Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45737
   


Автор запитання: Анна із міста: Вишневе :: Запитання: 42881  
Анна запитує:
Рухова діяльність як стимул розвитку мовлення дітей із тяжкими мовленнєвими порушеннями
Наша відповідь:
Доброго дня, Анно! Радимо Вам використати наступні посилання: – http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/10776/1/Pinchuk.pdf
file:///C:/Users/User/Desktop/apko_2010_1_38.pdf
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=2ahUKEwj7tN2fq9vgAhVMJZoKHeJbDGIQFjAGegQIAxAC&url=http://aqce.com.ua/download/publications/300/183.doc&usg=AOvVaw2Cpa-_c-yqoYFqFMn6Y_Kn
https://vseosvita.ua/library/vpliv-rozvitku-dribnoi-motoriki-na-formuvanna-movlenna-ditej-doskilnogo-viku-7715.html
http://leleka.rv.ua/fizychne-vyhovannya-ditey-z-porushennyam-movlennya.html
file:///C:/Users/User/Desktop/73-294-1-PB.pdf
https://ru.calameo.com/books/0046893835d06e8e59299
file:///C:/Users/User/Desktop/512-1049-1-SM.pdf
http://ua-referat.com/Особливості_фізичного_виховання_дітей_з_особливими_вадами
– Мішина Н. Ф. Фізичний розвиток дітей з мовленнєвими особливостями : [розвиток рухової сфери дітей із загальним недорозвиненням мовлення] / Н. Ф. Мішина //Логопед. – 2017. – № 8. - С. 19-22 : фот.
– Хлопецька І. Ю. Ігри з водою. Використання акватерапії в логопедії : [про використання води для розвитку чутливості пальців рук, удосконалення моторних можливостей дитини з вадами мовлення] / і. Ю. Хлопецька // Логопед. – 2017. – № 8. - С. 23-27 : фот.
– Подгорна В.В. Сучасний стан і зміст корекційної роботи з молодшими школярами, які мають тяжкі порушення мовлення / В. В. Подгорна // Наука і освіта = Science and education = Наука и образование : наук.-практ. журн. Південноукр. нац. пед. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. - 2015. - № 5. - С. 91-96.
– Подгорна В.В. Особливості організації психомоторного акту у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення / В. В. Подгорна // Наука і освіта = Science and education = Наука и образование : наук.-практ. журн. Південноукр. нац. пед. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. - 2015. - № 3. - С. 88-92.
– Савінова Н. В. Активно-ігрова діагностика просодичної сторони мовлення дошкільників / Н. В. Савінова // Логопедія. – 2015. – № 6. - С. 82-88.
– Сварковська Л. Фізичне виховання дітей із порушеннями мовлення / Ліна Сварковська // Вихователь-методист дошк. закл. - 2016. - № 4. - С. 45–52.
– Чепурний А. Особливості фізичного виховання дітей із порушеннями мовлення / А. Чепурний // Дефектолог : всеукр. вид. для фахівців. - 2013. - Жовтень (№ 10). - С. 55-57.
– Пінчук Ю.В. Аспекти вивчення стану рухових функцій у дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення / Ю. В. Пінчук, К. О. Фільченкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : сборник научных трудов / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 22. - С. 196-199.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 26.02.2019 17.35.41 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.236782 seconds