Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Ольга Білобородько із міста: Полтава :: Запитання: 41312  
Ольга Білобородько запитує:
Прошу допомогти з підбором джерел для дисертаційного дослідження "Розвиток професійності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти України (1940-і рр.ХХ - початок ХХІ ст)
Наша відповідь:
Доброго дня, Ольго!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела (зверніть увагу на списки літератури в кінці статей):
Ангельський О. В. Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Чернівецька область / О. В. Ангельський, В. П. Андрущенко, В. О. Балух, В. М. Ботушанський, Б. І. Бунчук ; ред.: С. В. Мельничук, Т. В. Марусик, В. М. Ботушанський ; Нац. акад. пед. наук України, Асоц. ректорів пед. ун-тів Європи, Ін-т вищ. освіти. - Київ : Знання України, 2011. - 279 c.
Везетіу К. В. Критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті [Електронний ресурс] / К. В. Везетіу // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 63. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_63_37.
Галус О. М. Порівняльна педагогіка : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. Ч. 1 / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, Хмельниц. гуманіт.-пед. ін-т, Регіон. лаб. соц.-пед. пробл. адапт. студ. до умов навчання у вищ. навч. закл. - Хмельницький : ХГПІ, 2004. - 138 c.
До витоків становлення української педагогічної науки / ред.: В. Г. Кузь. - Київ : Наук. світ, 2002. - 323 c. - (Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини ; Спец. вип.).
Жорова І. Я. Зміст, форми і методи професійного розвитку вчителів у системі післядипломної освіти України: історико-педагогічна ретроспектива : навч. посіб. / І. Я. Жорова. - Херсон : КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти", 2014. - 223 c.
Жорова І. Я. Питання періодизації розвитку післядипломної освіти в історико-педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / І. Я. Жорова // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 280-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_47.
Картава Ю. К. Процес підвищення кваліфікації вчителів-філологів у системі післядипломної освіти України [Електронний ресурс] / Ю. К. Картава // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(1). - С. 225-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(1)__35.
Компетентнісний підхід у неперервній освіті : колект. моногр. / Н. Б. Голуб, І. Г. Єрмаков, Л. О. Лузан, Л. І. Мацько, І. В. Родигіна ; ред.: І. Г. Єрмаков. - Донецьк : Каштан, 2012. - 259 c.
Комунальний заклад "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради. 70; історія та розвиток: учора, сьогодні, завтра / Запоріз. обл. ін-т післядиплом. освіти. - Запоріжжя, 2009. - 120 c.
Кот Н. М. Сторінки історії Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти (1940–1941 роки) [Електронний ресурс] / Н. М. Кот // Педагогічний пошук. - 2014. - № 4. - С. 3–5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_4_3.
Кот Н. М. Сторінки історії Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти (1944 р. – початок 60-х рр.) [Електронний ресурс] / Н. М. Кот // Педагогічний пошук. - 2015. - № 1. - С. 16–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2015_1_5.
Кот Н. М. Сторінки історії Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти (1960-ті – початок 70-х років) [Електронний ресурс] / Н. М. Кот // Педагогічний пошук. - 2015. - № 2. - С. 17–22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2015_2_6.
Лузан Л. Управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_22.
Олійник В. Центральному інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України - 55 років / В. Олійник, Н. Орєхова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 86-88.
Островський К. С. Підготовка фахівців в Україні: проблеми, перспективи на порозі третього тисячоліття (історико-освітній, психолого-педагогічний, соціальний аспекти) / К. С. Островський ; Технол. ун-т Поділля. - Хмельницький, 2002. - 345 c.
Примакова В. В. Вплив реформ 50–60-х років ХХ століття на розвиток післядипломної освіти вчителів в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Примакова // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. - 2014. - Вып. 45. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKipu_2014_45_7.
Примакова В.В. Діяльність інститутів підвищення кваліфікації вчителів України в 50—60-і роки хх століття [Електронний ресурс] / В. В. Примакова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2014. - № 21. - С. 9-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_4.
Примакова В. В. Проблема розвитку післядипломної освіти вчителів у дослідженнях сучасних науковців [Електронний ресурс] / В. В. Примакова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 35. - С. 396-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_84.
Примакова В. В. Робота інститутів удосконалення кваліфікації учителів у 40-ві роки ХХ століття [Електронний ресурс] / В. В. Примакова // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 284-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_50.
Професійна підготовка педагога: історичний досвід і виклики сучасності : зб. наук. пр. / ред.: Н. Скотна, М. Чепіль ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 291 c.
Червінська О. Ю. Становлення та розвиток післядипломної педагогічної освіти в Автономній Республіці Крим : автореф. дис... канд. пед. наук / О. Ю. Червінська ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - Київ, 2007. - 20 c. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2007/07coyark.zip.
Чумак Л. В. Розвиток професійності вчителя-філолога: імпліцитність, експліцитність, інституціональність : монографія / Л. В. Чумак. - Херсон : КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти", 2014. - 271 c.
Шарко В. Д. Андрагогічний підхід до організації навчання вчителів в системі післядипломної освіти : метод. посіб. / В. Д. Шарко. - Херсон : Олді-плюс, 2003. - 94 c.
Якухно І. І. Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: історія та розвиток / І. І. Якухно, М. Ю. Костриця, В. Ф. Денисенко. - Житомир : Полісся, 2007. - 112 c.

.: Розділ: Освіта :: 11.11.2017 15.53.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.239766 seconds