Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Марія із міста: Полтава :: Запитання: 46588  
Марія запитує:
Цікавить інформація про вищу освіту в Канаді. Загальна характеристика.
Наша відповідь:
Воскобойнікова-Гузєва О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади [Електронний ресурс] / О. Воскобойнікова-Гузєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. — 2019. — Вип. 2. — С. 58-62. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2019_2_11
Демченко І. В. Сучасна канадська вища педагогічна освіта та тнеденціїї її розвитку в умовах інформатизації суспільства [Електронний ресурс] / І. В. Демченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2014. — № 7. — С. 10-19. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_4
Ігнатова О. М. Система вищої освіти в Канаді [Електронний ресурс] / О. М. Ігнатова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. — 2015. — № 44. — С. 244-249. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_44_59
Козлакова Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто [Електронний ресурс] / Г. Козлакова // Вища освіта України. — 2011. — № 1. — С. 114-119. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_1_19
Котова А. В. Становлення дистанційної освіти у закладах вищої освіти Канади [Електронний ресурс] / А. В. Котова, В. М. Сердюк // Наукові записки кафедри педагогіки. — 2019. — Вип. 44. — С. 151-158. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2019_44_16
Огієнко О. І. Полікультурні засади вищої освіти Великої Британії, США, Канади і Австралії [Електронний ресурс] / О. І. Огієнко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2014. — № 10. — С. 173-181. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_10_23
Огієнко О. Полікультурність як провідний принцип функціонування систем вищої освіти США, Канади, Великої Британії і Австралії [Електронний ресурс] / О. Огієнко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2019. — № 7. — С. 254-264. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_7_26
Сімак К. В. Етапи розвитку академічної мобільності студентів у системі вищої освіти Канади [Електронний ресурс] / К. В. Сімак // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. — 2014. - Вип. 30. — С. 107-111. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_30_24
Степанець М. Ю. Структурні особливості системи вищої освіти у Канаді [Електронний ресурс] / М. Ю. Степанець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. — 2019. — Вип. 1. — С. 213-216. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_1_62
Чирва А. Інтернаціоналізація вищої освіти Канади на національному рівні [Електронний ресурс] / А. Чирва // Педагогічні науки. — 2013. — Вип. 1. — С. 55-60. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_1_10
Шийка Ю. Реалізація змішаного навчання в закладах вищої освіти Канади [Електронний ресурс] / Ю. Шийка, Г. Олексів // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2020. — Вип. 34(5). — С. 263-267. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_34(5)__43

.: Розділ: Освіта :: 13.07.2022 12.53.14 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.267035 seconds