Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45743
   


Автор запитання: Максим із міста: Київ :: Запитання: 45114  
Максим запитує:
Добрий день! Допоможіть з літературою про впровадження STREAM та STEAM освіти в Україні. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Максиме! Ми вже відповідали на подібне запитання: Віртуальна бібліографічна довідка — Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання — № 43735; 45105. Також пропонуємо додатково переглянути наступні джерела:
ARTS для дошкільників і учнів початкової школи : напрям "Таємниці дивосвіту" (ARTS - мистецтво) // Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садка. — 2018. — № 3. — С. 32.
Ахунова Л. Цікавіше зі STEM : інтердисциплінарні уроки, які дійсно подобаються учням : методика і практика / Л. Ахунова // Фізика (Шкільний світ). — 2019. — № 10. — С. 47-59.
Білоус С. I Всеукраїнська осіння школа "STEM MAS.UA" - обгрунтування проєкту та інформація про функціонування : обгрунтування проєкту та інформація про функціонування / С. Білоус // Школа юного вченого. — 2019. — № 5-6. — С. 4-9.
Бойчук О. STREAM – освіта як ефективний спосіб формування професійної комунікативної компетентності майбутнього кваліфікованого робітника в закладі професійної (професійно-технічної) освіти сфери послуг [Електронний ресурс] / О. Бойчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. — 2019. — Вип. 54. — С. 32-36. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_54_9.
Гуз К. STEAM-освіта і життєствердний національний образ світу учнів – що спільне [Електронний ресурс] / К. Гуз // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. — 2016. — Вип. 8. — С. 224-233. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2016_8_24.
Елементи схемотехніки в шкільному курсі інформатики : STEM технології / О. Кривонос [и др.] // Комп'ютер у школі та сім'ї. — 2020. — № 1. — С. 40-51.
Каплуновська О. Єдність навчання дітей дошкільного віку читання та письме як засобів спілкування : літературний розвиток дошкільників як основа для інтеграції освітніх напрямів програми ", або Стежки у Всесвіт" / О. Каплуновська // Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садочка. — 2017. — № 21-22. — С. 95-103.
Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-ОСВІТИ) // Інформатика в школі. — 2020. — № 10. — С. 4-10.
Крутій К. STREAM – освіта для дошкільників або "стежинки у всесвіт" [Електронний ресурс] / К. Крутій, Т. Грицишина, І. Стеценко // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. — 2017. — Вип. 10. — С. 115-122. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2017_10_15.
Крутій К. STREAM-освіта: розвиваємо критичне мислення дошкільнят / К. Крутій, І. Стеценко // Дошкільне виховання. — 2020. — № 3. — С. 3-8.
Матвійчук Ю. STEAM-освіта як інструмент реалізації інтегрованого природничо-математичного навчання [Електронний ресурс] / Ю. Матвійчук // Педагогіка та психологія. — 2019. — Вип. 62. — С. 144-152. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2019_62_18.
Плужник О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : вектор трансформації / О. Плужник // Особлива дитина : навчання і виховання. — 2019. — № 1. — С. 61-66.
Стельмашенко О. STEM та освітній менеджмент : модель упровадження інноваційної технології у школі : актуально / О. Стельмашенко, В. Шатило, В. Незамай // Школа (Шкільний світ). — 2019. — № 8. — С. 80-95.
Сухар Є. STEM у моїй школі : sci-teen / Є. Сухар ; фото надані авторкою // Однокласник. — 2019. — № 11. — С. 28-29.
Тригуб Т. Лего-конструювання як метод розвитку інженерного мислення у дітей / Т. Тригуб // Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садочка. — 2017. — № 21-22. — С. 72-80.
Ханзель Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ж. Ханзель // Початкова школа. — 2018. — № 7. — С. 3-5.
Чайка Л. Stream-квест "Топвинахідники": українські науковці, чиї винаходи змінили світ : 7 клас / Л. Чайка // Дивослово. — 2020. — № 9. — С. 7-11.
Чайка Л. Stream-квест: пізнаємо Шевченка : 5 клас / Л. Чайка // Дивослово. — 2020. — № 3. — С. 2-6.
Шалда Н. Упроваджуємо STREAM-освіту : методична панорама освітньої діяльності з дітьми / Н. Шалда // Дошкільне виховання. — 2020. — № 3. — С. 9-13.
Шибка О. Методичний досвід проведення семінару-тренінгу "Позашкільна технічна освіта: початкове технічне моделювання, іграшкова фізика" для педагогів, які працюють над впровадженням STEAM-освіти [Електронний ресурс] / О. Шибка // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. — 2019. — Вип. 15. — С. 74-93. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2019_15_15.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 14.01.2021 14.48.19 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.298835 seconds