Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Ольга із міста: Суми :: Запитання: 40982  
Ольга запитує:
Доброго дня, допоможіть,будь ласка, знайти матеріал за для написання наукової роботи з теми: 1. Психолого-педагогічні особливості учнів 7-9 класів. 2. Поняття диференційованого навчання в педагогіці та методиці. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий вечір,Ольго!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
- Лук'янчук , Наталія Вадимівна. Психолого-педагогічна модель формування соціально-комунікативної компетентності обдарованих учнів // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2016. - № 4 (квітень). - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
- Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Академія педагог. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 1999 - .
Вип. 11. - 2008. - 449,[1] с. - Бібліогр. в кінці ст.
- Наукові записки / М-во освіти і науки України, Кіровоградський держ. педагог. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2004 - .
Вип. 82, Ч. 1 / ред.: В. В. Радул, С. П. Величко, В. П. Вовкотруб, С. У. Гончаренко та ін. - 2009. - 327,[1] с. - Бібліогр. у кінці статей.
- Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості : монографія / В. О. Моляко ; АПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Лабораторія соціальної психології творчості. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 207 с. - Бібліогр. в кінці розд.
- Малафіїк, Іван Васильович. Дидактика новітньої школи : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Іван Малафіїк. - К. : Слово, 2015. - 630,[2] с. - Бібліогр. в кінці ст. - Бібліогр. в кінці розд.
- Шулдик, Володимир Іванович. Педагогічний аспект диференційованого підходу до учнів у навчальному процесі : Навч.-метод. посібник / Володимир Шулдик ; М-во освіти України; Ін-т змісту і методів навчання. - К. : ІЗМН, 1997. - 51 с. - Бібілогр.: с. 49-50.
- Кочерга, Олександр. Вплив психофізіологічних можливостей учня на результат навчання / Олександр Кочерга, Людмила Назарова // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 7-9
- Куліш, С. Психологічні особливості навчально-пізнавальної діяльності учнів // Педагогічна майстерня. - 2011. - № 5. - С. 29-34
- Музичко, Людмила. Соціально-психологічні властивості особливості та розвиток індивідуального стилю учня // Соціальна психологія. - 2007. - № 1. - С. 153-161. - Бібліогр.: 7 назв.
- Туркот, Тетяна. Методи психолого-педагогічного діагностування індивідуальних особливостей учнів // Фізика та астрономія в школі. - 2004. - № 3. - С. 20-24. - Бібліогр.: 6 назв.
- Ковчин, Наталя. Диференційоване навчання та комплексне дослідження ефективності дидактичного процесу // Вища школа. - 2008. - № 8. - С. 42-48. - Бібліогр.: 10 назв.
- Дибський, С. Н. Технології, методи, прийоми // Завучу. Усе для роботи. - 2012. - № 15-16. - С. 31-38 ; Завучу. Усе для роботи. - 2012. - № 17-18. - С. 38-39 ; Завучу. Усе для роботи. - 2012. - № 21-22. - С. 2-3
- Щорс, В. В. Педагогічні умови організації роботи з обдарованими дітьми в загальноосвітніх закладах // Педагогічна майстерня. - 2013. - № 3. - С. 5-14 : табл.
- Худиківська, Л. І. Інноваційні технології. Упровадження ефективного педагогічного досвіду // Завучу. Усе для роботи. - 2013. - № 7-8. - С. 21-33. - Бібліогр. в кінці ст.
- http://elibrary.kubg.edu.ua/15114/1/Zhytenyova_aref.pdf
- http://osvita.ua/school/method/psychology/1745/
- http://studcon.org/psyhologo-pedagogichni-aspekty-pozaklasnoyi-roboty-z-inozemnoyi-movy

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 19.09.2017 16.06.02 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.35776 seconds