курсова з маркетингу на тему: ціноутворення у системі маркетингової діяльності підприємства.
Доброго дня, Віталію!
Пропонуємо наступну інформацію:
1. Маркетингове ціноутворення на підприємствах сільськогосподарського машинобудування України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / Ігор Вікторович Олійник; Гуманітарний ун-т "Запорізький ін-т держ. та муніципального управління". — Запоріжжя, 2006. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06oivsmu.zip
2. Маркетингове ціноутворення на підприємстві: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / В.Л. Корінєв; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 31 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2003/03kvlmcp.zip
3. Механізм маркетингового ціноутворення: Автореф. дис... канд. екон. наук.: 08.06.01 [Електронний ресурс] / А.В. Вороніна; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2003. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2003/03vavmmc.zip
4. Моделювання процесів маркетингового ціноутворення: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 [Електронний ресурс] / А.В. Швець-Шуст; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2001/01cavpmc.zip
5. Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 [Електронний ресурс] / О.В. Жегус; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 19 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06jovprt.zip
6. Данілова Людмила Леонідівна, Петровська Світлана Володимирівна. Ціноутворення та маркетингова цінова політика: Навч. посіб. / Київський національний торговельно-економічний ун-т. — К. : КНТЕУ, 2006. — 130с. — Бібліогр.: с. 127-129.
7. Павленко Анатолій Федорович, Корнієв Валентин Леонідович. Маркетингова політика ціноутворення / Київський національний економічний ун- т. — К. : КНЕУ, 2004. — 332с. — Бібліогр.: с. 309-313.
8. Сардак О. В. Ціноутворення у системі маркетингу // Торгівля і ринок України. — Донецьк, 1998. — С.97–98.
9. Балабанова Л. Стратегії ціноутворення в умовах маркетингової орїєнтації торговельних підприємств // Торгівля і ринок України. — Донецьк, 2001. — Вип.12, т.1. — С.213–221.
10. Сардак О. Концепції ціноутворення у системі маркетингу // Торгівля і ринок України. — Донецьк, 1999. — Вип.9, т.2. — С.90–95.
11. Силенко О. В. Маркетингові принципи ціноутворення в системі управління сучасного підприємства // Збірник наукових праць. — Донецьк, 2002. — Т.3: Сер.: Державне управління, вип.15: Проблеми управління комплексним розвитком промислових підприємств. — С.125–131.
12. Безкоровайна С. В. Маркетингова логістика як фактор ціноутворення // Вісник. — Львів, 2003. — N469: Логістика. — С.150–153.
13. Литовченко І. Л. Наукові засади ціноутворення в Інтернет-маркетингу // Вісник соціально-економічних досліджень. — Одеса, 2004. — Вип.17. — С.179–184.
14. Мартинів В. В. Маркетинговий піхід до ціноутворення // Поліграфія і видавнича справа. — Львів, 2004. — N41. — С.94–98.
15. Длігач А. Принципи маркетингового ціноутворення // Зб. наук. пр. — К., 2005. — Вип.47. — С.163–176.
16. Роботько С. Ф. Деякі інтуїтивні аспекти ціноутворення з погляду маркетингового підходу // Вісник. — Львів, 2007. — N580. — С.330–336.
17. Горлачук М. Оцінка маркетингу і ціноутворення на аграрному ринку // Економічний аналіз. — Тернопіль, 2007. — Вип.1 (17). — С.37–41.
18. Шумейко В. М. Маркетингове ціноутворення на продукцію олійно-жирових підприємств України // Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2008. — N14. — С. 244–248.
19. Семенюк В. С. Маркетинговий підхід до ціноутворення у суб’єктів господарювання // Науковий вісник. — Одеса, 2010. — N3 (104). — С.14–22.
http://ua-referat.com/Ціноутворення_в_маркетингу
http://studentbooks.com.ua/content/view/1079/44/1/1/
http://ukrref.com.ua/?id=ODQ3NQ==
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/inek/2011_2/165.pdf
http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1021
http://mev-hnu.at.ua/load/mizhnarodna_naukovo_praktichna_internet_konferencija/1_formuvannja_ta_ocinka_efektivnosti_funkcionuvannja_mekhanizmiv_upravlinnja_dijalnistju_pidpriemstv/2-1-0-84
http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,36/catid,119/id,3116/
http://ru.osvita.ua/vnz/reports/econom_pidpr/19418/
http://intkonf.org/lobach-vv-penteleychuk-ov-tsina-yak-osnovniy-pokaznik-konkurentospromozhnosti-mashinobudivnogo-pidpriemstva/
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=ціноутворення у системі маркетингової діяльності підприємства&source=web&cd=14&ved=0CGkQFjADOAo&url=http://nuwm.rv.ua/pages/goncharov/documents/m0705.doc&ei=T5e0T5TDLOqK4gTk6NytDg&usg=AFQjCNHhIIqNjWHzGp-B5p9297-oLaJMRA&cad=rja
http://coolreferat.com/Основні_чинники_процесу_ціноутворення
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=ціноутворення у системі маркетингової діяльності підприємства&source=web&cd=16&ved=0CHAQFjAFOAo&url=http://essuir.sumdu.edu.ua:8008/bitstream/123456789/9139/1/3.2%20%D0%A1%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%82%D0%BE%D0%BB.doc&ei=T5e0T5TDLOqK4gTk6NytDg&usg=AFQjCNGBi4Tb7x_yjMxNQsnqHeR0Ow_uMw&cad=rja
http://ukraine-diplom.com/16348-marketingove-doslidzhennya-cinoutvorennya.html
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mtip/2008_14/shumejko.pdf