Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45693
   


Автор запитання: Валерія із міста: м.Одеса :: Запитання: 44255  
Валерія запитує:
Добрий вечір. Знайдіть будь-ласка літературу до питання:. Чим пояснюється передбачене чинними програмами паралельне вивчення фонетики, орфоепії, графіки й орфографії?".
Наша відповідь:
Доброго дня, Валеріє! Ми вже відповідали на подібне запитання: Віртуальна бібліографічна довідка — Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання — № 29244, 37222, 37403. Також пропонуємо переглянути наступну літературу:
Костолович Т. Експериментальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови [Електронний ресурс] / Т. Костолович // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 1. - С. 95-99. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_1_25
Котусенко О. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016 – 2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах / О. Котусенко, Н. Бондаренко, В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. – 2016. – № 4. – С. 42–59.
Кушнірова Л. Поради В. Масальського щодо навчання фонетики, будови слова, правопису, прищеплення учням орфоепічних та орфографічних навичок [Електронний ресурс] / Л. Кушнірова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 9. - С. 61-72. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_9_8

.: Розділ: Інше :: 19.05.2020 18.16.01 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.267948 seconds