Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45696
   


Автор запитання: Людмила із міста: Берегово :: Запитання: 41351  
Людмила запитує:
Добрий вечір! Підкажіть, будь ласка, матеріал на проведення кейс-уроку з української літератури "аналіз тексту" (текст може бути будь-яким). Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Людмило!
Для підготовки кейс-уроку за означеною Вами темою пропонуємо скористатися наступними матеріалами:
http://lib.iitta.gov.ua/705923/1/МОНОРАФІЯ.pdf
Яценко Т. Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина ХХ –початок ХХІ століття) : монографія / Таміла Яценко. – Київ : Педагогічна думка, 2016. – 360 с.4.5. Використання інформаційно- комунікаційних технологій у шкільному літературному навчанні
Стор. 288. Зі слів: «Одним із ефективних методів організації активної пізнавальної діяльності…»
http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-15b874b8dd4e0
Методика аналізу художнього твору
http://library.udpu.org.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2014/2/5.pdf
Божко О. АНАЛІЗ ТЕКСТУ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИСУ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ http://www.ukrlit.net/article1/1743.html
Привалова С. Шкільний аналіз мови художнього твору
http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/932/1/Stepanen.pdf
СТЕПАНЕНКО Л. ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ ЯК МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА: ДІАХРОННИЙ АСПЕКТ
https://urok-ua.com/vikoristannya-metodu-asotsiativnogo-mislennya-pri-analizi-hudozhnogo-tekstu-na-urokah-ukrayinskoyi-literaturi-u-10-klasi/
Використання методу асоціативного мислення при аналізі художнього тексту на уроках української літератури у 10 класі
http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/ideino-khudozhnii-analiz-tvoriv-na-urokakh-ukrayin.html
МХИНА О. ІДЕЙНО-ХУДОЖНІЙ АНАЛІЗ ТВОРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
https://goo.gl/s6YcRr
Паламар С. Робота над художнім твором як засіб формування літературної компетентності в учнів основної школи
http://ukped.com/ukrainska-mova-ta-literatura/6801-tvorchi-vydy-vprav-na-urokakh-ukrayinskoyi-movy-ta-chytannya-vysnovky-literatura.html
ТВОРЧІ ВИДИ ВПРАВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. ВИСНОВКИ. ЛІТЕРАТУРА
http://dspace.luguniv.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/291/1/Nikitina Аналіз тексту.pdf
Нікітіна А. В. АНАЛІЗ ТЕКСТУ В СИСТЕМІ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ КАТЕГОРІЙ // Лінгвістика: зб. наук. праць. Старобільськ : „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2015. – № 2 (33). – С. 142 – 153.
http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=3052
Привалова С. П. СУЧАСНИЙ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ
http://www.enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/14468/1/Mordovtseva.pdf
Мордовцева Н.В. НАВЧАННЯ УЧНІВ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-20B3E445EE12A/list-B65BB05F26
Поєднання нетрадиційних для школи видів аналізу тексту та інтеракції на уроках літератури
http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-78D6AE495C70F/list-A863690726
Веб-квести на уроках української літератури та мови
1. Бандура О.М. Теорія літератури : посібник для вчителів / О. М. Бандура. - К. : Радянська школа, 1969. - 288 с.
2. Бережко А.Д. Текст як поняття лінгвістики / А. Д. Бережко // Все для вчителя. - 2009. - N 21/22. - С. 97-98.
3. Беценко Т. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту / Т. Беценко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - N 3. - С. 24-29. - Бібліогр.6 14 назв. - Бібліогр.6 14 назв.
4. Беценко Т. Лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту: основні поняття / Т. Беценко // Дивослово. - 2017. - N 5. - С. 30-33.
5. Беценко Т. Лінгвостилістичний аналіз поезії Василя Стуса / Т. Беценко // Дивослово. - 1997. - N 8. - С. 17-21.
6. Екимова В.И. Кейс-метод в высшей школе: проблемы применения и оценки эффективности / В. И. Екимова // Современная зарубежная психология : научный журнал. - 2014. - N 1. - С. 86-97.
7. Єщенко Т.А. Лінгвістичний аналіз тексту : навчальний посібник / Т. А. Єщенко. - К. : Академія, 2009. - 264 с.
8. Желізняк Л. Кейс-технологія / Л. Желізняк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - N 12. - С. 23-25.
9. Костюк В. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк // Рідна школа. - 2015. - N 5/6. - С. 47-52.
10. Коцюба З. Паремії як об’єкт етнолінгвопсихологічного дослідження / З. Коцюба // Мовознавство. - 2009. - N 2. - С. 34-47.
11. Марко В.П. Аналіз художнього твору : навчальний посібник / В. П. Марко. - Вид. 2-ге. - Київ : Академвидав, 2015. - 256 с. - (Альма-матер).
12. Мельниченко В. Аспекти лінгвістичного аналізу художнього тексту / В. Мельниченко // Дивослово. - 1999. - N 9. - С. 11-15.
13. Пентилюк М. Наукові параметри аналізу тексту / М. Пентилюк // Дивослово. - 2017. - N 9. - С. 36-41.
14. Рожкова С.И. Учимся анализу текста / С. И. Рожкова // Начальная школа плюс До и после. - 2014. - N 4. - С. 73-76.
15. Сафарян С. Учителю — про лінгвоепичний аналіз тексту : На матеріалі повісті Миколи Гоголя “Невський проспект” / С. Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - N 6. - С. 55-58.
16. Степанова Н.И. Интертекстуальность и интермедиальность в текстах культуры / Н. И. Степанова // Обсерватория культуры. - 2012. - N 3. - С. 110-115.
17. Токмань Г. Цілісність сприйняття ліричного твору. Текстуальний аналіз. Методика вивчення віршування. / Г. Токмань // Дивослово. - 2003. - N1. - С. 46-50
18. Финкельштейн Я.Б. Анализ текста в старших классах средней школы / Я. Б. Финкельштейн // Иностранные языки в школе. - 2010. - N 4. - С. 66-71.
Успіхів!

.: Розділ: Література :: 20.11.2017 20.47.07 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
   

Generated in 2.342275 seconds