Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 44822
   


Автор запитання: Олександра із міста: Житомир :: Запитання: 43865  
Олександра запитує:
Вітаю! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу для написання аналітичної статті на тему "Соціальні мережі для бізнесу - яку платформу обрати?"
Наша відповідь:
Доброго дня, Олександре! Пропонуємо переглянути наступні посилання:
Грабар О. І. Дослідження динаміки розвитку електронних соціальних мереж для ефективної реклами Інтернет-магазинів у сегменті українського мережевого бізнесу [Електронний ресурс] / О. І. Грабар // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2015_3_10
Іваницька О. М. Формування мереж соціального бізнесу [Електронний ресурс] / О. М. Іваницька, І. П. Лопушинський // Аналітика і влада. - 2012. - № 6. - С. 211-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avlad_2012_6_36
Касян С. Я. Маркетинговий комунікаційний сервіс підприємств на високотехнологічних ринках [Електронний ресурс] / С. Я. Касян // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 327-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_56
Ковтун Н. С. Формування конкурентних переваг людських ресурсів у національній економіці [Електронний ресурс] / Н. С. Ковтун // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_4_5
Корнецький А. О. Альтернативні соціальні мережі: бізнес-модель та підприємництво [Електронний ресурс] / А. О. Корнецький, Є. Ш. Ісхаков // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 19(1). - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_19(1)__24
Краснокутська Н. С. Лідогенерація як інструмент формування клієнтоорієнтованих стратегій мережевих підприємств [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 428-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_69
Крутько Т. В. Стратегії впливу у промовах бізнес-коучів (на матеріалі персональних сторінок соціальної мережі Facebook) [Електронний ресурс] / Т. В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття. - 2017. - 2017. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/linds_2017_2017_14
Крутько Т. Прецедентні феномени у промовах бізнес-коучів (на матеріалі персональних сторінок соціальної мережі Facebook) [Електронний ресурс] / Т. Крутько, Л. Купчик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Філологічні науки. - 2018. - Вип. 17. - С. 46-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2018_17_7
Терешко Ю. В. Особливості розвитку Інтернет-стартапів в Україні: реалії і перспективи [Електронний ресурс] / Ю. В. Терешко, Т. М. Тардаскіна, Л. Д. Богатирьова // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 435-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_53
Яремик Х. Я. Організація інформаційно-аналітичного забезпечення фінансово-економічної безпеки [Електронний ресурс] / Х. Я. Яремик, М. І. Яремик // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_10_22

.: Розділ: Інше :: 27.02.2020 18.26.54 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.346016 seconds