Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45729
   


Автор запитання: Юлія із міста: Київ :: Запитання: 41160  
Юлія запитує:
Доброго дня. Допоможіть знайти інформацію на тему "Особливості тенденції та види ринку інформаційних продуктів та послуг".Дякую.
Наша відповідь:
Юліє, добрий день! Перегляньте, будь ласка, такі джерела:

Давидова, Ірина. Інформаційні продукти та послуги в структурі інформаційного ринку [Текст] / Ірина Давидова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - Київ, 2001. - Вип. 6. - С. 404-414. - Бібліогр. в кінці ст.

Кузнєцов, Володимир.Системно-динамічний підхід до прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на підприємствах ринку інформаційних продуктів та послуг України [Текст] / В. Кузнєцов // Вісник Тернопільського національного економічного університету : Науковий журнал. - 2011. - № 3. - С. 72-77. - Бібліогр. 8 назв

Новакова Л. Інформаційні продукти і послуги універсальної наукової бібліотеки [Електронний ресурс] / Л. Новакова // Бібліотечна планета. - 2012. - № 3. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bp_2012_3_8

Лепьохін, О. В. Визначення та порівняльний аналіз маркетингової категорії "Освітня послуга" і "Освітній продукт" у загальній системі інформаційних ресурсів, послуг і продуктів [Текст] / О. В. Лепьохін, П. О. Прокопченко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво : науково-виробничий журнал. - 2013. - № 2. - С. 260-263. - Бібліогр. в кінці ст.

Петров В. В Національні інформаційні ресурси. Проблеми формування, розвитку, управління і використання / В. В Петров, О. В. Нестеренко, М. Г. Монастирецький, В. Ю. Шагалов // Реєстрація, зберігання і оброб. даних. - 2001. - 3, № 2. - С. 38-49. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Пушкар О. І. Класифікація мультимедійних видавництв як нової форми ведення бізнесу в умовах інформаційної економіки / О. І. Пушкар, С. О. Назарова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2015. - № 33. - С. 109-116. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.


Стойчев О.О. Ціна інформаційного товару в умовах структурної трансформації економіки: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.01 / О.О. Стойчев ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2009. — 17 с.

Терещенко, Ірина. Бібліотека як суб'єкт ринку інформаційних продуктів і послуг [Текст] / Ірина Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - Київ, 2013. - Вип. 35. - С. 341-350. - Бібліогр. 18 назв

Тема 6. Дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг
http://bookss.co.ua/book_osnovni-ponyattya-informacijnogo-marketingu_808/7_tema-6.-doslidzhennya-rinku-informacijnih-produktiv-ta-poslug

Етапи та тенденції розвитку інформаційного ринку України
http://biglib.info/5022-etapi-ta-tendencyi-rozvitku-nformacynogo-rinku-ukrayini.html

Європейський ринок інформаційних продуктів та послуг
http://pidruchniki.com/18340719/politologiya/yevropeyskiy_rinok_informatsiynih_produktiv_poslug

Розділ 10. Дослідження ринку інформаційних продуктів і послуг 10.1. Інформаційна індустрія та інформаційний ринок
https://books.br.com.ua/5339

.: Розділ: Загальні :: 23.10.2017 11.19.45 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.235904 seconds