Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45695
   


Автор запитання: Юлія із міста: Радомишль :: Запитання: 47083  
Юлія запитує:
Психологічні синдроми як предмет розвивально -корекційної роботи.
Наша відповідь:
Добрий день. Перегляньте таку літературу:
Атаманчук Н. М. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку із синдромом гіперактивності [Електронний ресурс] / Н. М. Атаманчук // Психологічний часопис. — 2018. — № 1. — С. 9-25. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2018_1_3.
Березка С. В. Особливості психологічного супроводу дошкільників з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю [Електронний ресурс] / С. В. Березка, С. Ю. Решетняк // Молодий вчений. — 2018. — № 10.1. — С. 5-8. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10.
Бужинецька К. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги в дітей молодшого шкільного віку : діагностика і корекція / К. Бужинецька // Особлива дитина : навчання і виховання. — 2022. — № 2. — С. 49-58.
Єльчанінова Т. М. Психологічний супровід розвитку уваги першокласників: основні положення впровадження корекційно-розвивальної програми у навчальний процес [Електронний ресурс] / Т. М. Єльчанінова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. — 2012. — Вип. 43(2). — С. 90-100. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(2)__13.
Ільницька І. М. Гіперактивність : особливість характеру чи захворювання? : психологічна безпека / І. М. Ільницька // Безпека життєдіяльності. — 2021. — № 10. — С. 9-10.
Ільницька І. М. Ігри для гіперактивних дітей : методика навчання / І. М. Ільницька// Безпека життєдіяльності. — 2021. — № 10. — С. 26-27.
Карабаєва І. Як організувати роботу з гіперактивною дитиною : взаємодіємо зі спеціалістами /І. Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2022. — № 1. — С. 41-50.
Касьян М. В. Психолого-педагогічний підхід до вивчення дітей з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю [Електронний ресурс] / М. В. Касьян // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2012. — Вип. 19(2). — С. 299-306. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__40.
Козявкін В. І. Інноваційні напрямки медико-психологічної реабілітації дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності [Електронний ресурс] / В. І. Козявкін, Л. Ф. Шестопалова, О. О. Бородавко, М. С. Гордієвич // Український вісник психоневрології. — 2017. — Т. 25, вип. 1. — С. 19-22. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2017_25_1_4.
Левченко В. В. Соціально-психологічні засоби зниження проявів гіпердинамічного синдрому у дітей шкільного віку [Електронний ресурс] / В. В. Левченко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. — 2013. — № 1. — С. 172-179. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2013_1_26.
Смеречинська Л. Діти з ГРДУ в закладі освіти : особливості взаємодії та психолого-педагогічної допомоги : інфотека / Л. Смеречинська // Психолог дошкілля (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 48-56.
Федоренко М. В. Основні види психологічної корекції синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю у дітей [Електронний ресурс] / М. В. Федоренко, В. В. Шарук // Логопедія. — 2015. — № 7. — С. 95-99. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2015_7_21.
Шевчук Ю. До проблеми психологічного аналізу синдрому дефіциту уваги і гіперактивності [Електронний ресурс] / Ю. Шевчук // Нова педагогічна думка. — 2014. — № 1. — С. 41-45. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_13.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 17.03.2023 21.10.48 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.519585 seconds