Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Надія із міста: Кременчук :: Запитання: 41318  
Надія запитує:
Добрий день, допоможіть у пошуках літератури до теми: Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів у коледжах та університетах України, дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Надіє! Пропонуємо Вам ознайомитеся з наданою інформацією:

1. Байкачова К. В. Аналіз наукових досліджень з проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховної діяльності [Електронний ресурс] / К. В. Байкачова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(4). - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(4)__32

2. Нікуліна О. Д. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання школярів [Електронний ресурс] / О. Д. Нікуліна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(1). - С. 205-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(1)__32
3.
Мазурік О. О. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів іноземної мови до взаємодії з учнями початкових класів [Електронний ресурс] / О. О. Мазурік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(2). - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(2)__34

4. Акімова О. М. Педагогічні умови позааудиторної самостійної роботи в ході підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. М. Акімова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_10

5. Каракатсаніс Т. В. Креативне співробітництво в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 373-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_60

6. Ковальова Н. С. Модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних технологій в естетичному вихованні [Електронний ресурс] / Н. С. Ковальова // Горизонти освіти. - 2013. - № 3. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gorosv_2013_3_30

7. Ворник М. М. Вивчення спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. М. Ворник // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_23

8. Осадченко І. Загальна структурна характеристика технології навчання у підготовці майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / І. Осадченко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__4

9. Кучай Т. П. Порівняльний аналіз курікулумів з підготовки учителів початкових класів в університетах Японії [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 34. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2014_34_19

10. Казанжи І. В. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів у класичному університеті [Електронний ресурс] / І. В. Казанжи // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 319-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_63..Підкреслено значення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх фахівців в класичному університеті. Розкрито складові професійно-виховної компетенції учителів початкової школи.Подчеркнуто значение компетентностного подхода в подготовке будущих специалистов в классическом университете. Раскрыты составные профессионально-воспитательной компетенции учителей начальной школы.

11. Дусь Н.А. Формування культури педагогічного спілкування у студентів гуманітарно-педагогічного коледжу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Дусь ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp. Досліджено питання формування у майбутніх учителів початкових класів культури педагогічного спілкування у навчально-виховному процесі гуманітарно-педагогічного коледжу. Скачати повний текст

12. Михальська В.Р. Підготовка студентів педагогічного коледжу до управління навчальною діяльністю молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Р. Михальська ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 20 с. — укp. Розроблено засоби діагностики рівня сформованості готовності студентів педагогічного коледжу до управління навчальною діяльністю молодших школярів, наведено критерії та визначено чотири (низький, середній, достатній і високий) рівні готовності. Розглянуто педагогічні умови підготовки студентів до управління навчанням учнів початкових класів. Скачати повний текст

13. Чепка О. В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет": автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Чепка ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp. Розкрито поняття "професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів" і "навчальний комплекс", "педагогічний коледж - педагогічний університет". Обгрунтовано завдання, функції, принципи діяльності педагогічних навчальних комплексів. Проаналізовано стан, особливості, проблеми та можливості вдосконалення процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет".. Скачати повний текст

14. Чепка, Ольга Володимирівна. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет" [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Чепка Ольга Володимирівна ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2010. - 263, [4] арк. - Бібліогр.: арк. 231-263. Рубрикатор НБУВ: Ч479.518.3 Ч489.518.3

15. Чепка О. В. Професійна адаптація студентів в системі «педколедж-педуніверситет» / Чепка О. В. // «Інноваційний потенціал Української науки – ХХІ сторіччя» : збірник доповідей учасників шостої всеукраїнської науково-практичної конференції, 1 – 15 квітня 2010 р. – Запоріжжя : Видавництво ПГА., 2010. – С. 66–71.

16. Чепка О. В. Професійна орієнтація майбутніх учителів початкових класів на етапі підготовки у педколеджі / Чепка О. В. // «Dny v?dy – 2010» : materi?ly VI mezn?rodn? v?decko – praktick? konference. – Dil 19. Pedagogika. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o., 2010. – S. 51–52.

17. Чепка О. В. Становлення майбутніх учителів початкових класів на етапі неперервної професійної підготовки у педуніверситеті / О. В. Чепка // «Последните научни постижения» : материали VI Міжнародної наукової практичної конференції. – Том 13. Педагогічні науки. – София : «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2010. – С. 11–13.

18. Чепка О. В. Стан підготовки майбутніх учителів початкових класів у практиці педколеджу та педуніверситету / О. В. Чепка // Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів : матеріали міжвузівської наук.-практ. конф., 30–31 березня 2010 р. / Євпаторійський інститут соціальних наук РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта). – Євпаторія, 2010. – С. 159–163.

19. Чепка О. В. Дослідницька діяльність студентів в умовах навчального комплексу / О. В. Чепка // Менеджмент якості освіти і новітні технології навчання у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору : матеріали VII Міжнародної науково-методичної конференції / [упорядник Л. Т. Коломієць]. – К. : МНТУ, 2010. – С. 95–96.

20. Юринець О.О. Формування педагогічної відповідальності у студентів педколеджу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.О. Юринець ; Клас. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp. Вперше розроблено структурно-функціональну модель й обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування педагогічної відповідальності майбутніх учителів початкових класів у педколеджі…Удосконалено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічному коледжі на підставі використання активних форм і методів навчання: тренінгу, вирішення моральних дилем. Уточнено науково-теоретичні уявлення про сутність, зміст і структуру педагогічної відповідальності вчителя початкових класів. Обгрунтовано умови та принципи створення розвивального рефлексивного середовища їх професійної підготовки. Скачати повний текст

21. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 34 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2005. - 423 с. - укp.

22. Розглянуто питання формування життєвої компетентності молодших школярів, творчої самореалізації особистості, підготовки учителів початкових класів до керівництва самостійною роботою учнів... Розкрито сутність і зміст вокально-музичного виховання студентів педагогічних коледжів… Висвітлено соціально-психологічні особливості самовизначення сучасної української молоді, специфічні особливості ціннісних орієнтацій підлітків. Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 13.11.2017 00.12.55 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.245159 seconds