Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45741
   


Автор запитання: Дарина із міста: Київ :: Запитання: 43046  
Дарина запитує:
Допоможіть знайти літературу до теми: Сучасна телевізійна реклама як потужний спосіб завоювання ринку. Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Дарино! Перегляньте наступні джерела:
Водяник М. О. Сучасні тенденції розвитку реклами як базового інструменту маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / М. О. Водяник // Наук. вісник Міжнар. гуманітарн. Ун-ту. — 2016. — С. 61-64. — Режим доступу: http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2016/22-2016/16.pdf.
Вплив реклами на просування споживчих товарів в умовах сучасного ринку [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://old.bumib.edu.ua/sites/default/files/visnyk/13_4.pdf.
Кузюра X. С. Перспективи та напрями розвитку телевізійної реклами, її вплив на діяльність телеканалів [Електронний ресурс]. / X. С. Кузюра // Інститут журналістики : [веб-сайт]. — Електронні текстові дані. — Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2352.
Ложачевська О. М. Використання сучасних видів реклами як елементів системи маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / О. М. Ложачевська, Ю. В. Леончук // Економіка та управління підприємствами. — 2018. — Вип. 25. — С. 344-347. — Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/25_2018_ukr/58.pdf.
Лук'янець Т. Рекламний менеджмент [Електронний ресурс] : навч. посіб. / КНЕУ. —2-е вид., доповн. — Київ: КНЕУ, 2003. — 440 с. — Режим доступу: http://referat-ok.com.ua/reklama/reklama-u-zasobah-masovoji-informaciji-1.
Миронов Ю. Б. Основи рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Р. М. Крамар. — Режим доступу: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti4-3.
Нечипорук Т. Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі [Електронний ресурс] / Т. Нечипорук // Наук. зап. Серія "Культура і соціальні комунікації". — 2009. — Вип. 1. — С. 120-129. — Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Nznuoaksk_2009_1_16.pdf.
Реклама в комплексі просування [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://sites.google.com/site/ marketingdistance.
Реклама у засобах масової інформації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://referat-ok.com.ua/reklama/reklama-u-zasobah-masovoji-informaciji-1.
Реклама як ефективний інструмент маркетингу [Електронний ресурс]. — Буковинська бібліотека : [веб-сайт]. — Електронні текстові дані. — Режим доступу: https://buklib.net/books/23413/.
Сендецька С. В. Сучасний стан та перспективи розвитку рекламного ринку України і світу [Електронний ресурс] / С. В. Сендецька // Наук. вісник. нац. ун-ту ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. — 2016. — Т. 2. — № 2. — С. 132-135. — Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/309219759_SUCASNIJ_STAN_TA_PERSPEKTIVI_ROZVITKU_REKLAMNOGO_RINKU_UKRAINI_I_SVITU.
Смолінська С. Д. Реклама як інструмент покращення фінансових результатів та формування іміджу компанії [Електронний ресурс] / С. Д. Смолінська, С. І. Моргун // Молодий вчений. — 2018. — № 2. — С. 750-753. — Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/2/173.pdf.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 18.04.2019 14.30.20 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.234555 seconds