Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45266
   


Автор запитання: Єлизавета із міста: Київ :: Запитання: 47290  
Єлизавета запитує:
Добрий день. Допоможіть, будь ласка, з літературою на таку тему: Розвиток мовлення дошкільників засобами арт-терапії. Заздалегідь дякую.
Наша відповідь:
Добрий день! Радимо для опрацювання таку літературу:
Білокур І. Логопедичні вправи на розвиток мовлення : картки для автоматизації та диференціації звуків [р], [р'] / І. Білокур, Т. Поліщук // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 40 - 69.
Гарбарчук Н. Ягідки малюємо, снігурів частуємо : інтегроване заняття для дітей середньої групи / Н. Гарбарчук // Дошкільне виховання. — 2023. — № 1. — С. 24-25.
Жукова О. А. Застосування арт-терапії в логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. А. Жукова // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/zastosuvanna-art-terapii-v-logopedicnij-roboti-z-ditmi-doskilnogo-viku-217588.html. — Дата звернення : 08.06.2023.
Ігри-хвилинки на кожен день : працюємо з вихователями // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 1. — С. 29-33.
Кайдалова Н. Різноманітність спілкування : рухи й жести для формування мовлення / Н. Кайдалова // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 34-39.
Кормиженко Т. О. Техніки арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. О. Кормиженко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/tekhniky-art-terapii-u-roboti-z-ditmy-doshkilnoho-viku-577631.html. — Дата звернення : 08.06.2023.
Котова Л. Пригоди жабки Кваки : індивідуальне логопедичне заняття з дитиною старшої групи із ЗНМ : логопедія / Л. Котова // Дошкільне виховання. — 2022. — № 3-4. — С. 23-25.
Людкевич Н. Пригоди в мандрівці до древніх трипільців : пригоди на обкладинці / Н. Людкевич ; картину на обкл. намал. В. Дунаєва // Джміль. — 2021. — № 10. — С. 2-5.
Людкевич Н. Там, де живе любов : пригоди на обкладинці / Н. Людкевич ; картину на обкл. намал. О. Кочура // Джміль. — 2022. — № 11-12. — С. 2-5.
Маріна І. О. Арт-терапія як засіб самовираження та розвитку дитини [Електронний ресурс] / І. О. Маріна // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/art-terapia-ak-zasib-samovirazenna-ta-rozvitku-ditini-162698.html. — Дата звернення : 08.06.2023.
Мостєпан К. Чарівні килими : студія декоративного мистецтва / К. Мостєпан // Джміль. — 2021. — № 9. — С. 28-29.
Найулюбленіше : самчитайлик / мал. А. Проців // Джміль. — 2022. — № 11-12. — С. 8-9.
Остапенко Г. Суперечка за сніданком : театр з кишені / Г. Остапенко, К. Остапенко ; мал. Ю. Поліщук // Джміль. — 2022. — № 11-12. — С. 20-21.
Пестрякова Л. Відкриваємо таємниці горіха : заняття для дітей старшої групи (за програмою «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт») : природа / Л. Пестрякова, К. Чеверноженко // Дошкільне виховання. — 2021. — № 11. — С. 28-30.
Пономаренко О. Лікування казкою : актуально : методичні основи казкотерапії в роботі з учнями / О. Пономаренко // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 1-2. — С. 46-55.
[Поради батькам] : [добірка матеріалів] // Логопед. — 2020. — № 6. — С. 36-39.
Сенченко В. Квест-подорож у різноколірну країну : тема номера : логопедичне фронтальне заняття / В. Сенченко // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 1-2. — С. 38-45.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 8.06.2023 10.27.52 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Юля із міста: Київ :: Запитання: 47281  
Юля запитує:
Добрий день! Допоможіть знайти літературу з теми про психотравми. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Юля! Перегляньте наступні джерела:
Герман Дж. Психологічна травма та шлях до видужання: наслідки насильства – від знущань у сім’ї до політичного терору / пер. з англ. О. Лизак, О. Наконечна, О. Шлапак. - Львів : Вид-во Старого Лева, 2015. - 416 с.
Колк Б. Тіло веде лік: як лишити психотравми в минулому / Б. Колк. - Харків, 2022.
Литвиненко І. Допоможемо дітям прийняти правду життя / І. Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 9. - С. 8-12.
Психологічна допомога постраждалим внаслідок кризових травматичних подій : метод. посіб. / З. Г. Кісарчук, Я. М. Омельченко, Г. П. Лазос, Л. І. Литвиненко, Л. Г. Царенко. - Київ : ТОВ Видавництво Логос, 2015. - 207 с.
Титаренко Т. М. Психологія особистості : словник-довідник / Т. М. Титаренко ; за ред. П. П. Горностая. - Київ : Рута, 2001. - 320 с.
Гриньова Н. Вплив психотравми на формування особистості [Електронний ресурс] / Н. Гриньова. - Режим доступу: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/14074/1/vplyv_psychotravm_na_formyvannja_osobystosti.pdf.
Кучманич І. Психологічний механізм виникнення та перебігу психологічної травми в особистості [Електронний ресурс] / І. Кучманич, Р. Мороз // Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України // Проблеми сучасної психології. - 2017. - Вип. 36. - С. 146-159. - Режим доступу: http://journals.uran.ua/index.php/2227-6246/article/view/157082/156384.
Паливода Л. І. Проблема визначення понять «психічна травма»,«психологічна травма» і «травма втрати» у психологічних проекціях [Електронний ресурс] / Л. І. Паливода // Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. - 2021. - Т. 32 (71), № 6. - С. 68-72. - Режим доступу: http://www.psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/6_2021/11.pdf.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 5.06.2023 09.24.05 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ірина із міста: Вінниця :: Запитання: 47279  
Ірина запитує:
Добрий день. Цікавить література про формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Ірино. Радимо вам для опрацювання такі джерела література:
Бовкуш К. П. Модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до взаємодії учнів в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / К. П. Бовкуш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2015. — № 6. — С. 67-74. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_12
Гордійчук О. Є. Практична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів: сучасний стан і шляхи комплексного оновлення [Електронний ресурс] / О. Є. Гордійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2019. — Вип. 38. — С. 66-73. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_38_12
Гурська А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / А. Гурська, Н. Кіпіченко // Освітологічний дискурс. — 2018. — № 1-2. — С. 77-86. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2018_1-2_8
Джаман Т. Діагностика готовності вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Т. Джаман // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2020. — № 8. — С. 171-180. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_8_16
Донець В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / В. Донець // Нова педагогічна думка. — 2020. — № 2. — С. 107-112. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_2_26
Мищишин І. Я. Особливості професійної компетентності вчителя інклюзивного класу початкової школи [Електронний ресурс] / І. Я. Мищишин, І. В. Микитюк // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. — 2019. — Вип. 34. — С. 171-178. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2019_34_21
Міненок А. Психолого-педагогічні аспекти професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах впровадження інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / А. Міненок, Г. Воскобойнікова // Педагогіка і психологія професійної освіти. — 2016. — № 3. — С. 69-79. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_3_10
Ратушняк Н. О. Індивідуалізація інклюзивного навчання учнів початкової школи в системі підготовки майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Н. О. Ратушняк // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. — 2019. — Вип. 145. — С. 164-172. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2019_145_20
Третяк О. Педагогічна рефлексія у контексті професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, фахівця з інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. Третяк, О. Міщеня // Інноватика у вихованні. — 2020. — Вип. 11(1). — С. 144-152. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_11(1)__19
Шевців З. Методи діагностики рівня сформованості соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / З. Шевців // Нова педагогічна думка. — 2016. — № 4. — С. 47-50. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_4_12

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 2.06.2023 11.41.21 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Поліна із міста: Хмельницький :: Запитання: 47244  
Поліна запитує:
Добрий день. Цікавить література про посттравматичний розлад у підлітків. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Поліно! Радимо для опацювання таку літературу за вашим запитом:
Макаренко Л. А. Рекомендації батькам щодо профілактики посттравматичних стресових розладів у дітей / Л. А. Макаренко // Всеосвіта : [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/rekomendatsii-batkam-shchodo-profilaktyky-posttravmatychnykh-stresovykh-rozladiv-u-ditei-581165.html. — Дата звернення : 16.05.2023.
Марценковський Д. І. Депресії у дітей та підлітків унаслідок психологічної травматизації / Д. І. Марценковський, І. А. Марценковський // Міжнар. неврол. журн. — 2021. — 17, № 4. — С. 31-39.
Марценковський Д. І. Депресії при посттравматичному стресовому розладі у дітей та підлітків (клінічний поліморфізм, коморбідність, терапія, профілактика) : дис. ... д-ра філософії в галузі знань 22 Охорона здоров’я : спец. 222 / Д. І. Марценковський ; Нац. мед. ун-т ім. О. О. Богомольця. — Київ, 2020. — 197 с. : рис., табл.
Марціновська І. П. Характеристика посттравматичного стресового розладу у дітей та підлітків [Електронний ресурс] / І. П. Марціновська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2018. — № 2. — С. 178-184. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_2_36
Онищук С. М. Матеріал: Соціально-психологічна реабілітація посттравматичних стресових розладів військовослужбовців / С. М. Онищук // Всеосвіта : [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/socialno-psihologicna-reabilitacia-posttravmaticnih-stresovih-rozladiv-vijskovosluzbovciv-490995.html. — Дата звернення : 16.05.2023.
Паламарчук Л. А. Матеріал: Поради для батьків «Підтримуємо дитину, яка переживає посттравматичний стрес» / Л. А. Паламарчук // Всеосвіта : [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/porady-dlia-batkiv-pidtrymuiemo-dytynu-iaka-perezhyvaie-posttravmatychnyi-stres-619755.html. — Дата звернення : 16.05.2023.
Паламарчук Л. А. Матеріал: Як підтримати дитину, у якої посттравматичний стрес: поради для батьків / Л. А. Паламарчук // Всеосвіта : [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/yak-pidtrymaty-dytynu-u-iakoi-posttravmatychnyi-stres-porady-dlia-batkiv-609406.html. — Дата звернення : 16.05.2023.
Сазонова І. В. Посттравматичне зростання підлітків: до побудови теоретичної моделі [Електронний ресурс] / І. В. Сазонова // Габітус. — 2021. — Вип. 23. — С. 166-171. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_23_30
Трембовецька Т. В. Матеріал: Психологічна допомога при ПТСР / Т. В. Трембовецька // Всеосвіта : [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/psihologicna-dopomoga-pri-ptsr-319523.html. — Дата звернення : 16.05.2023.
Фенске Д. А. Матеріал: ПТСР у підлітків і дітей – причини, симптоми, діагностична й лікувальна тактика / Д. А. Фенске // Всеосвіта : [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/ptsr-u-pidlitkiv-i-ditej-pricini-simptomi-diagnosticna-j-likuvalna-taktika-554799.html. — Дата звернення : 16.05.2023.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 16.05.2023 12.45.50 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Віра із міста: Калуш :: Запитання: 47238  
Віра запитує:
Добрий день. Цікавить питання: діагностика обдарованої дитини. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Віро! Перегляньте таку літературу:
Бойченко М. Особливості ідентифікації обдарованих школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський досвід / М. Бойченко // Людинознавчі студії. Педагогіка. — 2016. — Вип. 2. — С. 14–19.
Гоцуляк Ю. Механізм ідентифікації обдарованих дітей у системі середньої освіти: організаційний та правовий аспект / Ю. Гоцуляк // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. — 2014. — Вип. 2. — С. 6-11.
Коваленко О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова // Рідна школа. — 2013. — № 10. — С. 24-28.
Листопад О. А. Діагностування творчого потенціалу особистості дитини / О. А. Листопад // Наука і освіта. — 2013. — № 3. — С. 98-102.
Луценко Г. Л. Психологічні особливості обдарованих дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. Л. Луценко // Таврійський вісник освіти. — 2014. — № 2. — С. 148-155. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_2_24
Мельник М. Портфоліо як альтернативний метод ідентифікації обдарованості / М. Мельник // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. — 2016. — Вип. 2. — С. 81-85.
Мельник М. Портфоліо як альтернативний метод ідентифікації обдарованості [Електронний ресурс] / М. Мельник // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. — 2016. — Вип. 2. — С. 81-85. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_2_15
Новогородська М. М. Аналітичний огляд підходів до ідентифікації творчо обдарованих учнів [Електронний ресурс] / М. М. Новогородська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. — 2022. — № 3. — С. 117-123. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2022_3_18
Паркулаб О. Інтеграція гуманістичних психологічних ідей у систему освіти обдарованих дітей [Електронний ресурс] / О. Паркулаб // Вісник Прикарпатського університету. Філософські і психологічні науки. — 2014. — Вип. 18. — С. 152-157. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpu_filos_psihol_2014_18_26
Садова М. А. Ідентифікація обдарованості залежно від віку: підлітки, старшокласники, студенти [Електронний ресурс] / М. А. Садова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. — 2021. — № 1. — С. 12-17. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2021_1_5
Семенова Р. О. Психологічна діагностика обдарованості / Р. О. Семенова, Д. К. Корольов, М. О. Мельник, О. С. Нечаєва, І. І. Карабаєва, М. А. Сніжна; ред.: Р. О. Семенова; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. — Київ : Імекс, 2012. — 171 c.
Сотнікова-Мелешкіна Ж. В. Медико-психологічні аспекти навчання академічно здібних та обдарованих дітей [Електронний ресурс] / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна, І. В. Лантух // Психіатрія, неврологія та медична психологія. — 2020. — Вип. 15. — С. 95-101. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psyneur_2020_15_13
Шевчишена О. В. Відстеження психологічної готовності вчителя до роботи з обдарованими дітьми в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / О. В. Шевчишена // Молодий вчений. — 2019. — № 2(2). — С. 540-545. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_2(2)__54

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 15.05.2023 11.07.13 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.964413 seconds