Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Катерина із міста: Канів :: Запитання: 47764  
Катерина запитує:
Доброго ранку. Підберіть матеріали: виховання дітей на основі В. Сухомлинського
Наша відповідь:
Доброго дня Катерино! Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Арабески до книги «Серце віддаю дітям» : 50 років — Василь Сухомлинський «Серце віддаю дітям» // Шкільна бібліотека. — 2019. — № 9. — С. 23-27.
Бартошко С. Уроки мислення Василя Сухомлинського : урок-екскурсія «Екогармонії» : виховний простір / С. Бартошко // Шкільний світ. — 2021. — № 11-12. — С. 5-10.
Бех І. Плекаємо особистість: у діалозі з В. Сухомлинським : педагогічна спадщина : погляд сьогодні / І. Бех // Дошкільне виховання. — 2020. — № 11. — С. 3-5.
Бібліотечна секція «Роль шкільних бібліотек у розвитку художньо-емоційного світу дитинства» : наша професія / підгот. І. І. Хемчян // Шкільна бібліотека плюс. — 2021. — № 19-20. — С. 13-14.
Бондар Л. Світ міняється від слів магічних : Поетичний ранок до дня народження В. О. Сухомлинського (за мотивами оповідань педагога) / Л. Бондар // Початкова школа. — 2020. — № 9. — С. 57-58.
Гришина Р. Моральне виховання учнів засобами художнього слова на основі творів В. О. Сухомлинського : українська література, 5 клас / Р. Гришина // Українська мова і література в школах України. — 2020. — № 11. — С. 44-46.
Кашуба Є. Методичні родзинки у праці В. О. Сухомлинського «Як любити дітей» : флеш-занурення / Є. Кашуба // Українська мова і література в школах України. — 2020. — № 1-2. — С. 82-83.
Колісник Л. Обпалений добротою. В. О. Сухомлинський – поборник гуманістичних ідей у вихованні / Л. Колісник // Українська мова і література в школах України. — 2019. — № 9. — С. 58-59.
Кравчук Т. Формуємо вміння будувати діалог : на прикладі аналізу оповідань Василя Сухомлинського з використанням рольової гри «Шість капелюхів» : 5 клас / Т. Кравчук // Дивослово. — 2021. — № 4. — С. 5-9.
Літвінко Л. Де найкраще місце на землі? : заняття для дітей середнього дошкільного віку / Л. Літвінко // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2019. — № 23. — С. 36-40.
Маслюк Н. Завзята праця і веселий сміх врятують хлопчика від чарів злих : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи за змістом оповідання В. Сухомлинського «Сніговий дідусь із крижаним серцем» / Н. Маслюк // Дошкільне виховання. — 2019. — № 10. — С. 27-29.
Медюк І. В. Людина має творити добро. Доброта врятує світ : урок-телепередача з курсу «Я у світі» у 3-му класі / І. В. Медюк // Початкове навчання та виховання. — 2019. — № 28-30. — С. 39-46.
Міненко Т. П. Урок доброти за Василем Сухомлинським : інтегрований урок / Т. П. Міненко, О. В. Торшина // Шкільний бібліотекар. — 2020. — № 1. — С. 14-17.
Молчанова А. В гості зайчика запросимо – горобиною пригостимо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей середньої групи за змістом казки В. Сухомлинського «Зайчик і горобина» / А. Молчанова // Дошкільне виховання. — 2019. — № 10. — С. 24-26.
Нешкреба А. Дидактичний матеріал за творами В. О. Сухомлинського : українська мова, 5 клас / А. Нешкреба // Українська мова і література в школах України. — 2019. — № 10. — С. 35-36.
Нікуліна С. М. «Без сім'ї та свого роду немає нації, народу» : літературна година / С. М. Нікуліна // Виховна робота в школі. — 2019. — № 8. — С. 24-29.
Норинчак А. О. Бути людиною : конспект інтегрованого заняття з формування соціально-моральної, комунікативної компетентностей за твором В. Сухомлинського «Святковий обід» : старший дошкільний вік / А. О. Норинчак // Бібліотечка вихователя дитячого садка. — 2022. — № 3-6. — Вкладка. — № 3-4. — С. 9-12.
Павленко Ю. Феномен педагогічної казки Василя Сухомлинського : виховна робота / Ю. Павленко // Шкільна бібліотека плюс. — 2021. — № 7-8. — С. 2-7.
Примоченко М. С. Значення спадщини Василя Сухомлинського в освітньому процесі / М. С. Примоченко // Виховна робота в школі. — 2019. — № 8. — С. 30-32.
Скрябіна О. В. Стежинами любові та добра : сценарій музичної розваги до дня народження В. Сухомлинського / О. В. Скрябіна, А. О. Воловик // Бібліотечка вихователя дитячого садка. — 2021. — № 4. — С. 39.
Стех Я. Його безмежна любов до дітлашні... : до 50-річчя від дня смерті прекрасного педагога Василя Сухомлинського / Я. Стех // День. — 2020. — 12-13 червня. — С. 13.
Сухомлинська Л. Гортаючи сторінки творів В. О. Сухомлинського. Як любити дітей : Василь Сухомлинський і нова українська школа / Л. Сухомлинська // Українська мова і література в школах України. — 2019. — № 9. — С. 43-50.
Хлановська, Н. В. «Людина починається з добра» : інтегрований урок : (за творами В. Сухомлинського) / Н. В. Хлановська, С. М. Новосельська // Шкільний бібліотекар. — 2020. — № 1. — С. 7-11.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 17.04.2024 10.08.39 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Юлія із міста: Біла Церква :: Запитання: 47760  
Юлія запитує:
Добрий день. Досліджую питання етно педагогіки. Буду вдячна за джерела літератури для роботи.
Наша відповідь:
Юлія, добрий день. Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Бакланова Н. М. Формування духовної культури особистості виховними засобами української етнопедагогіки [Електронний ресурс] / Н. М. Бакланова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2019. — Вип. 182. — С. 53-57. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_182_12.
Бакум З. П. Етнопедагогіка як джерело трудового виховання особистості [Електронний ресурс] / З. П. Бакум, А. П. Ємельова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. — 2014. — Вип. 1. — С. 24-30. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_1_5.
Грицик Л. Українська етнопедагогіка – підґрунтя національного виховання дошкільнят [Електронний ресурс] / Л. Грицик // Молодь і ринок. — 2013. — № 1. — С. 135-140. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_1_30.
Гудовсек О. Сучасні підходи до естетичного виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки [Електронний ресурс] / О. Гудовсек // Інноватика у вихованні. — 2020. — Вип. 12. — С. 132-137. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_12_17.
Єпіхіна М. А. Ефективність традицій української етнопедагогіки у трудовому вихованні молодших школярів [Електронний ресурс] / М. А. Єпіхіна, Т. В. Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. — 2017. — № 7(1). — С. 139-145. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_7(1)__17.
Князян М. О. Психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів на засадах етнопедагогіки [Електронний ресурс] / М. О. Князян // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. — 2016. — Вип. 47. — С. 45-52. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2016_47_6.
Лемешенко Н. Народна педагогіка : вікторина для учнів 8-11-х класів : виховний простір / Н. Лемешенко // Шкільний світ. — 2021. — № 11-12. — С. 18-38.
Лемешенко Н. Українська народна педагогіка : тематичні блоки вікторин / Н. Лемешенко // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2019. — № 2. — С. 59-84.
Мірошніченко В. І. Ментальність як визначальна категорія етнопедагогіки та основа формування національно-патріотичного світогляду особистості [Електронний ресурс] / В. І. Мірошніченко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. — 2019. — Вип. 3. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2019_3_11.
Плахова С. Народні рухливі ігри – важлива складова національної культури і етнопедагогіки [Електронний ресурс] / С. Плахова // Збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. — 2012. — Вип. 1. — С. 169-176. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_1_28.
Сівер О. Борисові Грінченку – 160: «...Ділами, не словами, оживе Вкраїна!» : своїм життям і працею вони возвеличували Україну / О. Сівер // Наука і суспільство. — 2023. — № 12. — С. 24-32.
Сорочук Л. Етнопедагогіка як феномен національно-культурного самовираження українців [Електронний ресурс] / Л. Сорочук // Українознавчий альманах. — 2010. — Вип. 2. — С. 234-237. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2010_2_77.
Фурдуй С. Б. Українська етнопедагогіка як фактор збагачення виховного впливу на особистість [Електронний ресурс] / С. Б. Фурдуй // Педагогіка вищої та середньої школи. — 2005. — № 11. — С. 401-406. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_54.
Юр’єва К. А. Експериментальна перевірка моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на засадах порівняльної етнопедагогіки [Електронний ресурс] / К. А. Юр’єва // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. — 2016. — Вип. 47. — С. 114-137. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2016_47_13.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 16.04.2024 21.38.14 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Катя із міста: Вінниця :: Запитання: 47759  
Катя запитує:
Добрий день. Цікавлять розробки занять з розвитку дрібної моторики у дошкільників. Дякую.
Наша відповідь:
Катю, добрий день. Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Браницька Т. В. «Розвиток дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор та вправ» [Електронний ресурс] / Т. В. Браницька // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/rozvytok-dribnoi-motoryky-ruk-u-ditei-doshkilnoho-viku-za-dopomohoiu-dydaktychnykh-ihor-ta-vprav-748323.html. — Дата звернення : 16.04.2024.
Вадатурська Т. В. Консультація на тему: «Розвиток дрібної моторики у дітей дошкільного віку» [Електронний ресурс] / Т. В. Вадатурська // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/konsultacia-na-temu-rozvitok-dribnoi-motoriki-u-ditej-doskilnogo-viku-271121.html. — Дата звернення : 16.04.2024.
Горін М. Подорож у Леголяндію : заняття для дітей старшої групи / М. Горін, Т. Войтко // Дошкільне виховання. — 2023. — № 6-7. — С. 30-33.
Залєвська А. Екобокс : дидактичний посібник для дітей середньої групи / А. Залєвська, Л. Цимбалюк // Дошкільне виховання. — 2023. — № 12. — С. 30-31.
Зарва С. Багатогранний флексагон : іграшка-сюрприз для корекції та розвитку мовлення дітей старшої групи : світ гри / С. Зарва, Т. Бушанова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 10. — С. 30-31.
Зарицька Г. Ряба в гості завітала і малечу розважала : заняття для дітей раннього віку : світ театру / Г. Зарицька // Дошкільне виховання. — 2024. — № 1. — С. 30-31.
Іванова Т. В. Конспект заняття з розвитку дрібної моторики рук у дітей молодшого дошкільного віку «Веселий горішок» [Електронний ресурс] / Т. В. Іванова // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-rozvitku-dribnoi-motoriki-ruk-u-ditej-molodsogo-doskilnogo-viku-veselij-gorisok-426559.html. — Дата звернення : 16.04.2024.
Ключинська М. Шумовий оркестр: граємо за мультимедійними партитурами : музична діяльність для дітей середньої та старшої груп / М. Ключинська // Дошкільне виховання. — 2024. — № 1. — С. 35-37.
Кулеба Г. Я. Консультація для батьків «Розвиток дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку» [Електронний ресурс] / Г. Я. Кулеба // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-rozvitok-dribnoi-motoriki-ruk-u-ditej-doskilnogo-viku-412463.html. — Дата звернення : 16.04.2024.
Литвиненко О. А хто, хто у цій книжці живе? : дидактичний посібник для дітей раннього віку / О. Литвиненко // Дошкільне виховання. — 2024. — № 1. — С. 22-24.
Малатова В. В. Добірка завдань для розвитку дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. В. Малатова // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/dobirka-zavdan-dla-rozvitku-dribnoi-motoriki-ruk-u-ditej-doskilnogo-viku-352486.html. — Дата звернення : 16.04.2024.
Малиновска В. А. Заняття на розвиток дрібної моторики [Електронний ресурс] / В.А. Малиновска // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/zanatta-na-rozvitok-dribnoi-motoriki-414621.html. — Дата звернення : 16.04.2024.
Равкіс О. Кубик-грайлик і навчайлик : дидактичний посібник для дітей дошкільних груп / О. Равкіс // Дошкільне виховання. — 2023. — № 9. — С. 23.
Синьчук Є. Казки, що оживають у звуках : світ театру / Є. Синьчук // Дошкільне виховання. — 2023. — № 8. — С. 37-40.
Ходунова К. Вирушили якось малята зайчикову хатку шукати... : заняття з сенсорно-пізвального розвитку для дітей молодшої групи / К. Ходунова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 9. — С. 30-31.
Чабан О. Заняття з розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку Тема: «Граємо з олівцями. Заняття 1. «Добрий день, олівець!» [Електронний ресурс] / О. Чабан // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/zaniattia-z-rozvytku-dribnoi-motoryky-u-ditei-doshkilnoho-viku-tema-hraiemo-z-olivtsiamy-zaniattia-1-dobryi-den-olivets-716332.html. — Дата звернення : 16.04.2024.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 15.04.2024 21.21.58 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Дарина із міста: Біла церква :: Запитання: 47751  
Дарина запитує:
Добрий день. Потрібна інформація про соціальну педагогіку. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день. Дарино, радимо вам таку літературу за вашим запитом:
Бегас Л. Д. Історичні аспекти розвитку соціальної педагогіки як науки, її предмет, мета, завдання та особистість соціального педагога [Електронний ресурс] / Л. Д. Бегас // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2019. — Вип. 32. — С. 5-17. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2019_32_3.
Безпалько О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі [Електронний ресурс] / О. В. Безпалько // Освітологічний дискурс. — 2011. — № 1. — С. 103-111. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2011_1_12.
Вербець В. В. Проблеми розвитку потенціалу соціології та педагогіки як соціально-гуманітарних наук [Електронний ресурс] / В. В. Вербець // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Сер. : Психологія і педагогіка. — 2009. — Вип. 13. — С. 62-70. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2009_13_9.
Відмиш Л. І. Педагогічне проєктування соціального розвитку особистості : науково-практичний семінар для заступників директорів з освітньої роботи / Л. І. Відмиш, І. Г. Гіталова // Виховна робота в школі. — 2020. — № 7. — С. 2-20.
Дужа-Задорожна М. Поняття «соціальна педагогіка» і «соціальна робота» у контексті професійної підготовки фахівців соціальної сфери в університетах Німеччини [Електронний ресурс] / М. Дужа-Задорожна // Педагогіка і психологія професійної освіти. — 2013. — № 4. — С. 243-252. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_26.
Підготовка до школи : [добірка матеріалів ] // Психолог дошкілля (Шкільний світ). — 2020. — № 11-12. — С. 6-72.
Поліщук В. А. Соціальна педагогіка як наукова основа здійснення соціальної політики сучасного українського суспільства [Електронний ресурс] / В. А. Поліщук // Педагогічний дискурс. — 2007. — Вип. 2. — С. 131-135. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_30.
Психолог – батькам молодших школярів : [добірка матеріалів] // Психолог. Бібліотека (Бібліотека «Шкільного світу»). — 2020. — № 2. — С. 6-142.
Репка І. С. Розвиток комунікативних навичок у класі : виховне заняття для дітей 5-6-го класу із порушенням зору / І. С. Репка // Дитина з особливими потребами. — 2020. — № 9. — С. 8-19.
Савицька А. Ю. Соціальне виключення як категорія соціальної педагогіки [Електронний ресурс] / А. Ю. Савицька // Соціально-гуманітарний вісник. — 2017. — Вип. 17. — С. 7-11. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2017_17_4.
Сівак Н. Соціалізація особистості як базове поняття соціальної педагогіки: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Н. Сівак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. — 2009. — № 4. — С. 41-47. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_4_10.
Федчишин Н. О. Гербартіанство і соціальна педагогіка: забуті сторінки [Електронний ресурс] / Н. О. Федчишин // Медична освіта. — 2013. — № 4. — С. 82-85. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2013_4_25.
Яковлева В. А. Застосування ділових ігор в навчальному процесі у майбутніх бакалаврів соціальної педагогіки [Електронний ресурс] / В. А. Яковлева // Молодий вчений. — 2017. — № 11. — С. 488-491. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_118.
Яковлева О. В. Генезис соціальної педагогіки як емпіричної галузі [Електронний ресурс] / О. В. Яковлева // Соціальна педагогіка: теорія та практика. — 2013. — № 2. — С. 88-95. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_2_13.
Янченко Т. В. Ідеї соціальної педагогіки у художніх творах Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. В. Янченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2018. — Вип. 171. — С. 167-170. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_171_34.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 10.04.2024 16.45.04 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Христина із міста: Львів :: Запитання: 47738  
Христина запитує:
Добрий день. Цікавить така тема: розвиток довільної уваги дошкільників. Дякую.
Наша відповідь:
Христино, добрий день. Перегляньте таку літературу:
Бруннер Є. Ю. Щодо питання про психологію довільної уваги [Електронний ресурс] / Є. Ю. Бруннер // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. — 2015. — Вип. 6. — С. 7-16. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_6_3.
Бугера Ю. Ю. Вплив розвитку властивостей уваги молодших школярів з розумовою відсталістю на успішність навчання / Ю. Ю. Бугера // Зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Сер. Соц.-педагогічна. — 2010. — Вип. 15. — С. 204-208.
Дметерко Н. В. Дитяча психологія : курс лекцій: навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ / Н. В. Дметерко. — Слов’янськ : Маторін Б.І., 2011. — 230 c.
Єльчанінова Т. М. Психологічний супровід розвитку уваги першокласників: основні положення впровадження корекційно-розвивальної програми у навчальний процес (частина 2) / Т. М. Єльчанінова // Вісн. Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. Психологія. — 2012. — Вип. 44(1). — С. 65-71.
Єльчанінова Т. М. Роль та ефективність психологічного супроводу розвитку уваги першокласників / Т. М. Єльчанінова // Вісн. Харків. нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Сер. Психологія. — 2012. — № 1009, Вип. 49. — С. 260-264.
Загреба В. В. Конспект «Вправи на тренування уваги» [Електронний ресурс] / В. В. Загреба // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/konspekt-vpravi-na-trenuvanna-uvagi-113268.html. — Дата звернення : 05.04.2024.
Калиниченко І. О. Оцінка показників уваги у дітей дошкільного віку з різним рівнем довільної оперативної пам’яті [Електронний ресурс] / І. О. Калиниченко, А. С. Колесник // Вісник Одеського національного університету. Серія : Біологія. — 2020. — Т. 25, Вип. 2. — С. 163-172. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_biol_2020_25_2_12.
Курій С. В. Розвиток уваги у дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. В. Курій // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/rozvitok-uvagi-u-ditej-starsogo-doskilnogo-viku-290485.html. — Дата звернення : 05.04.2024.
Предик А. А. Генеза оцінювання в початковій школі України: теоретико-методологічний аспект : навч. посібник / А. А. Предик, І. С. Руснак. — Чернівці : Черемош, 2015. — 314 c.
Психологічна діагностика особливостей когнітивного розвитку молодших школярів в умовах інформаційного суспільства / С. А. Гончаренко, А. Й. Ваврик, Є. П. Верещак [та ін.]. — Київ : Імекс, 2014. — 227 c.
Романенко Л. Ф. Консультація на тему «Працюємо над розвитком довільної уваги у дошкільника» [Електронний ресурс] / Л. Ф. Романенко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/konsultacia-na-temu-pracuemo-nad-rozvitkom-dovilnoi-uvagi-u-doskilnika-277459.html. — Дата звернення : 05.04.2024.
Товт В. А. Фізичні вправи як засіб удосконалення довільної уваги моторного типу в учнів 5-9 класів основної школи [Електронний ресурс] / В. А. Товт, Е. М. Сивохоп, В. Я. Сусла // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. — 2023. — Вип. 1. — С. 223-227. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2023_1_46.
Шорохова В. В. До питання використання балансувальної дошки доктора Ф. Белгау для розвитку уваги розумово відсталих молодших школярів у процесі навчальної діяльності / В. В. Шорохова // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 19. Корекційна пед. та спец. психологія. — Київ, 2012. — Вип. 21. — С. 335-338.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 4.04.2024 22.51.57 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.295193 seconds