Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 44605
   


Автор запитання: Катерина із міста: Чернігів :: Запитання: 44111  
Катерина запитує:
Добрий день! Потрібна інформація за темою "Формування і розвиток ключових компетентностей учнів засобами бібліотечної роботи". Дякую. Бувайте здорові!
Наша відповідь:
Доброго дня, Катерино! Пропонуємо переглянути наступні джерела:

Гайда В. Я. Суть самоосвітньої компетентності учнів закладів середньої освіти в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / В. Я. Гайда // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2019. - Вип. 25. - С. 80-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2019_25_22
Жеребкіна С. Виклик сьогодення: як зацікавити читача процесом читання : методичний аспект / С. Жеребкіна, Т. Писаренко // Шкільний бібліотекар. - 2018. - № 9. - С. 3-8.
Живюк І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах нової української школи [Електронний ресурс] / І. Живюк // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 1. - С. 43-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_1_12
Клокар Н. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі / Н. І. Клокар, О. В. Чубарук, В. М. Захлюпаний, Н. А. Колесник, З. В. Оксьоненко; ред.: Н. І. Клокар, О. В. Чубарук; Голов. упр. освіти і науки Київ. облдержадмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів, Ірпін. ЗОШ I - II ступенів № 13. - Біла Церква : КОІПОПК, 2012. - 123 c.
Кокойло А. Ю. Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей в курсі алгебри і початків аналізу у процесі вивчення виразів і їх перетворень [Електронний ресурс] / А. Ю. Кокойло // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_46
Костирко М. До проблем формування читацької компетентності у процесі вивчення зарубіжної літератури / М. Костирко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2018. - № 8. - С. 20-22.
Кочерга О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) / О. Кочерга // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 11-15.
Кулик Є. Бібліотечні засоби формування інформаційно-мережевої культури в юнацькому середовищі [Електронний ресурс] / Є. Кулик // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 2. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2014_2_6
Мося І. А. Формування самоосвітньої компетентності учнів засобами бібліотечних ресурсів [Електронний ресурс] / І. А. Мося // Науково-педагогічні студії. - 2018. - Вип. 1. - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/naupedct_2018_1_13
Савченко О. Літературне читання: інтерактивні методи і прийоми / О. Савченко // Початкова школа. - 2017. - № 4. - С. 34-39.
Стецюк Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 11-14.
Фасоля А. Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюєио / А. Фасоля // Дивослово. - 2017. - № 9. - С. 8-15.
Шмирук Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] / Н. Шмирук // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 2. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_2_18

.: Розділ: Бібліотеки. Архіви :: 4.05.2020 16.34.51 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.263153 seconds