Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45741
   


Автор запитання: Галина із міста: Київ :: Запитання: 44979  
Галина запитує:
Доброго дня. Необхідна література до реферату "Філосовські основи у підготовці майбутніх педагогів дошкільного фаху до організації управлінської діяльності"
Наша відповідь:
Добрий день, Галино! Радимо Вам опрацювати такі джерела інформації за вашим запитом:
Врочинська Л. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до застосування інноваційних технологій у роботі з дітьми [Електронний ресурс] / Л. Врочинська // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. — 2018. — Вип. 9. — С. 141-151. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2018_9_16.
Гаврилюк С. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості в контексті тенденцій розвитку сучасної дошкільної освіти [Електронний ресурс] / С. Гаврилюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. — 2013. — № 44. — С. 308-314. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_50.
Горбатюк О. Сучасні підходи до підготовки педагогічних фахівців дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Горбатюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2019. — Вип. 27. — С. 295-302. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_53.
Клокар Н. Управління оптимізацією мережі навчальних закладів регіону: організційний аспект / Н. Клокар // Післядиплом. освіта в Україні. — 2013. — № 2. — С. 12-17.
Козак Л. Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Козак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. — 2013. — Вип. 3-4. — С. 60-68. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_3-4_11.
Козак Л. Структурно-компонентна модель підготовки майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваціної професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. — 2013. — Вип. 2. — С. 98-110. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_2_14.
Кондратець І. Відновлюємо життєві сили : рефлексивна програма професійного антивигоряння / І. Кондратець // Дошкільне виховання. — 2016. — № 10. — С. 20-22.
Кондратець І. Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів / І. Кондратець, К. Назарова // Дошкільне виховання. — 2017. — № 2. — С. 20-24.
Кондратець І. Самоменеджмент — ключ до успіху : рефлексивна програма професійного антивигоряння / І. Кондратець // Дошкільне виховання. — 2016. — № 11. — С. 23-25.
Кузьмінський А. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики [Електронний ресурс] / А. Кузьмінський, О. Біда, Т. Кучай // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. — 2018. — Вип. 279. — С. 317-322. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_279_53.
Кульчицька А. Навчаємо безпечної поведінки : тренінг для педагогів / А. Кульчицька // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2019. — № 7. — С. 39-41.
Миськова Н. Педагогічний тренінг як форма підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до реалізації ідей сталого розвитку [Електронний ресурс] / Н. Миськова // Педагогічний дискурс. — 2018. — Вип. 24. — С. 17-22. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2018_24_5.
Монке О. Педагогічні технології в контексті підготовки майбутніх педагогів до морально-духовного виховання дошкільників: оцінка і вибір [Електронний ресурс] / О. Монке // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. — 2014. — Вип. 42. — С. 98-107. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2014_42_12.
Непомняща І. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / І. Непомняща // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. — 2019. — № 3. — С. 165-171. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2019_3_26.
Притуляк Л. Педагогічна взаємодія як основа якісної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Притуляк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. — 2019. — № 65. — С. 156-164. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2019_65_17.
Яценко В. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі [Електронний ресурс] / В. Яценко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. — 2013. — № 2. — С. 68-73. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_2_13.

.: Розділ: Інше :: 6.12.2020 22.29.25 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.240438 seconds