Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 44705
   


Автор запитання: Юлія із міста: Суми :: Запитання: 36304  
Юлія запитує:
Доброго вечора! Допоможіть, будь-ласка, знайти інформацію для написання реферату за темою "Алгебраїчні задачі на дослідження". Дякую за допомогу!
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. АКСЁНОВ АНДРЕЙ АЛЕКСАНДРОВИЧ. Внутрипредметные связи как ресурс процесса поиска решения школьных математических задач // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена. – 2008. – Вып. № 81. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/vnutripredmetnye-svyazi-kak-resurs-protsessa-poiska-resheniya-shkolnyh-matematicheskih-zadach. -Об использовании внутри-предметных связей в процессе поиска решения некоторых задач на исследование, имеющих место в школьном курсе математики.
2. Антонюк О.П. Задачі на дослідження та їх вплив на інтелектуальний розвиток студентів. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/33_DWS_2010/33_DWS_2010/Pedagogica/74329.doc.htm
3. Гаврилюк Наталія Іванівна. Розвиток логічного мислення на уроках математики. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/25235/
4. Застосування похідної для дослідження функцій. – Режим доступу: http://lib.mdpu.org.ua/e-book/ernestbook/temas/13_7.htm
5. Знаходження визначника матриці методом алгебраїчних доповнень. – Режим доступу: http://www.vesna.org.ua/txt/antonina/linalg.doc.
6. Козлова О.М. Властивості функцій та їх застосування до розв’язування алгебраїчних задач матеріали до спецкурсу для класів природничого та фізико-математичного профілю / Козлова О.М., Шершнєва О.О. – Черкаси, 2008. – Режим доступу: http://library.ippro.com.ua/attachments/article/108/Властивості функцій.pdf
7. Кострикина Н. П. Задачи повышенной трудности в курсе алгебры 7-9 кл. - М. : Просвещение, 1991. – Режим доступу: http://phizmat.org.ua/2010-03-16-07-52-23/717-zadachi-povysh-trudn-7-9-alg
8. Те саме. – Режим доступу: http://mexalib.com:81/view/21307
9. Кравченко Т. В. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КРАЙОВИХ ЗАДАЧ ДЛЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬЗ ОБМЕЖЕННЯМИ І ПАРАМЕТРАМИ. – Режим доступу: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/bpc_2013_5_3-4_13.pdf.
10. Нак М.М. МЕТОДИ І СПОСОБИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯАЛГЕБРАЇЧНИХ ЗАДАЧУ ШКІЛЬНИХ ВИДАННЯХ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ. – Режим доступу: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/VchdpuP_2013_113_21.pdf.
11. Остапчук, Тетяна. Алгебраїчні задачі на дослідження [Текст] / Т. Остапчук // Математика в сучасній школі. - 2012. - N 10. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст. – Режим доступу: http://edu-lib.net/periodika/matematika-v-suchasniy-shkoli-naukovo-metodichniy-zhurnal-10-133-2012-onlayn
12. Те саме. – Режим доступу: http://matematuka.inf.ua/perioduka/mat_v_sythasn_sh/mat_sh_12.html
13. Паламарчук В.Ф. Як виростити інтелектуала. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2000. – 152 с. – Режим доступу: http://bohdan-books.com/catalog/book/104168/
14. Попович О.В. Види задач, які вирішуються в курсі математики. – Режим доступу: http://www.teacherjournal.com.ua/attachments/5099_Види задач12345.doc.
15. Сінько Ю.І. Методичні особливості вивчення деяких тем розділу «Алгебра висловлень» з використанням інтегрованого програмного середовища «МатЛог» . – Режим доступу: http://www.ii.npu.edu.ua/files/Zbirnik_KOSN/13/32.pdf.
16. СТЮАРТ Иэн. Величайшие математические задачи. – Режим доступу: http://elementy.ru/lib/432411
17. ЧИСЕЛЬНІ МЕТОДИ РОЗ’ВЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ТА СИСТЕМ НЕЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ. – Режим доступу: http://posibnyky.vntu.edu.ua/met/lek4.htm
***
18. Колесник Б.М. Алгебраїчні задачі на дослідження. - К. : Рад. школа,1971. – 100 с. - У збірнику подано близько 1500 алгебраїчних задач за новою програмою з математики для IV — VIII класів. Переважна більшість їх — це задачі на дослідження, а решта або потребує для розв'язання певних досліджень, або є вступними задачами до групи задач на дослідження. Значна кількість задач збірника належить авторові, решту взято з книжок і журналів, перелік яких подається. Більше як половину книжки становлять відповіді до задач, вказівки про методи їх розв'язування. Посібник призначається для вчителів математики восьмирічної школи.
19. Сучков В. Методична розробка п’яти уроків з теми „Рівняння з параметрами, що зводяться до лінійних” // Математика в школі. – 2002. – № 3. – С. 39-44.

.: Розділ: Математика :: 11.03.2015 22.45.31 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.207244 seconds