Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45993
   


Автор запитання: Аліна із міста: Київ :: Запитання: 39941  
Аліна запитує:
Доброго вечора! Будь-ласка допоможіть з підібранням джерел та літератури до дипломної роботи за темою "Реклама як елемент соціальної масової комунікації (на прикладі підприємства)". Потрібна саме теоретична інформація щодо поняття "реклама", "масова реклама", "зв'язки з громадськістю" тощо, а також практичної інформації щодо рекламних інновацій. Завчасно дуже дякую !!!
Наша відповідь:
Доброго дня, Аліно!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
1. відповіді – Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за: Номером запитання - 36464, 37931, 38369, 38715, 39292, 39330.
2. Вардеванян В. А. Особливості використання рекламних засобів при формуванні іміджу підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Вардеванян // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_3_21.
3. Вардеванян В. А. Приховані можливості класичних рекламних засобів у формуванні іміджу підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Вардеванян // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2014. - Вип. 4. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_4_20.
4. Волкова В. В. Моделювання процесу просування на ринок продукту підприємства за допомогою рекламної кампанії [Електронний ресурс] / В. В. Волкова // Економічний простір. - 2015. - № 99. - С. 125-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_99_14.
5. Ковшова І. О. Організація рекламної діяльності на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, А. М. Михайлюк // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2015. - № 1. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2015_1_8.
6. Компанієць Т. І. Планування рекламної діяльності туристичного підприємства в умовах сучасного ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / Т. І. Компанієць // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_4_13.
7. Крепак А. С. Вплив інновацій на рекламний продукт підприємств сфери зовнішньої реклами [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2009. - Вип. 24(1). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2009_24(1)__22.
8. Крепак А. С. Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_10.
9. Крепак А. С. Модель управління зовнішньою рекламою підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Молодий вчений. - 2014. - № 6(1). - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_6(1)__41.
10. Луференко Л. Ю. Креатив в рекламній діяльності молокопереробних підприємств [Електронний ресурс] / Л. Ю. Луференко // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_1_14.
11. Луференко Л. Ю. Механізм формування рекламних кампаній молокопереробних підприємств [Електронний ресурс] / Л. Ю. Луференко // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2013. - Вип. 10(3). - С. 446-454. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2013_10(3)__75.
12. Міщенко І. Ю. Особливість і ефективність Інтернет-реклами у маркетинговій політиці підприємств [Електронний ресурс] / І. Ю. Міщенко // Управління розвитком. - 2013. - № 15. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_15_46.
13. Мельникович О. М. Вибір стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі на основі матричної моделі [Електронний ресурс] / О. М. Мельникович, А. С. Крепак // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 254-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_33.
14. Мошенська А. В. Дослідження ефектів від рекламних звернень підприємства та їх графічний аналіз [Електронний ресурс] / А. В. Мошенська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 10. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_10_29.
15. Пахтусов М. І. Організаційно-економічний механізм управління рекламною діяльністю підприємств зв’язку: теоретичні засади формування [Електронний ресурс] / М. І. Пахтусов, І. В. Станкевич // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 434-438. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_70.
16. Підлісна О. В. Організаційно-економічний механізм проведення рекламних кампаній туристичних підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Підлісна // Економіка і управління. - 2012. - № 4. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_4_20.
17. Попова Л. О. Організація рекламної діяльності підприємства з іноземними інвестиціями [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, В. Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__38.
18. Продіус О. Вплив реклами на ефективність діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / О. Продіус, М. Боєру // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 9. - С. 135-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_9_14.
19. Сиваченко О. Способи підвищення ефективності контекстної реклами для підприємства машинобудування [Електронний ресурс] / О. Сиваченко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 40(4). - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_40(4)__10.
20. Терехов Д. С. Інтернет-реклама у маркетинговій складовій системи антикризового управління підприємством [Електронний ресурс] / Д. С. Терехов // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_3_16.
21. Трусова М. М. Аналіз рекламної діяльності підприємств легкої промисловості України [Електронний ресурс] / М. М. Трусова, Л. К. Яцишина. // Технології та дизайн. - 2014. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_11.
22. Щерба О. І. Роль реклами у підприємницькій діяльності [Електронний ресурс] / О. І. Щерба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_27.
23. Яковенко Т. І. Система маркетингової інформації як умова забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі [Електронний ресурс] / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 7. - С. 384-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_7_68.
24. Яловега Н. І. Стратегічні засади рекламного менеджменту підприємства [Електронний ресурс] / Н. І. Яловега // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 43. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_43_48.

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 13.12.2016 20.57.17 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.158441 seconds