Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Наталія із міста: м. Київ :: Запитання: 46252  
Наталія запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка у доборі списку літератури з проблем багатомовної освіти, зокрема висвітлення питань з методики навчання мов з огладу на багатомовну освіту у працях українських і зарубіжних вчених. Також детально цікавить висвітлення даної проблематики у роботах Гудзик І. П., Хорошківської О. Н., та, можливо інших вчених, які працювали / працюють в Інституті педагогіки НАПН України. Щиро Вам вдячна!
Наша відповідь:
Білозір О. С. Полілінгвальна освіта. Досвід країн світу та перспективи впровадження багатомовного навчання в Україні [Електронний ресурс] / О. С. Білозір // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. — 2020. — Вип. 191. — С. 217-222. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_191_54
Котик Т. Вплив багатомовного навчання на розвиток особистості в поліетнічному середовищі України [Електронний ресурс] / Т. Котик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. — 2017. — № 4. — С. 213-219. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_4_30
Першукова О. О. Багатомовна освіта школярів Іспанії : європейський контекст / О. О. Першукова // Шлях освіти. — 2012. — № 3. — С. 12-16.
Першукова О. О. Тенденції розвитку багатомовної освіти школярів у західноєвропейському контексті [Електронний ресурс] / О. О. Першукова // Український педагогічний журнал. — 2016. — № 2. — С. 13-22. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_4
Подоляк З. Дидактика багатомовності як методологічна основа сучасної іншомовної освіти [Електронний ресурс] / З. Подоляк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. — 2017. — № 4. — С. 207-213. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_4_29
Путій Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти [Електронний ресурс] / Т. Путій // Нова педагогічна думка. — 2019. — № 2. — С. 128-132. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_2_35
Талалай Ю. Дидактичні моделі формування багатомовної особистості учня в процесі навчання іноземної мови: модель факторів і динамічна модель [Електронний ресурс] / Ю. Талалай // Молодь і ринок. — 2017. — № 4. — С. 170-173. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_4_35
Хоменко О. В. Полілінгвальна освіта у нелінгвістичних вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. В. Хоменко // Ars Linguodidacticae. — 2018. — Вип. 2. — С. 18-28. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artlin_2018_2_5
Шумицька Г. В. Українська мова в полілінгвальному просторі Закарпаття [Електронний ресурс] / Г. В. Шумицька // Українська мова. — 2021. — № 1. — С. 3-19. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrm_2021_1_3
Яковлева О. В. Багатомовність у системі вищої освіти: чи є неминучим конфлікт між патріотизмом та прагматизмом? [Електронний ресурс] / О. В. Яковлева // Мультиверсум. Філософський альманах. — 2016. — Вип. 9-10. — С. 170-181. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Multi_2016_9-10_16
Яковлєва О. В. Багатомовність в українському суспільстві та вищій освіті України: витоки, специфіка, засади оцінювання [Електронний ресурс] / О. В. Яковлєва // Гілея: науковий вісник. — 2017. — Вип. 118. — С. 302-306. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_118_75

.: Розділ: Освіта :: 8.02.2022 10.55.09 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.237239 seconds