Добрий день. Цікавить тема: подкасти у навчанні. Дякую за літературу.
Добрий день, Мирославо. Література за вашим запитом:
Биконя О. П. Особливості викладання англійської мови за допомогою подкастів у неформальній освіті [Електронний ресурс] / О. П. Биконя // Науковий вісник Сіверщини. Серія : Освіта. Соціальні та поведінкові науки. — 2024. — № 2. — С. 9–26. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/shsesbs_2024_2_3.
Гриньова Ю. Використання подкастів та відеокастів під час вивчення англійської мови як метод розвитку навичок аудіювання [Електронний ресурс] / Ю. Гриньова, М. Рафальська, М. Полодюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. — 2023. — Вип. 3. — С. 14-21. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2023_3_4.
Денисенко І. Особливості використання подкастів у процесі навчання іноземній мові студентів філологів [Електронний ресурс] / І. Денисенко, А. Тарасюк // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2019. — Вип. 23(2). — С. 80-85. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2019_23(2)__17.
Кузнєцова Н. Ю. Використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови : [навчальні інтернет ресурси з іноземних мов для вчителів та учнів, критерії їх оцінювання] / Н. Ю. Кузнєцова // Англійська мова та література. — 2012. — № 19-21. — С. 2-7.
Кузнєцова Н. Ю. Створення віртуального середовища для вивчення іноземної мови (технології Веб 2.0) : [поява та поширення соціальних сервісів та служб (Веб 2.0), націлених на спілкування між людьми] / Н. Ю. Кузнєцова // Англійська мова та література. — 2012. — № 19-21. — С. 8-10.
Лизак М. Подкастинг як новітній спосіб набуття аудитивних навичок [Електронний ресурс] / М. Лизак // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2021. — Вип. 42(1). — С. 324-328. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_42(1)__48.
Моргунова С. О. Організація навчального процесу вивчення іноземної мови у ЗВО з використанням технології подкасту [Електронний ресурс] / С. О. Моргунова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2018. — № 61(2). — С. 132–136. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2018_61(2)__27.
Риженко М. Використання подкастів для розвитку навичок говоріння та аудіювання при вивченні іноземних мов [Електронний ресурс] / М. Риженко, О. Анісенко, О. Гнатишева // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2022. — Вип. 51. — С. 668-674. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_51_105.
Тараненко К. В. Прийоми мовної гри в неймінгу українських подкастів [Електронний ресурс] / К. В. Тараненко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Філологічні науки. — 2024. — Вип. 3. — С. 280-285. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2024_3_42.
Черниш В. В. Інтернет-технології у професійній діяльності вчителя : вивчаємо та викладаємо іноземні мови / В. В. Черниш // Бібліотечка журналу «Іноземні мови». — 2011. — № 4. — С. 4-64.
Шехавцова С. О. Англомовний подкастинг як найсучасніша інтерактивно-комунікативна технологія [Електронний ресурс] / С. О. Шехавцова, К. О. Протопопова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. — 2019. — № 7. — С. 170-181. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2019_7_22.
Юган Н. Л. Навчальні подкасти у процесі викладання української мови як іноземної [Електронний ресурс] / Н. Л. Юган // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. — 2021. — Вип. 15. — С. 188-196. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2021_15_22.