Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 43917
   


Автор запитання: Таня із міста: Луцьк :: Запитання: 45913  
Таня запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка знайти інформацію на питання: примарні гени,які характерні дуже незначній кількості організмів, не мають жодних гомологів серед інших відомих генів, та, як правило, анотуються лише як відкриті рамкизчитування без жодних передбачень стосовно їхніх функцій. Запропонуйте план дослідження з визначення функцій подібних генів.
Наша відповідь:
Доброго дня, Тетяно! Інформації з цього питання у доступних джерелах майже немає. Попрацюйте з такими посиланнями: – https://biology.univ.kiev.ua/images/stories/Kafedry/Genetika/Biblioteka/Genetyka_site/Genetics_sivolob_et_al.pdf
https://ru.osvita.ua/vnz/reports/biolog/23557/
https://www.unian.ua/science/10873421-vcheni-viyavili-v-dnk-afrikanciv-geni-nevidomogo-dosi-vidu-lyudey.html

.: Розділ: Біологія. Медицина :: 7.10.2021 09.40.25 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Сніжана із міста: Чернігів :: Запитання: 45910  
Сніжана запитує:
Доброго дня! Допоможіть знайти інформацію за темою "Іпотерапія як метод лікування". Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Сніжано! Перегляньте наступні джерела:
Воронін Д. Церебральний параліч та реабілітація його спастичних форм / Д. Воронін, В. Трач. - Хмельницький : ХНУ, 2008. - 55 с.
Денисенков А.І. Іпотерапія. Можливості та перспективи реабілітації при дитячому церебральному паралічі : навч. посіб. / А. І. Денисенков, М. С. Роберт, І. К. Шпіцберг. – М. : Геронт, 2002. – 149 с.
Мухін В. М. Застосування іпотерапії в комплексі відновних заходів осіб з церебральним паралічем / В. М. Мухін, Е. В. Макарова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : наук. моногр. / за ред. С. С. Єрмакова. - Харків, 2009. - № 2. - С. 107–109.
Грибок Н. Іпотерапія в системі фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Н. Грибок, О. Гладка // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Інтердисциплінарні виміри / [ред.-упоряд. Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. – Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг: Посвіт, 2019. - С. 190-191. - Режим доступу: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/24397/1/Збірник_2019.pdf?__cf_chl_managed_tk__=pmd_xCnJhN2p7eXxr0yjOezEKIeg1y5ZkW7Z_WEyfKIbwa0-1633523806-0-gqNtZGzNAxCjcnBszQi9#page=190.
Іпотерапія – верхи до здоров’я [Електронний ресурс] // Управління охорони здоров’я : [вебсайт]. - Електронні дані. - Режим доступу: http://www.medycyna.sm.gov.ua/index.php/uk/955-ipopa. - Назва з екрана.
Іпотерапія: їзда верхи як метод лікування [Електронний ресурс] / підгот. О. Доротюк // Живи активно : [вебсайт]. - Електронні дані. - Режим доступу: https://zhyvyaktyvno.org/news/poterapya-zda-verhi-yak-metod-lkuvannya. - Назва з екрана.
Іпотерапія: : як коні лікують тіло і заспокоюють душу людей [Електронний ресурс] // Invak.info : [вебсайт]. - - Електронні дані. - Режим доступу: https://invak.info/reabilitatsiya/ipoterapiya-yak-koni-likuyut-tilo-i-zaspokoyuyut-dushu-lyudej-foto-video.html?__cf_chl_managed_tk__=pmd_rrzld9RYcKAFsEG3Y.VT5_bkhXO_1i4lE8qmFWAuGzc-1633523150-0-gqNtZGzNAyWjcnBszQil. - Назва з екрана.
Костіна К. В. Іпотерапія як вид анімалотерапії [Електронний ресурс] / К. В. Костіна // Зб. наук. праць студентів гуманітарного факультету / Полтав. нац. техн. ун-т імені Юрія Кондратюка. - Вип. 1. - Полтава, 2016 . - С. 115-119. - Режим доступу: http://hf.nupp.edu.ua/wp-content/uploads/2015/05/Vipusk-1-15-16-red.pdf#page=115.

.: Розділ: Біологія. Медицина :: 5.10.2021 12.54.53 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Тетяна із міста: Луцьк :: Запитання: 45864  
Тетяна запитує:
Доброго вечора! ДОпоможіть, будь ласка, знайти відповідь на питання: наукове пояснення явища гіпнозу.
Наша відповідь:
Доброго дня. Пропонуємо вам переглянути наступні джерела:
Н. В. Кутуза Феномен впливу в природничих науках: теоретичний огляд
http://dspace.onu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/21251/1/75-86.pdf
Короткий історичний нарис про гіпноз і навіювання
https://ukrhealth.ru/rizne/44945-korotkij-istorichnij-naris-pro-gipnoz-i.html
http://um.co.ua/5/5-1/5-15523.html
Природа гипнозу
https://studopedia.com.ua/1_37208_priroda-gipnozu.html
https://subject.com.ua/article/article2018/149.html
Фізіологічна основа гіпнозу та навіювання
http://ua.textreferat.com/referat-16660-2.html
Навіювання і самонавіювання. Гіпноз
http://dspace.hnpu.edu.ua/bitstream/123456789/1427/1/Гетьман К. С. Навіювання і самонавіювання. Гіпноз .pdf
https://www.vnmu.edu.ua/downloads/medpsychology/20121218-181723.doc
https://pidru4niki.com/18590811/psihologiya/opnoz_sugestiya_naviyuvannya
Физиология гипноза
https://kopilkaurokov.ru/biologiya/prochee/fiziologiia_gipnoza
https://psyfactor.org/lib/chertok0.htm
https://psyfactor.org/lib/zln14.htm
https://pikabu.ru/story/o_gipnoze_s_pozitsiy_nauki_chto_takoe_gipnabelnost_gipnoticheskie_fenomenyi_i_gipnoterapiya_6100902
https://cyberleninka.ru/article/n/zarubezhnye-issledovaniya-gipnoza-teorii-i-eksperimenty/viewer

.: Розділ: Біологія. Медицина :: 21.09.2021 20.28.07 :.
.: Краматорська центральна міська публічна бібліотека ім. М.Горького :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Кирило із міста: Чернігів :: Запитання: 45858  
Кирило запитує:
Допоможіть з літературою про квести на уроках на уроках біології. Дяеую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Кирило! Перегляньте наступні джерела:
Агапшук С. Квести на уроках біології / С. Агапшук. - Київ : Перше вересні, 2016. - 104 с.
Використання квесту як засобу активізації пізнавальної діяльності молодших школярів / В. П. Меркотан [та ін.] // Початкове навчання та виховання. - 2019. - № 19-21. - С. 3-94.
Герасенко Н. Використання технології web-квест при вивченні загальноосвітніх предметів / Н. Герасенко // Педагогічна трибуна. - 2016. - № 4-5. - С. 20-21.
Кононець Н. Технологія веб-квест у контексті ресурсно-орієнтованого навчання студентів / Н. Кононець // Витоки педагог. майстерності. - 2012. - Вип. 10. - С. 138.
Павленко В. В. Розвиток креативності молодших школярів : моногр. / за ред. О. Є. Антонової. - Житомир, 2017 . - 158 с.
Сокол І. М. Впровадження квест-технології в освітній процес / І. М. Сокол. - Запоріжжя : Акцент Інвест-трейд, 2013. - 87 с.
Сокол І. М. Квест: метод чи технологія? / І. М. Сокол // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 2. - С. 28-31.
Сокол І. Освітні квести : класифікація, методика проведення : тема номера / І. Сокол, І. Топчій, Т. Колосунова // Математика (Шк. світ). - 2019. - № 21. - С. 4-7.
Мельниченко Р. К. Квест як технологія розвитку креативості майбутніх вчителів біології [Електронний ресурс] / Р. К. Мельниченко // Наук. часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - 2018. - Вип. 64. - С. 148-152. - Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/24012/Melnychenko_R._K..pdf?sequence=1.
Мішагіна О. Д. Використання квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів [Електронний ресурс] / О. Д. Мішагіна // Urok.osvita.ua : [вебсайт]. - Електронні дані. - Режим доступу: https://urok.osvita.ua/materials/edu_technology/34730/.

.: Розділ: Біологія. Медицина :: 21.09.2021 13.09.56 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Таня із міста: Луцьк :: Запитання: 45853  
Таня запитує:
Які суто біологічні проблеми могли б виникнути, якби людина була безсмертною?
Наша відповідь:
Доброго дня, Тетяно! Радимо Вам попрацювати з наступними посиланнями: – https://znanija.com/task/37815986
https://yml.com.ua/media/varta-tb/59YAaM
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2273/1/Khanstantynov_2016.pdf

.: Розділ: Біологія. Медицина :: 19.09.2021 21.32.48 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.247988 seconds