Софія запитує:
Добрий день! Прошу підібрати джерела для курсової роботи. Тема "Інноваційні підходи в образотворчій діяльності в передшкільному /дошкільному/ віці". Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Софіє! Перегляньте наступні джерела:
Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: історія. Теорія : підруч. для студ. / А. М. Алексюк. – Київ : Либідь, 1998. – 558 c.
Аматьєва О. П. Дитина – педагог: сучасний погляд. Психологопедагогічні та соціальні аспекти сучасної дошкільної та початкової освіти : моногр. / О. П. Аматьєва, Н. В. Гавриш, Г. В. Бєлєнька та ін. – Луганськ : ДЗ ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2010. – 492 с.
Андрущенко В. П. Педагогіка культуро- і людинотворчості / В. П. Андрущенко // Педагогічна майстерність академіка Івана Зязюна : зб.
наук. пр. / упоряд. Н. Г. Ничкало, О. М. Боровік ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Київ : Богданова А. М., 2013. – С. 14–25.
Артемова Л. В. Театр і гра: вдома, у дитячому садку, в школі / Л. В. Артемова. – Київ : Томіріс, 2002. – 292 с.
Барташнікова І. А. Розвиток уяви і творчих здібностей у дітей 5–6 років / І. А. Барташнікова, О. О. Барташніков. – Тернопіль : Богдан, 2007. – 64 с.
Березіна О. М. Грайлик. Програма з організації театралізованої
діяльності в дошкільному навчальному закладі / О. М. Березіна, О. З. Гніровська, Т. А. Линник. – Тернопіль : Мандрівець, 2014. – 56 с.
Бєлєнька Г. В. Адаптація обдарованих дітей до умов навчання у початковій школі / Г. В. Бєлєнька // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : наук. зап. Рівнен. держ. гуманітарного ун-ту. – 2015. – Вип. 11 (54). – C. 173–175.
Бєлєнька Г. В. Ігрова діяльність у дошкільній освіті п’ятирічних дітей
(педагогічний супровід до програми «Дитина») : навч.-метод. посіб. / Г. В. Бєлєнька, В. М. Вертугіна, Ю. О. Волинець та ін. ; за заг. ред. Н. В. Кудикіної [укладач О. А. Половіна]. – Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. – 296 c.
Бєлєнька Г. В. Розвиток дитини-дошкільника : сучасні підходи та освітні технології : моногр. / Г. В.на Бєлєнька, Н. М. Голота, А. М. Гончаренко та ін. ; за заг. ред. І. І. Загарницької. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – 272 с.
Біла І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях (початок) / І. М. Біла // Обдарована дитина. – 2013. – № 8. – С. 2–8.
Біла І. М. Психологія творчого конструювання у дошкільному віці : автореф. дис. … д-ра психол. наук - спец.: 19.00.07 / І. М. Біла. – Київ, 2012. – 41 с.
Борщ Р. М. Радість творчості : прогр. художньо-естет. розвитку дітей раннього та дошкільного віку / Р. М. Борщ, Д. В. Самойлик. – Тернопіль : Мандрівець, 2013. – 72 с.
Волощук І. С. Науково-педагогічні основи формування творчої особистості / І. С. Волощук. – Київ : Пед. думка, 1998. – 160 с.
Гончаренко А. М. Інноваційні технології у дошкільній освіті: нагальна
потреба та готовність педагога до їх впровадження / А. М. Гончаренко // Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників : матер. IV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, 9–10 квітня 2015 року, м. Київ. – 2015. - С. 122–125.
Зязюн І. А. Естетичні регулятиви педагогічної майстерності / І. А. Зязюн // Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку : зб. наук. пр. / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – С. 14–22.
Комаровська О. А. Позашкілля : комплекс прогр. мистецького спрямування / О. А. Комаровська, О. О. Колонькова, О. В. Калюжна. – Київ : Шк. світ, 2013. – 62 с.
|