Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Яна із міста: Київ :: Запитання: 45429  
Яна запитує:
Доброго ранку! Мені потрібна література про цифровий маркетинг в управлінні підприємством. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Яно! Перегляньте наступні джерела:
Короткий Г. І. Рекламний менеджмент : навч. посіб. / Г. І. Короткий, І. І. Віннікова. - Київ, 2009. - 241 с.
Вертайм К. Цифровой маркетинг. Как увеличить продажи с помощью социальных сетей, блогов, вики-ресурсов, мобильных телефонов и других современных технологий / К. Вертайм, Я. Фенвик. – М. : Альпина Паблишер, 2010. – 384 с.
Данько Т. П. Количественные методы анализа в маркетинге : [моногр.] / Т. П. Данько, И. И. Скоробогатых. – СПб. : Питер, 2005. – 384 с.
Матвіїв М. Я. Вірусний маркетинг на міжнародному ринку банківських послуг / М. Я. Матвіїв // Журнал Європейс. економіки. – 2012. – Т. 11. – № 3. – С. 360.
Матвіїв М. Я. Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : [моногр.] / М. Я. Матвіїв. – Тернопіль : Економ. думка, 2013. – 415 с.
Окландер М. А. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу / М. А. Окландер, O. O. Романенко // Економ. вісник Нац. техн. ун-ту України «Київський політехнічний інститут». - 2015. - № 12. - С. 362–371.
Гросул В. А. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, Н. Ю. Балацька // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 11-2. - С. 7-12. - Режим доступу: http://ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/279/273.
Демків Я. В. Цифрова трансфомація торгівлі: стан та тенденції в Україні і світі [Електронний ресурс] / Я. В. Демків, Л. М. Прокопишин-Рашкевич // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. Серія: Логістика. — Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2018. — № 892. — С. 64–71. - Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/44553/2/2018n892_Demkiv_Ia_V-Digital_transformation_64-71.pdf.
Карпіщенко О. О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій [Електронний ресурс] / О. О. Карпіщенко, Ю. Е. Логінова // Економічні проблеми сталого розвитку : матер. допов. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 20-річчю наук. діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / відп. за вип. О. В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 177-178. – Режим
доступу: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2811.
Люльчак З. С. Стан та перспективи розвитку DIGITAL-маркетингу [Електронний ресурс] / З. С. Люльчак // Вісник Нац. ун-ту "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 200–206. - Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/25852/1/38-200-206.pdf.
Романенко Л. Ф. Цифровий маркетинг: сутність та тенденції розвитку [Електронний ресурс] / Л. Ф. Романенко // Режим доступу: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/download/201/190/.
Рубан В. В. Цифровий маркетинг: роль та особливості використання [Електронний ресурс] / В. В. Рубан // Економ. вісник Запоріз. держ.інженерної академії. - 2017. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/evzdia_2017_2(2)__5.pdf.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 21.04.2021 06.08.05 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.237167 seconds