Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Олена із міста: Рівень :: Запитання: 47774  
Олена запитує:
Добрий день. Цікавить: література Вікторіанського періоду. Заздалегідь дякую за допомогу.
Наша відповідь:
Добрий день. Олено, радимо вам таку літературу за вашим запитом:
Анненкова О. С. Зарубіжна література ХІХ століття: європейська реалістична проза 1830-1880-х років : навч.-метод. посіб. / О. С. Анненкова ; Університет сучасних знань. — Київ : Знання України, 2006. — 437 с.
Бугрій А. С. Образ Шерлока Холмса як засіб розкриття культурних цінностей вікторіанської доби [Електронний ресурс] / А. С. Бугрій // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Філологічні науки. — 2017. — Вип. 14. — С. 142-148. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2017_14_21.
Задоріжна Н. І. Роль просодії під час передання емоцій у вікторіанському романі [Електронний ресурс] / Н. І. Задоріжна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. — 2020. — Вип. 46(1). — С. 149-152. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2020_46(1)__37.
Кирпита Т. В. Прийом двійництва як засіб відображення заборонених бажань персонажів в англійській літературі вікторіанського періоду [Електронний ресурс] / Т. В. Кирпита // Англістика та американістика. — 2018. — Вип. 15. — С. 126-132. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/antame_2018_15_23.
Кисельова А. Л. Концепт «Жіночність» у вікторіанській лінгвокультурі : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / А. Л. Кисельова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ, 2007. — 20 с.
Кучера А. М. Вікторіанський текст в англійскому постмодерністському романі кінця ХХ століття [Електронний ресурс] / А. М. Кучера // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Філологічні науки. — 2014. — Вип. 4.14. — С. 103–107. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmduf_2014_4.
Левіщенко М. Концептуальний простір вікторіанського дискурсу [Електронний ресурс] / М. Левіщенко // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2020. — Вип. 32(2). — С. 60-63. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_32(2)__12.
Левіщенко М. С. Лінгвокультурні особливості пізнього вікторіанського дискурсу (на матеріалі англомовної художньої прози кінця XIX ст.) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / М. С. Левіщенко; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2011. — 20 c.
Литовченко Н. А. Поетика назви вікторіанського роману : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.04 / Н. А. Литовченко ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. — Дніпропетровськ, 2010. — 20 с.
Лівицька І. А. Моделювання жіночої наративної ідентичності в контексті етосу вікторіанської епохи [Електронний ресурс] / І. А. Лівицька // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. — 2020. — Вип. 22. — С. 45-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2020_22_8.
Маховська С. «Добро» і «Зло» в літературі: інтертекстуальний діалог вікторіанського та неовікторіанського романів [Електронний ресурс] / С. Маховська, Т. Маховський // Філологічний дискурс. — 2020. — Вип. 11. — С. 36-46. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fild_2020_11_6.
Морозова І. І. Мовна особистість жінки у драматургії вікторіанської доби [Електронний ресурс] / І. І. Морозова // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Сер. : Філологічна. — 2009. — Вип. 11. — С. 644-649. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2009_11_112.
Новосадська О. Б. Образ вікторіанської жінки у романі Мері Бреддон «Таємниця Леді Одлі» [Електронний ресурс] / О. Б. Новосадська // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Філологічна. — 2016. — Вип. 62. — С. 255-257. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_62_94.
Тупахіна О. В. Вікторіанський претекст у дзеркалі масової літератури (на прикладі сучасних реінтерпретацій роману Ш. Бронте «Джен Ейр») [Електронний ресурс] / О. В. Тупахіна // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Філологічні науки. — 2015. — № 2. — С. 285-290. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmduf_2015_2_61.
Тупахіна О. В. Деконструкція вікторіанського дискурсу науки в романі Т. Шевальє «Чарівні створіння» [Електронний ресурс] / О. В. Тупахіна // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер. : Філологічні науки. — 2014. — Вип. 4.13. — С. 269–271. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmduf_2014_4.
Тупахіна О. В. Жанрові моделі вікторіанської літератури у постмодерністському інтер’єрі роману Грема Свіфта «Ever After» [Електронний ресурс] / О. В. Тупахіна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. — 2014. — Вип. 8(1). — С. 21-25. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_8(1)__8.
Тупахіна О. В. Форми й засоби актуалізації вікторіанського претексту в поствікторіанському романі Дж. Ффорде [Електронний ресурс] / О. В. Тупахіна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. — 2014. — Вип. 10(2). — С. 23-28. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_10(2)__9.
Шуба Ю. В. Вікторіанський і неовікторіанський роман: інтертекстуальний діалог культур (на прикладі роману «Чаттертон» Пітера Акройда) [Електронний ресурс] / Ю. В. Шуба // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Сер. : Літературознавство. — 2014. — Вип. 2(2). — С. 220-228. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzl_2014_2(2)__24.

.: Розділ: Література :: 25.04.2024 09.11.54 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Софія із міста: Київ :: Запитання: 47771  
Софія запитує:
Доброго дня, які книги Андрусяка І. є в бібліотеці. Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Софія! У фонді Національної бібліотеки України для дітей є видання:
Андрусяк І. М. Вночі : панорам. кн.-розкладайка : для читання дорослими дітям : [ аудіо-бонус] / І. М. Андрусяк ; іл. Ю. Ю. Вус. — Харків : Ранок, 2019. — [15] с. : іл. — (Що коїться навколо?). — На обкл. авт. не зазнач. — Б. т. — Для дітей: 2 .
Андрусяк І. М. Нечиста сила та інші капосні історії : оповідання / І. М. Андрусяк ; іл. М. Савко. — Київ : Наш формат, 2020. — 110, [1] c. : іл. — (Пригоди). — 2000 пр. — ISBN 978-617-7863-94-5.
Андрусяк І. М. Сірка на порох : іст.-пригод. повість / І. М. Андрусяк ; іл. О. Московченко ; обкл. Н. Дойчевої. — Київ : Фонтан казок, 2020. — 131 с. : іл. — 3000 пр. — Дарч. напис автора. — ISBN 978-617-7262-70-0.
Андрусяк І. М. Удень : панорам. кн.-розкладайка : для читання дорослими дітям : [ аудіо-бонус] / І. М. Андрусяк ; іл. Ю. М. Вербіщук. — Харків : Ранок, 2019. — [15] с. : іл. — (Що коїться навколо?). — На обкл. авт. не зазнач. — Б. т. — Для дітей: 2 .
Андрусяк І. Морськосвинський детектив / І. Андрусяк ; іл. А. Майти. — Харків : Vivat, 2021. — 92, [2] с. : іл. — (Мрійники). — Програма поповнення фондів, 2021. — 3100 пр. — ISBN 978-966-982-150-8.
Андрусяк І. М. Вище, і вище і вище на дереві : з віконцями! : для читання дорослими дітям / І. М. Андрусяк ; іл. Ю. М. Вербіщук. — Харків : Ранок, 2020. — [11] с. : іл. — (Досліджуй!). — На обкл. авт. не зазнач. — Для дітей: 2 . — Б. т.
Андрусяк І. М. Вище, і вище і вище у небо : з віконцями! : для читання дорослими дітям / І. М. Андрусяк ; іл. Ю. М. Вербіщук. — Харків : Ранок, 2020. — [11] с. : іл. — (Досліджуй!). — На обкл. авт. не зазнач. — Для дітей: 2 . — Б. т.
Андрусяк І. М. Нижче, і нижче, і нижче під землю : з віконцями! : для читання дорослими дітям / І. М. Андрусяк ; іл. Ю. М. Вербіщук. — Харків : Ранок, 2020. — [11] с. : іл. — (Досліджуй!). — На обкл. авт. не зазнач. — Для дітей: 2 . — Б. т.
Андрусяк І. М. Нижче, і нижче, і нижче у море : з віконцями! : для читання дорослими дітям / І. М. Андрусяк ; іл. Ю. М. Вербіщук. — Харків : Ранок, 2020. — [11] с. : іл. — (Досліджуй!). — На обкл. авт. не зазнач. — Для дітей: 2 . — Б. т.
Чекаємо на вас щоденно, окрім суботи, за адресою: м. Київ, вул. Януша Корчака, 60. З 8:30 до 17:00.

.: Розділ: Література :: 23.04.2024 16.38.10 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Юлія із міста: Київ :: Запитання: 47765  
Юлія запитує:
Підкажіть, будь ласка, казка "В'язаночка-Заночка" колись була надрукована? У якому виданні?
Наша відповідь:
Добрий день! На жаль у доступних для нас джерелаж не вдалось знайти інформації. Українська народна казка має назву Заночка-в'язаночка.

.: Розділ: Література :: 18.04.2024 08.37.38 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Оля із міста: Киів :: Запитання: 47755  
Оля запитує:
Доброго дня допоможіть із пошуком літератури на тему Антропософські школи Р.Штейнера. Теорія життєвих ритмів Р. Штейнера.
Наша відповідь:
Адаменко О. О. Компаративний аналіз педагогічних ідей вальдорфської педагогіки Р. Штайнера та гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. О. Адаменко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2018. — № 3(1). — С. 7-12. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3(1)__3
Білик С. Упровадження елементів вальдорфської педагогіки в роботу вчителя початкових класів : літературне читання. 4 клас / С. В. Білик // Початкове навчання та виховання. — 2019. — № 31-33. — С. 42-77.
Васюк Ю. А. Особистість у духовно-науковій антропософській концепції Рудольфа Штайнера [Електронний ресурс] / Ю. А. Васюк // Імідж сучасного педагога. — 2015. — № 10. — С. 47-50. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_10_18
Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології : підручник / І. Дичківська. — 2-е вид., доп. - Київ : Академвидав, 2012. — 349 с.
Діти - ключ до майбутнього : основні ідеї Вальдорфської педагогіки (приватна школа "Михаїл" м. Києва) // Завуч (Шкільний світ). — 2008. — № 16. — С. 25-28.
Дудник Н. Ідеї вальдорфської педагогіки у валеологічному вихованні дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Дудник, М. Депутат // Молодь і ринок. — 2022. — № 9-10. — С. 101-106. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_9-10_21
Клим М. Деякі аспекти використання досвіду антропософії Рудольфа Штайнера [Електронний ресурс] / М. Клим // Молодь і ринок. — 2010. — № 12. — С. 134-138. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_33
Литвин Л. Проблема вільного розвитку особистості у теоріях Р. Штайнера і В. О. Сухомлинського / Л. Литвин // Початкова школа. — 2010. — № 9. — С. 55-58.
Мезенцева О. Антропософські витоки вальдорфської педагогіки [Електронний ресурс] / О. Мезенцева // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. — 2015. — Вип. 37. — С. 122-131. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvdzphp_2015_37_16
Савченко О. Дидактика початкової освіти : підруч. для вищ. навч. закл. / О. Савченко. — Вид. 2-е. — Київ : Грамота, 2013. — 503 с.
Салдан С. О. Антропософські погляди Р. Штайнера на музичне мистецтво та їх вплив на творчість Леся Курбаса [Електронний ресурс] / С. О. Салдан // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. — 2013. — Вип. 19(2). — С. 51-56. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2013_19(2)__13
Сисоєва С. Нариси з історії розвитку педагогічної думки : Навч. посіб. для студ. / С. Сисоєва І. Соколова ; М-во освіти і науки України. — Київ : Центр навчальної літератури, 2003. — 307 с.
Усачов В. А. Вальдорфська педагогіка: Рудольф Штейнер і його школа [Електронний ресурс] / В. А. Усачов // Гілея: науковий вісник. — 2013. — № 72. — С. 757-763. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_72_147
Халамендик В. Б. Прояв імпульсу свободи як мета земного життя людини (позиція антропософії) [Електронний ресурс] / В. Б. Халамендик // Гілея: науковий вісник. — 2015. — Вип. 97. — С. 156-160. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_97_41
Халамендик В. Б. Соціальний організм з точки зору соціології та антропософії [Електронний ресурс] / В. Б. Халамендик // Гілея: науковий вісник. — 2014. — Вип. 85. — С. 375-378. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_85_98
Халамендик В. Духовна наука антропософія: історія виникнення та розвитку [Електронний ресурс] / В. Халамендик // Гілея: науковий вісник. — 2013. — № 75. — С. 363-367. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_75_152
Цех М. Сторінками історії вальдорфської школи / М. Цех // Позакласний час. — 2010. — № 1. — С. 23-32.
Штайнер Р. Методика навчання та передумови виховання : 5 лекцій, прочитаних у Штутгарті 8-11 квіт. 1924 р. : GA 308 / Р. Штайнер ; пер. Л. Музиченко. — Київ : Наірі, 2021. — 79 с.

.: Розділ: Література :: 11.04.2024 13.55.47 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Олеся із міста: Київ :: Запитання: 47754  
Олеся запитує:
Доброго дня. Допоможіть будь ласка з пошуком літератури на тему: Технології раннього навчання М.Зайцева. Концептуальні засади та особливості змісту педагогічної технології.
Наша відповідь:
Добрий день, Олесю. Радимо ознайомитись з наступними джерелами інформації:
Біла Е. П. Навчаємо читання українською мовою за методикою М. О. Зайцева : підручник для батьків, вихователів, учителів / Е.П. Біла. – Київ : ПП «СВЕНА», 2008. – 68 с.
Герасименко Л. Навчаємось читати з «Кубиками Зайцева»: переваги методики Миколи Зайцева / Л. Герасименко // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 6. – С. 35-39.
Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології : навч. посібник / І. Дичківська. – Київ : Академія, 2015. – 304 с.
Козак І. Вчимо малят читати за методикою М. О. Зайцева / Інна Козак , Лариса Ровінська // Дошкільне виховання. – 2011. – № 12. – С. 18-21. – Бібліогр.: с. 21.
Пашко Ю. Технологія раннього навчання Миколи Зайцева / Ю. Пашко // Дидаскал. – 2017. – № 17. – С. 350-353; Режим доступу: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/8813/1/Paschko.pdf
Пономарьова Г. Ф. Нові педагогічні технології : навч.-метод. посіб. / Г. Ф. Пономарьова, О. О. Бабакіна, С. Б. Бєляєв. – Харків : СПД-ФО Захаренко В. В., 2013. – 282 с.
Уявлення про інтелект дитини варто змінити: методика Зайцева // Освіта. – 1994. – № 78-79. – С. 9.
Чепіль М. М. Педагогічні технології : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Чепіль, Н. З. Дудник. – Київ : Академвидав, 2012. – 224 с.
Меленець Л. Технології раннього навчання читання / Людмила Меленець // https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/6717/1/L_Melenets_IPvRVDNZ_IPPO.pdf
Принципові відмінності ментальної арифметики від методики Зайцева // https://smartum.com.ua/about_us/blog/mentalnaya-arifmetika/printsipovi-vidminnosti-mentalnoi-arifmetiki-vid-metodiki-zaytseva/
Технологія раннього інтенсивного навчання грамоті М.О.Зайцева // http://dnz12.sumy.ua/tehnologiya-rannogo-intensivnogo-navchannya-gramoti-m-o-zaytseva/
Технологія раннього навчання // https://studfile.net/preview/5511894/page:42/
Технологія раннього навчання Миколи Зайцева // https://allref.com.ua/uk/skachaty/Tehnologiya_rann-ogo_navchannya_Mikoli_Zaiyceva

.: Розділ: Література :: 11.04.2024 12.51.37 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.29307 seconds