Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 44411
   


Автор запитання: Ліана із міста: Івано-Франківськ :: Запитання: 44772  
Ліана запитує:
Прошу підібрати літературу до теми: особливості організації індивідуального навчання із дітьми із особливими потребами
Наша відповідь:
Доброго дня, Ліано! Радимо Вам попрацювати з наступними посиланнями: – http://chortkivskyi-irc.te.sch.in.ua/individualjne_navchannya/metodichni_rekomendacii_schodo_zdijsnennya_individualjnogo_navchannya_u_zagaljnoosvitnih_shkolah/
http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/76129/
https://drive.google.com/file/d/0BxTQRyhVjdHILVhBLUdVV0xrTXc/view
– Туріщева Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами / Л. В. Туріщева // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 32. – С. 7-16 (вкладка).
– Головань Л. Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами / Л. Головань // Психолог. - 2012. - № 19. - С. 10-17.
– Чорноус Л. В. Дитина з порушеннями інтелекту в сучасній школі: реалізація індивідуального підходу : поради вчителеві української мови та літератури / Л. В. Чорноус // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2014. - № 34-36. - С. 9-13.
– Фісун Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами / Т. В. Фісун // Дитина з особливими потребами. - 2018. - № 6. - С. 2-3.
– Ілляшенко Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі / Т. Ілляшенко // Початкова школа : наук.-метод. журн. - 2011. - № 5. - С. 47-50.
– Рак Н. О. Індивідуальне навчання як форма організації корекційно-виховного процесу дітей зі складними комбінованими порушеннями / Н. О. Рак // Освіта та наука у вимірах XXI століття : матеріали студ. звітно-наук. конференції, 19-20 квітня 2011 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – 135 с.
– Василенко О. М. Особливості застосування індивідуальних програм навчання для молодших школярів з обмеженими можливостями спеціалістами загальноосвітніх шкіл / О. М. Василенко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету. Серія: соціально-педагогічна / М-во освіти і науки України, Кам'янець-Подільський держ. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 2008. - Вип. 8. - С. 152-155.
– Коваленко В. Є. Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів / В. Є. Коваленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2013. - Вип. 23. - С. 324-327.
– Глушенко К.О. Формування графо-моторних навичок у дітей з комплексними порушеннями опорно-рухового апарату, інтелекту та зору / К. О. Глушенко, Н. В. Гладких // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2013. - Вип. 8 (16). - С. 24-34.
– Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : збірник наукових праць. № 5 (7) / Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - Київ : Університет "Україна", 2008. - 512 с.

.: Розділ: Освіта :: 19.10.2020 17.31.07 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.224481 seconds