Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45695
   


Автор запитання: Руслана із міста: Каховка :: Запитання: 44371  
Руслана запитує:
Дуже прошу знайти 18-20 джерел за темою Зворотній маркетинг та його відмінність від засобів традиційного маркетингу
Наша відповідь:
Руслано, добрий день! За вашим запитом підібрано такі джерела інформації:

Антонюк А.А. Методи управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А.А. Антонюк ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с.

Аронова В. В. Інноваційно-проектний підхід до управління змінами в маркетинговій діяльності на підприємстві [Електронний ресурс] / В. В. Аронова // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2012. - № 2. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2012_2_13
Аршевська М. В. Маркетингове комунікаційне забезпечення інноваційних процесів промислових підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Аршевська; ПВНЗ "Європ. ун-т". - Київ, 2015. - 20 c. – укp

Балук Н. Р. Інтегровані маркетингові комунікації – нова концепція чи новий погляд на традиційний інструмент маркетингу [Електронний ресурс] / Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій, С. В. Скибінський // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 81. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2017_19_81_13

Бойко О. В. Особливості формування інноваційної стратегії підприємств на засадах маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Бойко, Н. А. Ковальчук // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_7

Бутенко Н. В. Концептуальні засади розвитку промислового маркетингу в умовах економічної глобалізації [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2012. - № 2. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2012_2_23

Герасимяк Н. В. Якість маркетингової діяльності та методика її оцінки [Електронний ресурс] / Н. В. Герасимяк, К. І. Оксенюк // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_10

Головань О. О. Вплив інструментів прямого маркетингу на лояльність клієнтів продуктової мережі супермаркетів / О. О. Головань, С. В. Маркова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2016. - 22, № 4. - С. 101-109. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Данченко Е. Б. Использование маркетинговых инструментов идентификации ценностей в проектах [Електронний ресурс] / Е. Б. Данченко, Т. В. Дзюба // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2012. - № 3. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2012_3_5

Дубодєлова А. В. Еволюція концепцій маркетингу на вітчизняних підприємствах / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 640. - С. 79-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Звягінцева О. Б. Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія / О. Б. Звягінцева, Е. М. Забарна; Одес. нац. політехн. ун-т. - О. : Фенікс, 2013. - 274, [1] c. - Бібліогр.: с. 262-[275] - укp.

Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 трав. 2014 р., Одеса / ред.: Г. О. Оборський, С. В. Філиппова, М. А. Окландер; Одес. нац. політехн. ун-т, Всеукр. громад. орг. "Укр. асоц. маркетингу", Наук. портал "Економіка: реалії часу", Ун-т прикладних наук. - Одеса : ТЕС, 2014. - 232 c. - укp. – рус

Нечипорук С. В. Зміст та сутнісні характеристики стратегічного маркетингу [Електронний ресурс] / С. В. Нечипорук // Економіка і управління. - 2011. - № 2. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2011_2_17

Райко Д. В. Формування інструментів управління промисловими підприємствами за теоретичним і функціональним підходами / Д. В. Райко, О. І. Подрез // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 386-393. - Бібліогр.: 30 назв

Родионова О. Ю. Элементы маркетингового потенциала предприятий региона [Електронний ресурс] / О. Ю. Родионова // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2011. - № 3. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2011_3_16

Скрябіна Н. І. Функції маркетингу в управлінні якістю : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н. І. Скрябіна; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2001. - 16 c. - укp.
Соломянюк Н. М. Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємстві / Н. М. Соломянюк // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 354-358. - Бібліогр.: 8 назв. – укp

Старостіна, А. О. Зміст та основні етапи маркетингової діяльності [] / А. О.Старостіна // Маркетинг в Україні. - 2002. - № 4. - С. 30-33
Струлєв О. О. Маркетинг як основа комплексної системи маркетингового упраління об'єктами промислової нерухомості / О. О. Струлєв // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10. - С. 423-428. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Хоменко П. Г. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / П. Г. Хоменко // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 12. - С. 123-133. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 3.06.2020 19.02.17 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.560121 seconds