Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 46073
   


Автор запитання: Павло із міста: Київ :: Запитання: 48107  
Павло запитує:
Добрий день. Потрібна література про розвиток українського театру у 19 столітті. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день. Література за вашим запитом:
Бодик О. П. Матеріал: Специфіка українського театру і драматургії кінця XIX – початку XX століття [Електронний ресурс] / О. П. Бодик // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/specifika-ukrainskogo-teatru-i-dramaturgii-kinca-xix-pocatku-xx-stolitta-133854.html. — Дата звернення : 21.01.2025.
Діка М. В. Матеріал: Українське театральне мистецтво у XIX столітті [Електронний ресурс] / М. В. Діка // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/ukrainske-teatralne-mistectvo-u-xix-stolitti-255184.html. — Дата звернення : 21.01.2025.
Купчинська Л. Антон Лянге – художник Львівського театру першої половини ХІХ ст. : мистецька спадщина / Л. Купчинська // Образотворче мистецтво. — 2018. — № 4. — С. 30-33.
Мелешкіна І. Театр корифеїв і єврейський театр: перехресні стежки [Електронний ресурс] / І. Мелешкіна // Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. — 2015. — Вип. 17. — С. 42-46. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkkarogo_2015_17_7.
Несен І. І. Роль костюму у формуванні образу персонажу в Театрі корифеїв (1882–1914 рр.) [Електронний ресурс] / І. І. Несен // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. — 2021. — № 2. — С. 154-158. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2021_2_27.
Новиков А. О. Українська драматургія й театр від найдавніших часів до початку XX ст. : монографія / А. О. Новиков. — Харків : Сага, 2011. — 407 c.
Новиков А. О. Учитель корифеїв: життя Марка Кропивницького / А. О. Новиков. — Харків : ХІФТ, 2019. — 248 c.
Новиков А. Феномен театру корифеїв у контексті світової культури [Електронний ресурс] / А. Новиков // Українська література в загальноосвітній школі. — 2012. — № 10. — С. 5-8. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2012_10_3.
Резнік І. С. Поліна Самійленко – корифей українського театру. До 130-річчя від дня народження (за документами ЦДАМЛМ України) [Електронний ресурс] / І. С. Резнік // Архіви України. — 2019. — № 4. — С. 138-157. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ay_2019_4_12.
Світлична О. О. Вплив сценічного слова театру корифеїв на сучасний театральний процес [Електронний ресурс] / О. О. Світлична, А. М. Біленька // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. — 2022. — № 3. — С. 307-312. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2022_3_51.
Сисоєва С. М. Матеріал: Стаття. Тема: «Українська культура XIX ст. Театр» [Електронний ресурс] / С. М. Сисоєва // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/statta-tema-ukrainska-kultura-xix-st-teatr-520804.html. — Дата звернення : 21.01.2025.
Театр корифеїв як рушійна сила становлення національного театру та його впливи на сучасний український театральний процес : наук. зб. за матеріалами XXVII Наук. читань, присвяч. ювіл. датам М. Кропивницького, І. Карпенка-Карого, Г. Затиркевич-Карпинської, С. Тобілевич, 16 груд. 2020 р. / ред.: І. Мелешкіна, А. Сапьолкіна, Л. Бевзюк-Волошина, А. Приходько; Київська міська державна адміністрація, Музей театрального, музичного і кіномистецтва України, Музей Марії Заньковецької. — Київ : МТМК України, 2021. — 131 c.

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 21.01.2025 10.28.08 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Єлизавета із міста: Київ :: Запитання: 48105  
Єлизавета запитує:
Добрий день, потребую допомоги з пошуку літератури для написання роботи з теми: "Особливості сформованості навички складання творчої розповіді у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення" Завчасно дуже вдячна!
Наша відповідь:
Добрий день, Єлизавета. Пропонуємо вам ознайомитись з наступною літературою:
Бабова І. К. Особливості самосприйняття дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення [Електронний ресурс] / І. К. Бабова, А. Д. Желєзнова // Проблеми реабілітації : збірник наук. праць (за матеріал. наук.-практ. конф.). — Одеса, 2023. — С. 25-29. —Електрон. дані. – Режим доступу: http://dspace.pdpu.edu.ua/bitstream/123456789/18229/1/Babova, zhelyeznova.pdf. — Назва з екрана.
Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика [Електронний ресурс] : теорія і методика навчання дітей рідної мови : підручник для студ. вищ. пед. навч. закладів, які навч. за спец. «Дошкільне виховання» / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш. — Київ: Вища школа, 2007. — 542 с. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi59/0043236.pdf. – Назва з екрана.
Дмитрієва С. М. Особливості уяви у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення [Електронний ресурс] / С. М. Дмитрієва, К. С. Безноско // Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи : зб. наук. праць за матеріал. ІІ Міжнародної науковопрактичної конф. (м. Житомир, 4 квітня 2024 року). – Житомир, 2024. – С. 111-115. – Електрон. дані. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/39465/1/2024 ЗБІРНИК_2 Актуальні питання розвитку особистості_сучасність_ інновації_перспективи_24.pdf#page=111. – Назва з екрана.
Домбровська Ю. Ігрова діяльність як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення [Електронний ресурс] / Ю. Домбровська, А. Кравченко // Актуальні проблеми спеціальної педагогіки, психології та фізичної терапії : матеріали VІІ Всеукраїнської студ. наук.-практ. конф. (25 травня 2023 р.). – Суми, 2023. – С. 148-152. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://www.sspu.edu.ua/images/2023/docs/nauka/konf/zbirnik_2023_stud_konf_25052023_df99c.pdf#page=148. – Назва з екрана.
Кисличенко В. А. Використання прийомів мнемотехніки у формуванні монологічного мовлення дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня [Електронний ресурс] / В. А. Кисличенко, І. О. Красновська // Молодий вчений. – 2023. – № 10. – С. 94-98. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/5970/5839. – Назва з екрана.
Костенко В. А. Складання розповіді за сюжетною картиною як ефективний засіб розвитку зв’язного мовлення у роботі з дітьми старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня [Електронний ресурс] / В. А. Костенко // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. праць. – Харків, 2020. – С. 175-180. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/9f4297e0-4cb6-4821-a7db-d0f387b04566/content. – Назва з екрана.
Лонська С. Казка як засіб корекції зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення [Електронний ресурс] / С. Лонська, І. Мартиненко // Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи : зб. наук. праць. – Житомир, 2024. – С. 156-159. – Електрон. дані. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/39422/1/ЗБІРНИК 22222.pdf#page=157. – Назва з екрана.
Рібцун Ю. В. Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ [Електронний ресурс] : програм.-метод. комплекс / Ю. В. Рібцун. – Київ: Освіта України, 2011. – 294 с. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/738735/1/ЗНМ_програма_Рібцун.pdf. – Назва з екрана.
Самойленко І. О. Науково-теоретичні засади формування міркувань у зв’язному мовленні дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення третього рівня [Електронний ресурс] / І. О. Самойленко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. – 2024. – Вип. 46. – С. 114-121. – (Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія). – Електрон. дані. – Режим доступу: https://sj.udu.edu.ua/index.php/kpsp/article/view/1581/1297. – Назва з екрана.
Трофименко Л. І. Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ [Електронний ресурс] : програм.-метод. комплекс / Л. І. Трофименко. – Київ: ПП «Актуальна освіта», 2013. – 108 с. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10502/1/Trofimenko5.pdf. – Назва з екрана.
Трофименко Л. І. Шляхи подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : монографія / Л. І. Трофименко. – Київ, 2014. – 144 с. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/9760/1/монографія-2014-Трофименко..pdf. – Назва з екрана.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 20.01.2025 12.27.09 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 48104  
Ольга запитує:
Перепрошую, але на минулому тижні попросила знайти літературу за темою "Поетологічні особливості роману Вільяма Фолкнера «Галас і шаленство» ніде не можу знайти відповіді??????
Наша відповідь:
Доброго ранку, Ольго. Радимо скористатись такими джерелами інформації:
«Галас і шаленство» в кольорі [Електронний ресурс] // ЛітАкцент : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://litakcent.online/2012/07/18/halas-i-shalenstvo-v-kolori/. – Назва з екрана. – Дата звернення: 20.01.2025.
Гальчук О. В. Тексти по колу: пізнати Себе в Іншому: монографія / О. В. Гальчук. – Київ: «Центр учбової літератури», 2019. – 268 с.
Денисова Т. Всесвіт по Фолкнеру/ Т. Денісова // Роман і романісти США ХХ століття. - Київ ; 1990.
Дзюбенко В. Книга дня: «Шум і лють» Вільяма Фолкнера [Електронний ресурс] / Валентин Дзюбенко // Пломінь клуб : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://plomin.club/book-of-the-day-sound-and-the-fury-by-william-faulkner/ (дата звернення 10.03.2024). – Назва з екрана. – Дата звернення: 20.01.2025.
Заболотська О.. «Символіка простору і межі у романі В. Фолкнера „Галас і шаленство“» / О. Заболотська // Південний архів. Серія: : Філологічні науки. – 2009. – Вип. 45. – С. 161-168.

Кеба О. В. Вільям Фолкнер. Зарубіжна література межі ХІХ-ХХ та ХХ століття: підручник / за заг. ред. С. К. Криворучко. – Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2023. – С. 577–587.
Лазаревич Н. Ю. Специфіка персонажів у романах-метафорах "Процес" Ф. Кафки, "Галас і шаленство" В. Фолкнера та "Сто років самотності" Г. Г. Маркеса: порівняльний аналіз / Н. Ю. Лазаревич // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. – 2015. – Вип. 59. – С. 113-115. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_59_42
Науменко Н. В. Особливості романної оповіді в романі «Шум і лють» Вільяма Фолкнера / Н. В. Науменко // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. ¬– 2024 . – Том 35. – Ч. 2. ¬– С. 89-96.
Нев'ярович Н. «Часопростір“ роману В. Фолкнера „Галас і шаленство“: до проблеми хронотопного аналізу» / Н. Нев'ярович // Слово і час. – 2002. –№ 5. – С. 44-51.
Фолкнер: сповнений галасу та шаленства [Електронний ресурс] // Cedra : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://www.cedra-journal.com.ua/2021/08/03/folkner-spovnenyj-galasu-ta-shalenstva/.– Назва з екрана. – Дата звернення: 20.01.2025.

.: Розділ: Загальні :: 20.01.2025 08.48.16 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ярина із міста: Львів :: Запитання: 48103  
Ярина запитує:
Добрий день, звертаюсь до Вас з проханням надати список літератури на тему "Соціальні комунікації: теорія і практика" для студентки спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа". Цікавлять навчальні посібники, монографії, статті, а також інші актуальні джерела, які висвітлюють такі аспекти: теоретичні основи соціальних комунікацій; практичні підходи до організації комунікацій у сучасному суспільстві; медіакомунікації, їхній розвиток та вплив; новітні тенденції у сфері соціальних комунікацій. Особливо цінними будуть матеріали за останні 5 років. Заздалегідь вдячна за допомогу. З повагою, Бурштинович Ярина
Наша відповідь:
Доброго дня, Ярино! Перегляньте наступні джерела:
Автономова Н. Бібліотеки в системі електронних комунікацій / Наталія Автономова // Наукові праці НБУВ. – 2010. – Вип. 26. – С. 94–99.
Біличенко О. Інтеграційний погляд на місце художньої літератури в комунікаційній еволюції культури / О. Біличенко // Вісник Книжкової палати. – 2014. – № 12. – С. 39-42.
Виходець О. М. Соціальні комунікації в культурі української організації : монографія / Виходець О. М. – Одеса : Олтех, 2010. – 285 с.
Горовий В. М. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс: монографія / В. Горовий ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського. – Київ : [НВЦ НБУВ], 2010. – 356 с.
Коган К. М. Соціальні мережі як елемент нового соціального середовища : Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – 2014. – Вип.16. – С.61-71.
Поліщук О. Соціальні комунікації: теорія та практика : реком. бібліогр. Покажчик / Бібліотека Криворізького державного педагогічного університету; упоряд. О. Поліщук ; бібліогр. ред. О. Дікунова ; за ред. О. Кравченко. – Кривий Ріг, 2023. – 51 с. Холод О. М. Медіа й теорії соціальних комунікацій: монографія / О. М. Холод. – Київ: Видавничий центр ВНЗ “Інститут реклами”, 2017. – 340 с.
Почепцов Г. Г. Комунікативний інжиніринг: теорія і практика: навч. посібник для студентів і аспірантів. – Київ : Альтерпрес, 2008. – 408 с.
Соціальні комунікації та медіатехнології у контексті міждисциплінарних досліджень / [В. М. Дрешпак та ін. ; за заг. ред. В. М. Дрешпака] ; М-во освіти і науки України, Ун-т мит. справи та фінансів. – Дніпро : УМСФ, 2023. – 229 с.
Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика : міжнародна науково-практична конференція, 28–29 трав. 2023 р., м. Запоріжжя. – Львів : Торунь : Liha-Pres, 2023. — 94 с.
Холод О. М. Структура і види соціальних комунікацій / О. М. Холод // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2010. – № 3. – С. 32–36.
Холод О. М. Сучасні теорії та тенденції розвитку соціальних комунікацій : курс лекцій : у 2 т. / О. М. Холод. – Київ : КНУКіМ, Українська асоціація психолінгвістів, 2016. – Т. 1. – 214 с.
Холод О. Соціальні комунікації: тенденції розвитку : навч. посіб. – 2-ге вид., перероб. й доп. – Київ : Видавництво “Білий Тигр”, 2018. – 370 с.
Методичні вказівки щодо самостійної роботи з вивчення навчальної дисципліни “Теорія і практика соціальних комунікацій” [Електронний ресурс] / укладач к. н. із. соц. ком., ст. викл. В. В. Хміль-Чуприна. – Кременчук, 2022. – 13с. – Режим доступу: https://document.kdu.edu.ua/metod/2022_7406.pdf – Назва з екрана. – Дата перегляду : 19.01.2025.
Навчальний курс 029БОК19 Теорія та історія соціальних комунікацій [Електронний ресурс] // Національний університет “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка”. – Режим доступу: https://nupp.edu.ua/page/navchalniy-kurs-029bok19-teoriya-ta-istoriya-sotsialnikh-komunikatsiy.html – Назва з екрана. – Дата звернення : 19.01.2025.
Соціальні комунікації: теорія і практика / Social Communications: Theory and Practice [Електронний ресурс]. – Том 16. – № 1 (2024). – Режим доступу :
https://new.comteka.com.ua/index.php/journal/issue/view/20 – Опубліковано: 02.09.2024. – Дата перегляду: 19.01.2025.
Соціальні комунікації: теорія і практика сучасної науки [Електронний ресурс] : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 листопада 2022 р., м. Київ. – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2022. – 88 с. – Режим доступу: http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/book/169 – Назва з екрана. – Дата перегляду :19.01.2025.

.: Розділ: Загальні :: 19.01.2025 13.51.09 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Валерія із міста: Київ :: Запитання: 48102  
Валерія запитує:
Міжкультурний дискурс підготовки психологів до роботи в інклюзивному середовищі
Наша відповідь:
Бондарчук О. І. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / О. І. Бондарчук, О. В. Брюховецька, Л. М. Карамушка, Н. І. Пінчук. // Вісник Національної академії педагогічних наук України. — 2024. — № 6(1). — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/HNAESU_2024_6(1)__33
Даніліч-Скакун А. А. Особливості підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] / А. А. Даніліч-Скакун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2018. — Вип. 65. — С. 31-34. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_65_9
Калиновська І. С. Проблемне поле професійної підготовки майбутніх психологів до роботи у системі інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / І. С. Калиновська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2022. — № 80(1). — С. 168-173. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2022_80(1)__34
Малишевська І. А. Підготовка психолого-педагогічних фахівців до роботи в умовах освітньої інклюзії [Електронний ресурс] / І. А. Малишевська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. — 2016. — № 47. — С. 160-164. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_47_32
Охріменко О. А. До проблеми фахової підготовки психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / О. А. Охріменко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2015. — № 7. — С. 375-380. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_45
Панасенко Е. Колаборація теорії та практики у рамках підготовки майбутніх психологів до роботи в інклюзивній освіті [Електронний ресурс] / Е. Панасенко, С. Березка, В. Лічман // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. — 2021. — Вип. 64. — С. 179-192. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2021_64_13
Панченко Т. Л. До питання формування психологічної готовності педагогів масової школи до роботи в інклюзивному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Т. Л. Панченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2015. — Вип. 29. — С. 220-226. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_29_39
Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Родіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. — 2022. — Вип. 3. — С. 70-77. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2022_3_11
Слатвінська А. Психолого-педагогічні аспекти організації інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / А. Слатвінська, В. Товстоган, Т. Остярянко // Молодь і ринок. — 2024. — № 9. — С. 95-101. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2024_9_21
Тонне О. Психологічна безпека особистості – як умова створення інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / О. Тонне // Освіта. Інноватика. Практика. — 2023. — Т. 11, № 9. — С. 55-62. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2023_11_9_10
Федорчук В. М. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності в інклюзивному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / В. М. Федорчук, М. Б. Волощук // Інклюзія і суспільство. — 2022. — Вип. 1. — С. 63-68. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/incluzsoc_2022_1_11
Шолох О. А. Ціннісні аспекти підготовки майбутніх психологів до діяльності в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / О. А. Шолох // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. — 2020. — Вип. 6. — С. 172-180. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2020_6_33
Ярмола Н. А. Про результати фундаментального дослідження "науково-теоретичні основи моделювання інклюзивного освітнього середовища", що виконується в Інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України [Електронний ресурс] / Н. А. Ярмола. // Вісник Національної академії педагогічних наук України. — 2023. — Т. 5, Вип. 2. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/HNAESU_2023_5_2_23

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 19.01.2025 09.32.10 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.179684 seconds