Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Аліна із міста: Київ :: Запитання: 46386  
Аліна запитує:
"Модульно-розвивальна система навчання на уроках української мови і літератури" у фахових виданнях ("Дивослово", “Українська мова і література в школі” та ін.) за останні 10 років. Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Аліна! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Вірченко Т. Підготовка вчителя до організації учнівських досліджень / Т. Вірченко // Дивослово. — 2015. — № 10. — С. 14-23.
Зайцева Л. Пізнаємо довкілля разом : модульна організація навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільників / Л. Зайцева // Дошкільне виховання. — 2012. — № 8. — С. 16-19.
Омельчук С. Морфологічні вміння в системі навчання української мови за дослідницького підходу / С. Омельчук // // Українська мова і література в школі. — 2015. — № 4. — С. 22-27.
Паньків І. Модульно-рейтингова система організації навчання — засіб підвищення ефективності вивчення української літератури : методична скарбничка / І. Паньків // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2012. — № 14. — С. 23-26.
Чеснокова М. Розділові знаки в складних реченнях : із різними видами зв'язку. Наскрізні лінії в освітньому процесі Нової української школи : 9-й клас / М. Чеснокова // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2018. — № 13-14. — С. 43-48.
Шиліна Г. Звертання. Розділові знаки при звертанні : урок української мови за класно-дистанційною формою навчання у 8 класі / Г. Шиліна // Дивослово. — 2014. — № 10. — С. 5-7.

.: Розділ: Освіта :: 8.05.2022 17.15.42 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.261249 seconds