Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45696
   


Автор запитання: Софія із міста: Ужгород :: Запитання: 43048  
Софія запитує:
Доброго дня, допоможіть, будь ласка, знайти джерела про жаргонізми в рекламному тексті. Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Софіє! Радимо Вам опрацювати наступні посилання: – http://eprints.zu.edu.ua/15854/1/Яценко Зоря 73-80.pdf
https://otherreferats.allbest.ru/languages/00974534_0.html
http://21biz.ru/zhargonnye-slova-v-reklamnom-tekste/
file:///C:/Users/User/Desktop/Еко/upotreblenie-zhargonnyh-slov-v-reklamnom-tekste.pdf
http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/110461/24-Taran.pdf?sequence=1
https://otherreferats.allbest.ru/languages/00405530_1.html
https://free-writing.ru/sleng-v-prodayushhix-tekstax-byt-ili-ne-byt/
https://www.trizland.ru/trizba/articles/2815
http://textb.net/57/19.html
http://bizkiev.com/content/view/446/205/
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&ved=2ahUKEwiv1pTIiOPhAhUD6KYKHeQSDW4QFjAIegQICRAC&url=http://elibrary.kdpu.edu.ua/jspui/bitstream/0564/485/1/%D0%9B%D0%95%D0%9A%D0%A1%D0%98%D0%9A%D0%90%20%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%A2%D0%95%D0%9A%D0%A1%D0%A2%D0%86%D0%92%20%D0%AF%D0%9A%20%D0%92%D0%98%D0%AF%D0%92%20%D0%9B%D0%86%D0%9D%D0%93%D0%92%D0%9E%D0%9A%D0%A3%D0%9B%D0%AC%D0%A2%D0%A3%D0%A0%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%94%D0%9E%D0%9C%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AF%D0%9D.docx&usg=AOvVaw3Lg3I8SxqtV9YXQo_BvmCd
file:///C:/Users/User/Desktop/Еко/293-786-1-PB.pdf
http://ref.lecture.in.ua/Жаргонізми_у_різних_сферах_діяльності_людини
http://old.journ.lnu.edu.ua/vypusk7/visnyk08-16.pdf
http://vestnik-philology.mgu.od.ua/archive/v26/part_2/40.pdf
http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/14547/1/Kharytonenko_Typical errors .pdf
https://studfiles.net/preview/5605059/
file:///C:/Users/User/Desktop/Еко/2593-5222-1-SM.pdf
http://archive.ws-conference.com/wp-content/uploads/2569.pdf
http://philology.knu.ua/files/library/polonist/18/68.pdf
http://www.info-library.com.ua/books-text-10688.html
http://ukr.art-imxo.com.ua/article/sim-holovnyh-pryntsypiv-stvorennya-reklamnoho-tekstu.html
file:///C:/Users/User/Desktop/Еко/32315-60832-1-SM.pdf
http://ua-referat.com/Рекламний_текст_і_рекламний_слоган_основні_елементи_реклами
http://knukim.edu.ua/wp-content/uploads/2014/06/31.pdf
file:///C:/Users/User/Desktop/Еко/136652-294000-1-SM.pdf
– Тєлєтов О.С. Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 4. – С. 49-58.
– Тєлєтов О. С. Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова, А. С. Булатова, О. С. Река // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 4. – С. 121-133.
– Пелепейченко Л. Мова реклами як об’єкт лінгвістичного дослідження / Л. Пелепейченко // Дивослово. – 2016. – № 10. – С. 63-64.
– Волкова О.А. Український рекламний текст і рекламний бренд: апперцепція мовного знака : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Волкова Ольга Анатоліївна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2012. - 19 с.
– Русецька О. Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами / О. Русецька // Український інформаційний простір. - 2014. - № 2. - С. 306-310.
– Запесоцкий Ю. А. Современная реклама как институт социально-культурной динамики / Ю. А. Запесоцкий // Вопросы философии. - 2013. - № 3. - С. 33-38.
– Каратєєва Г. М. Структурні особливості рекламного тексту / Г. М. Каратєєва // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія: Філологічні науки / М-во освіти і науки України, Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2015. - Кн. 1. - С. 218-221.
– Лисенко А.В. Актуальні проблеми культури мовлення сучасної української реклами / А. В. Лисенко // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 7. - С. 34-37.
– Горская М. А. Современные рекламные тексты в аспекте языкового манипулирования / М. А. Горская // Мова і культура / Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Наук. вид. - Київ : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2008 = Язык и культура. - Вип. 10, Т. 6 (106). - С. 137-141.
– Ткачук Н. О. Особливості функціонування рекламного дискурсу, орієнтованого на молодіжну цільову аудиторію / Н. О. Ткачук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2016. - Серія : Філологічні науки, Вип. 1. - С. 249-253.
– Бойко В. М. Абревіатури в мові реклами / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / М-во освіти і науки України, Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2017. - Серія : Філологічні науки, Вип. 2. - С. 16-20.
– Орлов С.В. Психолингвистические и психологические факторы непроизвольного усвоения текста / С. В. Орлов // Инновации в образовании. - 2011. - № 3. - С. 87-102.
Раду А. Структурно-композиційна організація рекламного дискурсу / А. Раду // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : збірник наукових праць : 10-річчю кафедри українознавства присвячується / М-во освіти і науки України, Нац. авіаційний ун-т. - Київ, 2009. - Вип. 16. - С. 83-99.
– Коваленко Є. Рекламний текст як основна одиниця рекламної комунікації: особливості лінгвістичного аналізу / Є. Коваленко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія, Філологія / М-во освіти і науки України, Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - Вип. 11. - С. 219-224.
– Мирошниченко Г.А. Рекламный дискурс как инструмент формирования новых гендерных стереотипов / Г. А. Мирошниченко // Филологические науки. Вопросы теории и практики. - 2013. - № 8, ч.2. - С. 121-124.
– Ткачук В. Мистецтво рекламного дискурсу / В. Ткачук // Наукові записки. Серія : Літературознавство : сборник научных трудов / Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2011. - № 31. - С. 304-319.
– Лисенко А. В. Актуальні проблемии культури мовлення сучасної української реклами / А. В. Лисенко // Імідж сучас. педагога. - 2014. - № 7. - С. 34-37.
– Боса О. А. Рекламний текст: навчально-лидактичний аспект / О. А. Боса // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 34/35/36. - С. 92-94.

.: Розділ: Мовознавство :: 21.04.2019 13.10.18 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.240156 seconds