Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Вікторія із міста: Київ :: Запитання: 40632  
Вікторія запитує:
Доброго дня! Потрібно підібрати літературу за темою "Організаційно-економічні засади використання маркетингового дослідження в мережі Інтернет" Дуже дякую!
Наша відповідь:
Добридень, Вікторіє! Для вас підібрано такі джерела інформації:

Бойчук І. В., Музика О. М. Інтернет в маркетингу: Підручник. — К.: Центр учбової літератури, 2010. — 512 с.
http://shron.chtyvo.org.ua/Boichuk_Inna/Internet_v_marketynhu.pdf

Бойчук І.В. Маркетингові дослідження в мережі Інтернет // Збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу". 29 вересня-1 жовтня, 2011 року. - Суми, 2011. - С. 27-29.

Васильев Г. Электронный бизнес и реклама в Интернете: учеб. пособие для студентов вузов по спец. 080111 «Маркетинг» / Г. А. Васильев, Д. А. Забегалин. — М.: ЮНИТИ-Дана, 2008. — 183 с.

Гнатик, Оксана. Сучасні маркетингові інформаційні системи і технології як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. Гнатик, А. Козоріз // Важелі і механізми формування сталого розвитку економіки в умовах світової глобалізації [Текст] : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 9-10 груд. Ч. 1 / відп. за вип. А. П. Сава. - Т. , 2010. - С .156-157.

Джон Р. Бьюмонт.Информационные технологии в маркетинге. Информационные технологии в бизнесе / под ред. М.Желены — СПб: Питер, 2002. — 1120 с.

Дубинский, И. Веб-технологии в маркетинговых исследованиях: новые возможности направления [Текст] / И. Дубинский // Маркетинговые исследования в Украине. - 2008. - № 5 . - С. 72-74

Дубинський, І. Розвиток інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень [Текст] / І. Дубинський // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 11-13.

Затонацька Т. Г., Плескач В. Л. Електронна комерція. Підручник. К.: Знання. — 2007. — 535 с.

Інформаційні системи і технології в економіці: посібник / за ред. В. С. Пономаренка. — К.: Академія, 2002. — 544 с.

Как изменилось поведение украинского интернет-пользователя в 2015 году [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине : Научно-практический журнал. - 2015. - № 4. - С. 60-61

Каніщенко, О. Актуальні дослідження інтернет-маркетингових комунікацій [Текст] / О. Каніщенко // Вісник Київського Національного торговельно-економічного університету : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 149-152

Красновський, Олександр. Жахливо і Прекрасно: онлайн дослідження в Україні / О. Красновський, Н. Харченко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 14-21.

Кубахов, П. Маркетинговые исследования в Интернет [Текст] / П.Кубахов // Маркетинг. - 2001. - № 3 . - С. 38-45

Липова, Крістіна. Сучасні маркетингові інформаційні системи як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства на сучасному ринку / К. Липова, О. Єсіна // Важелі і механізми формування сталого розвитку економіки в умовах світової глобалізації [Текст] : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 9-10 груд. Ч. 1 / відп. за вип. А. П. Сава. - Т. , 2010. - С .347-348.

Литовченко, Ірина. Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в Інтернет-середовищі [Текст] = Methodical bases of marketing research of enterprise’s presence on the Internet-environment / Ірина Литовченко, Марія Ботушан // Економіст. - 2013. - № 8. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст.

Любарский, Иван. Частные онлайн сообщества (Private Online Communities) / И. Любарский // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 59-64

Макарова М. В.Електронна комерція: посібник для студентів вищих навчальних закладів. — К.: Видавничий центр «Академія», 2002. — 272 с.

Объект исследований - Интернет [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - 2008. - № 6 . - С. 83-85

Стельмах, Катерина. Структура медиа-потребления в украинских селах и небольших городах [Текст] / К. Стельмах // Маркетинговые исследования в Украине : Научно-практический журнал. - 2012. - № 3. - С. 34-38.

Титаренко, Яна.Що пропонують з маркетингових досліджень в інтернет лідери в пошуковій системі Google [Текст] / Яна Титаренко // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 5. - С. 21-24.

Даниленко О.О. Особливості маркетингових досліджень у мережі інтернет
http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=68865

Интернет-маркетинг. Маркетинговые исследования в интернете
http://www.bestreferat.ru/referat-262580.html

Кузнєцова Н. ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
https://docviewer.yandex.ua/view/0/?*=AA5OfOZycsbmggTiOOG/Y69+w4J7InVybCI6Imh0dHA6Ly9DeWJlckxlbmlua2EucnUvYXJ0aWNsZS9uL2ludGVybmV0LW1hcmtldGluZy1pbi11a3JhaW5lLXByb2JsZW1zLWFuZC1wZXJzcGVjdGl2ZXMucGRmIiwidGl0bGUiOiJpbnRlcm5ldC1tYXJrZXRpbmctaW4tdWtyYWluZS1wcm9ibGVtcy1hbmQtcGVyc3BlY3RpdmVzLnBkZiIsInVpZCI6IjAiLCJ5dSI6Ijk0ODU1ODk4NzE0OTA5NTE3MzQiLCJub2lmcmFtZSI6dHJ1ZSwidHMiOjE0OTI5MzMxODgwNTh9&lang=uk

Маркетингові дослідження послуг в мережі Інтернет
http://ur.co.ua/52/232-5-marketingovye-issledovaniya-uslug-v-seti-internet.html

Маркетинговые исследования в сети Интернет
http://studme.org/48508/marketing/internet-marketing

Организация маркетинговых исследований в Интернете
http://heapdocs.com/files/kursovaya_rabota_pi-301_menschikov_a_v

Реферат Маркетингові дослідження в Інтернеті
http://ukrbukva.net/19655-Marketingovye-issledovaniya-v-Internete.html
Реферати українською » Маркетинг » Формування маркетингу в мережі Internet

Реферат Формування маркетингу в мережі Internet
http://bukvar.su/marketing/136288-Formirovanie-marketinga-v-seti-Internet.html

Технології маркетингових досліджень в Інтернеті
https://studme.com.ua/1384072015082/marketing/tehnologii_marketingovyh_issledovaniy_internete.htm

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 22.04.2017 13.44.26 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.307656 seconds