Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45695
   


Автор запитання: Юлія із міста: Полтава :: Запитання: 43859  
Юлія запитує:
Будь ласка, допоможіть знайти інформацію на тему: "Сучасні тенденції розвитку маркетигу в Україні".
Наша відповідь:
Доброго дня, Юліє! Пропонуємо Вам переглянути наступні посилання:
Барабанова В. В. Сучасний маркетинг: фактори, стан та перспективи розвитку / В. В. Барабанова. - Режим доступу: http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2017/27-1-2017/25.pdf
Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку / С. В. Близнюк. – 2-ге вид., випр. і доп. – К. : Політехника, 2009. – 400 с.
Войчак А. Дослідження сучасної концепції маркетингу та маркетингового менеджменту / А. Войчак // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. - С. 52-55.
Горбаль Н. І. Еволюція та сучасні тенденції маркетингу / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, С. Б. Романишин. – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/25894/1/5-18-24.pdf
Лилик І. В. Маркетинг в українській економіці : [монографія] / І.В. Лилик. – К. : КНЕУ, 2008. – 243 с.
Логвіна Ю. М. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в Україні / Ю. М. Логвіна, Г. О. Лихачова, Д. П. Михайлова // Маркетинг и менеджмент. – 2014. - № 6. – С. 21-26 . – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/14_NPRT_2011/Economics/6_86769.doc.htm
Мартинюк Ю. В. Тенденції розвитку сучасного маркетингу та його основні цілі / Ю. В. Мартинюк, О. С. Токарчук. – Режим доступу: http://intkonf.org/martinyuk-yuv-tokarchuk-os-tendentsiyi-rozvitku-suchasnogo-marketingu-ta-yogo-osnovni-tsili/
Піскун О. О. Розвиток сучасного маркетингу / О. О. Піскун // Управління розвитком. – 2014. - № 5. – С. 42-45.
Рибачук Н. В. Етапи та проблеми розвитку маркетингу в Україні / Н. В. Рибачук. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/download/608/308
Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи : монографія / за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. – 411 с. – Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13356/5/monograph_2015.pdf
Савіна С. С. Тенденції розвитку сучасних концепцій маркетингу / С. С. Савіна. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6393
Соколенко В.А. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / В.А. Соколенко // Х. : НТУ «ХПІ», 2012.
Хоменко П. Г. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / П. Г. Хоменко // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - № 12. - С. 123-133. – Режим доступу: http://base.dnsgb.com.ua/files/journal/Aktualni-problemy-ekonomiky/Akt-prob-ekonomiky-2009-12/Akt-prob-ekonomiky-2009-12_123-133.pdf
Череп А. В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього / А. В. Череп, Т. С. Абліцова // Вісник Хмельницького національно-го університету. – 2009. – № 1. – С. 202–205.
https://studfile.net/preview/5370902/page:8/
https://economuch.com/derjavne-upravlinnya-munitsipalne/suchasni-tendentsiji-rozvitku-46247.html
http://www.economy-confer.com.ua/full-article/1840/
https://studopedia.org/8-60736.html

.: Розділ: Інше :: 25.02.2020 18.50.18 :.
.: Днепропетровская централизованная система библиотек для детей :.
   

Generated in 0.232659 seconds