Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45807
   


Автор запитання: Анна із міста: Київ :: Запитання: 47028  
Анна запитує:
Добрий день! Цікавить література з арттерапії дітей з особливими потребами. Дякую.
Наша відповідь:
Березка С. В. Аналіз ефективності застосування арт-терапевтичних методів для психокорекції дітей із порушенням інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / С. В. Березка // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. — 2018. — Вип. 3(1). — С. 206-211. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2018_3(1)__38
Брикова О. С. Застосування арттерапевтичних технік в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / О. С. Брикова, Ю. Ю. Бугера // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2021. — Вип. 17. — С. 14-24. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2021_17_4
Бурбіцька М. День народження у Білосніжки : індивідуальне заняття з вирокистанням медіатехнологій у корекційно-відновлювальній роботі / М. Бурбіцька // Логопед. — 2020. — № 8. — С. 30-32.
Вакуленко Ю. В. Використання арт-терапії та наративної психотерапії у психологічному супроводі батьків дітей з порушеннями розвитку [Електронний ресурс] / Ю. В. Вакуленко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . — 2020. — № 2. — С. 31-33. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2020_2_8
Вовк О. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії : із досвіду роботи / О. Вовк // Дитина з особливими потребами. — 2020. — № 3. — С. 22-29.
Габ С. Хитросплетіння : майстер-клас / С. Габ // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 7-8. — С. 60-63.
Допомога батькам дітей з ООП : [добірка матеріалів] // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 11-12. — С. 6-72.
Єрьоміна Л. Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / Л. Єрьоміна, Я. Забела // Молодь і ринок. — 2021. — № 3. — С. 107-112. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_3_22
Жукова А. В. Корекція міжособистісних відносин у сім’ях дітей із затримкою психічного розвитку засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / А. В. Жукова // Габітус. — 2021. — Вип. 30. — С. 108-111. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_30_20
Заікіна Г. Л. Ефективність використання програми фізичної реабілітації в поєднанні з арттерапією для нормалізації вегетативного балансу дітей із вегетативними порушеннями [Електронний ресурс] / Г. Л. Заікіна, Ю. Ю. Ткаченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2014. — № 2. — С. 32-39. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_2_6
Керик О. Є Використання ігрових та арттерапевтичних засобів у педагогічній роботі з дітьми з особливими потребами [Електронний ресурс] / О. Є Керик // Імідж сучасного педагога. — 2015. — № 5. — С. 49-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_5_16
Конюшенко Г. У пошуках дерева знань : з досвіду роботи / Г. Конюшенко // Логопед. — 2020. — № 10. — С. 20-23.
Кравченко А. І. Оптимізація психологічного стану дітей із легкою розумовою відсталістю засобами арттерапії [Електронний ресурс] / А. І. Кравченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2015. — Вип. 30. — С. 247-252. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_30_43
Куницька Т. Кольорова країна : корекція емоційної сфери дітей-логопатів із порушенням слуху : практика / Т. Куницька // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 2. — С. 33-49.
Ленда С. Пісочна фантазія : художні проєкти / С. Ленда // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 6. — С. 22-31.
Мамічева О. В. Особливості психокорекції дітей з розладами аутистичного спектру засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, С. В. Березка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2018. — Вип. 35. — С. 120-126. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_23
Пручинська М. Підвищення результатів освітнього процесу у роботі з молодшими школярами, які мають психоневрологічні порушення : тема номера / М. Пручинська // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 2. — С. 4-8.
Пушкар Т. Арт-терапія в навчанні дітей з особливими освітніми проблемами : інклюзивне навчання / Т. Пушкар // Початкове навчання та виховання. — 2020. — № 1-3. — С. 87-88.
Світ кольорів : тема номера : [добірка матеріалів] // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2020. — № 19-20. — С. 6-53.
Сорока О. Можливості арт-терапії в інклюзивній освіті дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / О. Сорока // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. — 2019. — Вип. 45. — С. 163-172. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2019_45_22
Сущенко О. Образ турботи : фототерапія як складник методів комплексної реабілітації / О. Сущенко // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 7-8. — С. 6-13.
Чорноус Н. О. Роль і місце арт-терапії у формуванні комунікативних навичок дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Н. О. Чорноус // Психологія: реальність і перспективи. — 2018. — Вип. 11. — С. 177-183. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2018_11_34
Шевченко О. Чарівні плями : кольорові плями в техніці флюїд-арт / О. Шевченко // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2020. — № 11-12. — С. 66-70.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 8.03.2023 16.16.07 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.241343 seconds