Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Ірина із міста: Вінниця :: Запитання: 47279  
Ірина запитує:
Добрий день. Цікавить література про формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Ірино. Радимо вам для опрацювання такі джерела література:
Бовкуш К. П. Модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до взаємодії учнів в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / К. П. Бовкуш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2015. — № 6. — С. 67-74. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_12
Гордійчук О. Є. Практична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів: сучасний стан і шляхи комплексного оновлення [Електронний ресурс] / О. Є. Гордійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2019. — Вип. 38. — С. 66-73. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_38_12
Гурська А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / А. Гурська, Н. Кіпіченко // Освітологічний дискурс. — 2018. — № 1-2. — С. 77-86. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2018_1-2_8
Джаман Т. Діагностика готовності вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Т. Джаман // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2020. — № 8. — С. 171-180. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_8_16
Донець В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / В. Донець // Нова педагогічна думка. — 2020. — № 2. — С. 107-112. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_2_26
Мищишин І. Я. Особливості професійної компетентності вчителя інклюзивного класу початкової школи [Електронний ресурс] / І. Я. Мищишин, І. В. Микитюк // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. — 2019. — Вип. 34. — С. 171-178. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2019_34_21
Міненок А. Психолого-педагогічні аспекти професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах впровадження інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / А. Міненок, Г. Воскобойнікова // Педагогіка і психологія професійної освіти. — 2016. — № 3. — С. 69-79. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_3_10
Ратушняк Н. О. Індивідуалізація інклюзивного навчання учнів початкової школи в системі підготовки майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Н. О. Ратушняк // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. — 2019. — Вип. 145. — С. 164-172. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2019_145_20
Третяк О. Педагогічна рефлексія у контексті професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, фахівця з інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. Третяк, О. Міщеня // Інноватика у вихованні. — 2020. — Вип. 11(1). — С. 144-152. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_11(1)__19
Шевців З. Методи діагностики рівня сформованості соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / З. Шевців // Нова педагогічна думка. — 2016. — № 4. — С. 47-50. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_4_12

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 2.06.2023 11.41.21 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.236423 seconds