Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46229
   


Автор запитання: Наталія із міста: Київ :: Запитання: 48265  
Наталія запитує:
Добрий день. Потрібна наукова література на тему: політична реклама. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Наталю. Література за вашим запитом:
Бабіна В. О. Використання впливу комунікацій у політичній рекламі [Електронний ресурс] / В. О. Бабіна // Регіональні студії. — 2021. — № 27. — С. 14-18. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regst_2021_27_4.
Бабіна В. О. Реклама як маркетингова технологія у виборчих компаніях суб’єктів політичної діяльності [Електронний ресурс] / В. О. Бабіна // Політикус. — 2019. — Вип. 6. — С. 21-25. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/polit_2019_6_5.
Ковалевська А. В. Реалізація сугестивності в слоганах політичної реклами: основні стратегії [Електронний ресурс] / А. В. Ковалевська // Львівський філологічний часопис. — 2020. — № 8. — С. 97-102. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lvphj_2020_8_17.
Кропивко В. Політична реклама у публічній комунікації: між державним регулюванням та ринком [Електронний ресурс] / В. Кропивко // Вісник Львівського університету. Філософсько-політологічні студії. — 2022. — Вип. 43. — С. 282-288. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2022_43_36.
Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект : монографія / Н. В. Кутуза; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. — Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2018. — 733 c.
Науменко О. М. Політична реклама як складова формування громадської думки [Електронний ресурс] / О. М. Науменко // Політикус. — 2023. — Вип. 3. — С. 39–45. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/polit_2023_3_9.
Новікова О. О. Лексико-семантична організація текстів сучасної політичної реклами [Електронний ресурс] / О. О. Новікова, Т. М. Сабельникова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. — 2022. — Т. 33(72), № 5(1). — С. 52-56. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_5(1)__11.
Підкамінна Л. В. Мовностилістичні особливості української політичної реклами [Електронний ресурс] / Л. В. Підкамінна // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. : Філологічні науки (мовознавство). — 2022. — № 18. — С. 38-42. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvddpufm_2022_18_8.
Прудкий Б. О. Актуальні проблеми правового регулювання політичної реклами як форми передвиборної агітації у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Б. О. Прудкий // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. — 2024. — Вип. 81(1). — С. 138-144. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2024_81(1)__23.
Шеленкова Н. Л. Психологічний вплив політичної реклами на електоральну поведінку: сучасні підходи та виклики [Електронний ресурс] / Н. Л. Шеленкова // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). — 2025. — № 5. — С. 2416-2424. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2025_5_208.
Яненко Я. В. Політична реклама як чинник соціалізації в сучасному суспільстві / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. — 2018. — № 1. — С. 166-171.

.: Розділ: Держава і право :: 25.08.2025 10.09.39 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.14139 seconds