Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Едуард із міста: Ужгород :: Запитання: 41305  
Едуард запитує:
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, знайти літературу для написання курсової роботи "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у виховному процесі діяльності школи-інтернату". Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Едуарде!
Пропонуємо Вам переглянути:
1. відповіді - Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за: Номером запитання - 36014, 36202, 37474.
2. Дегтяренко Т. М. Поширення ідей упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему спеціальної освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Дегтяренко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 46, вип. 2. - С. 11-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_46_2_4.
3. Дущенко О. С. Використання Інтернету в освіті: досвід зарубіжжя / О. С. Дущенко // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 3. - С. 35-42.
4. Загальноосвітні школи-інтернати: навчально-методичний аспект : метод. посіб. / В. Д. Гаврішко, В. І. Очеретянко, І. М. Шоробура, Л. А. Машкіна ; Хмельниц. облдержадмін., Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельницький : Вид-во ХГПА, 2012. - 220 c.
5. Киба Н. Створення системи інноваційного середовища для розвитку соціальної компетентності та життєтворчості вихованців в умовах школи-інтернату / Н. Киба // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 1. - С. 35-40.
6. Литвинова С. Г. Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу : монографія / С. Г. Литвинова ; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ : Компринт, 2016. - 356 c.
7. Мотилькова З. О. ІКТ-компетентність вчителя-предметника, як необхідна складова в сучасній спеціальній школі [Електронний ресурс] / З. О. Мотилькова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 57-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_8.
8. Осадчий В. В. Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті [Електронний ресурс] / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_6.
9. Поляновська О. Правове виховання дітей-сиріт молодшого шкільного віку, що перебувають у школах-інтернатах, через використання інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / О. Поляновська // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_13.
10. Постильна О. Сутність та зміст підготовки майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі духовно-морального виховання учнів [Електронний ресурс] / О. Постильна // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5 (2). - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(2)__22.
11. Скрипка Г. В. Формування в учнів навичок XXI століття засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Г. В. Скрипка // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_10.
12. Соколюк О. М. Включення мережних соціальних сервісів у діючі моделі організації навчання учнів[Електронний ресурс] / О. М. Соколюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 55, вип. 5. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_55_5_7.

.: Розділ: Освіта :: 10.11.2017 12.55.21 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.234766 seconds