Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Аліна із міста: Вінниця :: Запитання: 47096  
Аліна запитує:
Доброго вечора! Допоможіть підшукати джерела для теми: "Розробка стратегії управління лояльністю споживачів". Статті, реферати, публікації та книги бажано з 2020 року. Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Добрий день, Аліно! Радимо Вам вмкористати наступні джерела, хоча джерел після 2020 р. видання дуже мало: – https://dut.edu.ua/uploads/l_2217_43939264.pdf
https://econom.chnu.edu.ua/journal/index.php/ecovis/article/view/122/86
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/bitstream/handle/123456789/721/+Стороженко.pdf?sequence=1&isAllowed=y
https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/39312/1/Ovdii_magistr.pdf
https://economyandsociety.in.ua/journals/8_ukr/56.pdf
http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/32646/1/Каракай П.Р..pdf
http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/960/1/Chopey R.P., MUNzmi-51.pdf
http://www.market-infr.od.ua/journals/2021/53_2021/13.pdf
http://psae-jrnl.nau.in.ua/journal/3_83_2021_ukr/14.pdf
http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/download/904/876
http://www.investplan.com.ua/pdf/11_2009/13.pdf
http://eir.zp.edu.ua/bitstream/123456789/4025/1/Bezverkha _Strategic.pdf
http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/22_2_2018ua/32.pdf

– Пилипенко О.С. Формування програм лояльності споживачів в контексті інноваційного маркетингу вітчизняних підприємств / О.С.Пилипенко // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. – Вип. 2(2). – С. 139-143.
– Гурджиян К.В. Сутність та типи лояльності споживачів / К.В. Гурджиян // Економіка розвитку. – 2015. – № 2. – С. 78-86.
– Іваннікова М.М. Маркетингове управління лояльністю споживачів / М.М. Іваннікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2014. – № 3. – С. 62-72.
– Рибачук Н.В. Формування лояльності споживачів / Н.В. Рибачук, Т.О. Журко // Ефективна економіка. – 2014. – № 7.
– Неткова В.М. Процес управління лояльністю: теоретичні основи та практичні аспекти / В.М.Неткова // Економіка і суспільство. 2018. Вип. 8. С. 313–320.
– Іваннікова М.М. Маркетингове управління лояльністю споживачів / М.М.Іваннікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. – Вип. 3. – С. 62-72.
– Неткова В. М. Лояльність споживачів: еволюція підходів та сучасність / В.М. Неткова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. – Херсон, 2016. – Вип. 20, ч. 2. – С. 68-72.
– Щерба О. І. Лояльність у поведінці споживачів: соціологічні детермінанти / О. І. Щерба // Габітус. – 2020. – № 17. – С. 14-18.
– Захаренко-Селезньова А. М. Маркетингові інструменти впливу на клієнтів, як система управління продажами / А. М. Захаренко-Селезньова, В. М. Трайно, Н. І. Яловега // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2021. – № 1. – С. 44-48.
– Сіньковська В.М. Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції / В.М. Сіньковська // Маркетинг і цифрові технології. – 2019. – Т. 3, № 4. – С. 40-53.
– Довгунь О. С. Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів / О. С. Довгунь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". – Львів : Львівська політехніка, 2015. – № 833 : Серія: Логістика. – С. 9-15.
– Трофімов А. Ю. Соціально-психологічні чинники, які формують прихильність співробітників / А. Ю. Трофімов, Т. О. Васильчук // Габітус / Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – Одеса, 2022. – Вип. 35. - С. 180-184.
– Євсейцева О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наук. праць. – 2020. – № 5. – С. 83-89.
– Гурджиян К. Заохочення споживачів у програмах лояльності / К. Гурджиян // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2017. – № 1. – С. 50-62.
– Коваленко Т. Торговельна марка як засіб комунікації / Т. Коваленко // Теорія і практика інтелектуальної власності. – 2020. – № 1. – С. 29-34.
– Безус Р. М. Маркетинговий менеджмент у SMM / Р. М. Безус, Л. С. Крючко, К. А. Перерва // Інвестиції: практика та досвід. – 2021. – № 21. – С. 66-71.
– Сіньковська В.М. Оцінювання лояльності споживачів промислових підприємств : автореферат дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.М. Сіньковська ; [наук. керівник О. І. Яшкіна] ; Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2020. – 24 с.

.: Розділ: Інше :: 21.03.2023 20.17.46 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.301879 seconds