Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45741
   


Автор запитання: Наталя із міста: Київ :: Запитання: 46068  
Наталя запитує:
Доброго дня! Допоможіть знайти літературу про аспекти ціноутворення в туризмі. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Наталя! Перегляньте наступні джерела:
Бакурова А. В. Моделювання ціноутворення для зовнішнього та внутрішнього туризму на базі гравітаційного підходу / А. В. Бакурова, Д. В. Очеретін // Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в науці, економіці та освіті : зб. наук. праць. – Кривий Ріг: КНЕУ, 2007. – С. 5–6.
Горшкова Л. О. Теоретичні аспекти обслуговування туристичного продукту / Л. О. Горшкова // Глобальні та національні проблеми економіки. - 2017. Вип. 20. - С. 292—296.
Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика : [навч. посіб.] / С. І. Дугіна. – Київ : КНЕУ, 2005. – 393 с.
Кейван О. І. Ціноутворення та якість в туризмі / О. І. Кейван // Економічний форум. - 2015. - № 3. - С. 1-10.
Кіптенко В. К. Менеджмент туризму : підручн. / В. К. Кіптенко. - Київ : Знання, 2010. - 502 с.
Кожухівська Р. Б. Туризм в Україні: стан, фактори та перспектива розвитку // Інноваційна економіка. - 2012. - Т. 3. - № 29. - С. 43—49.
Карягін Ю. О. Маркетинг турпродукту: підручн. / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. - Київ : Кондор, 2009. - 394 с.
Кулєшова Н. В. Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Маркетинг в Україні:
теорія і практика. – 2009. – № 79. – С. 398–406.
Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика : навч. посіб. / А. О. Длігач. – Київ : ВД «Професіонал», 2006. – 304 с.
Ткаченко Т. Особливості механізму реалізації туристичного продукту та формування його асортименту на прикладі діяльності турагенції TUI / Т. Ткаченко // Вісн. Київ. нац. ун-ту культури і мистецтв. - 2019. - № 2 (1). - С. 88—99.
Ворона О. В. Розробка стратегії конкурентоспроможності у сфері міжнародного туризму [Електронний ресурс] / О. В. Ворона // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2017. - Вип. 1. - С. 20-24. - Режим доступу: http://ird.gov.ua/sep/sep20171(123)/sep20171(123)_020_VoronaO.pdf.
Маркетингове ціноутворення [Електронний ресурс] : консп. лекц. із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студ. денної та заочної форм навч. галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" / уклад. О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. – 126 с. - Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/16929/1/Marketyngove_zinoutvorena_konspekt.pdf.
Ольшанський О. В. Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Ольшанський, О. П. Ткаченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 188-199. - Режим доступу: https://elib.hduht.edu.ua/bitstream/123456789/849/1/sec4-e-2016-1-5.pdf.
Ольшанський О. В. Формування політики якості послуг в підприємствах туристичного профілю [Електронний ресурс] / О. В. Ольшанський // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр. у 2-х ч. Ч. 2. – Харків : ХДУХТ, 2014. – Вип. 2 (20). – С. 240–250. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=esprstp_2014_2_26.
Сагалакова Н. О. Методичні аспекти ціноутворення в туризмі [Електронний ресурс] / Н. О. Сагалакова // Наук. вісн. Міжнар. гуманітарного ун-ту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 16. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_16_21.
Саковська О. М. Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив-тур [Електронний ресурс] / О. М. Саковська, В. А. Лементовська // Економіка та держава. - 2020. - № 10. - С. 80-83. - Режим доступу: http://www.economy.in.ua/?.
Штодько Т. В. Маркетингові стратегії ціноутворення у галузі туризму [Електронний ресурс] / Т. В. Штодько // Все о туризме : вебсайт. - Електронні дані. - Режим доступу: op=1&z=4764&i=13https://tourlib.net/statti_ukr/shtodko.htm. - Назва з екрана.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 26.11.2021 13.49.14 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.447964 seconds