. Жук І. Маркетингове управління діяльністю вітчизняних суб’єктів господарювання на ринкутуристичних послуг України Електронний ресурс] / І. Жук // Вісник Львівського університету. Серія : Міжнародні відносини. - 2013. - Вип. 33. - С. 219-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2013_33_27.
9. Заячковська Г. А. Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: інтердисциплінарний підхід[Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Європейський вектор економічного розвитку. - 2013. - № 2. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2013_2_13.
10. Ілляшенко С. М. Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. Сум [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, М. В. Ахрамеєва, Т. Є. Іванова // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2013. - № 3. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2013_3_13.
11. Кізима В. Л. Маркетингове дослідження ринку туристичних і готельних послуг України [Електронний ресурс] / В. Л. Кізима, Н. В. Бортнік // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 17(2). - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_17(2)__10.
12. Корпан О. С. Особливості сегментації ринку туристичних послуг як складової маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / О. С. Корпан // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3(3). - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_3(3)__21.
13. Кравчук Н. В. Стратегічно-маркетингова оцінка конкурентного середовища туристичного ринку України [Електронний ресурс] / Н. В. Кравчук // Вісник ДІТБ. - 2013. - № 17. - С. 306-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_52.
14. Левкович У. Види готелів та їх рівень комфорту надання послуг маркетологами для туристів в ринкових умовах [Електронний ресурс] / У. Левкович // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_38.
15. Левкович У. Маркетинг використання нових педагогічних технологій туристичних послуг в готельно-курортній діяльності [Електронний ресурс] / У. Левкович // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_33.
16. Левкович У. Модель учіння маркетингу готельно-ресторанного бізнесу цінової політики, та якість сфери послугтуристичної діяльності [Електронний ресурс] / У. Левкович // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_36.
17. Мадзігон В. Туризм як сфера послуг в маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / В. Мадзігон // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_5.
18. Мангушев Д. В. Туристичні послуги: особливості маркетингу та сучасний стан ринку [Електронний ресурс] / Д. В. Мангушев, В. К. Пилипчук, Н. О. Смірнова // Бізнес Інформ. - 2016. - № 4. - С. 177-182.
19. Музика О. М. Маркетингові дослідження регіональних сегментів світового ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. М. Музика, Л. О. Іванова, Ю. А. Семак // Вісник ДІТБ. - 2013. - № 17. - С. 290-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_49.
20. Перішко І. Експериментальна перевірка професійної підготовки маркетологів у сфері туристичних послуг[Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_33.
21. Перішко І. Теоретичні основи організації праці маркетолога в сфері туристичних послуг [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_31.
22. Пилипчук В. П. Розвиток комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг [Електронний ресурс] / В. П. Пилипчук, О. Д. Лендєл // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2015_2(2)__18.
23. Смирнов І. Маркетинг-мікс у туризмі: модерна концепція в контексті сталого туризму [Електронний ресурс] / І. Смирнов, О. Шматок // Вісник Львівського університету. Серія : Географічна. - 2013. - Вип. 42. - С. 326-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Geograf_2013_42_39.
24. Страшинська Л. В. Аналіз функцій маркетингу на туристичних підприємствах [Електронний ресурс] / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2014. - Вип. 26. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2014_26_9.
25. Тєлєтов О. С. Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 200-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_20.
26. Транченко Л. В. Вплив інформаційних технологій на маркетинг у сфері туризму [Електронний ресурс] / Л. В. Транченко. // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_1-2_43.
27. Фролова Г. І. Організаційні засади маркетингових досліджень у сфері туризму [Електронний ресурс] / Г. І. Фролова, В. Ю. Фролова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2014. - № 3. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2014_3_11.
28. Чаплінський Ю. Б. Напрями впровадження маркетингу взаємовідносин у діяльність туристичного підприємства[Електронний ресурс] / Ю. Б. Чаплінський // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 249-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_2_47.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 14.03.2017 20.24.45 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.252462 seconds