084 |
__ |
$a74.200.58 |
084 |
__ |
$a74.200.5 |
245 |
10 |
$aБесіди з попередження дитячого травматизму$b[конспекти бесід] |
521 |
3_ |
$aфахівці |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА$xБЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
650 |
14 |
$aБЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ$xДИТЯЧИЙ ТРАВМАТИЗМ$xЛІТНІ КАНІКУЛИ$xПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ$xПРОФІЛАКТИКА |
650 |
14 |
$aПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ$xПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ВЛІТКУ |
653 |
1_ |
$a1-4 КЛ. |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vБЕСІДИ |
Сценарії подаються для певної дитячої вікової категорії, якій вони адресовані, з розкриттям тематики заходу, відповідно рубрик тезаурусу та систематизуються:
за індексом 85.34 |
сценарії фольклорних, театралізованих, тематичних свят, виховних заходів тощо |
у відповідну галузь знання з додаванням ЗТД я92 |
ігри, вікторини, КВК, турніри, конкурси, головоломки тощо |
Наголошуємо, що при індексуванні сценаріїв для дитячих вікових категорій рубрики <ПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА>, <ШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА> та/або рубрики тезауруса, що відповідають окремим напрямам виховання або методиці викладання окремих шкільних предметів не вживаються .
084 |
__ |
$a22.3я92 |
245 |
00 |
$aВчитель фізики в позаурочний час$b[добірка сценаріїв, ігор та цікавих матеріалів з фізики] |
505 |
00 |
$aПоліт до зірок : [подорож-конкурс] / Л. А. Савчук |
505 |
00 |
$aЗдравствуй, физика : [сценарій, присвячений фізиці] / И. С. Романенко |
505 |
0_ |
$aФизика и литература : как много интеоесного мы узнаем из книг |
505 |
00 |
$aСуд над резонансом : [сценарій судового засідання] / Т. В. Копань, І. А. Селезньова |
505 |
0_ |
$aЗнаете ли вы... : вопрос - ответ [питання та відповіді на них, пов'язаних з фізикою] |
505 |
00 |
$aАстрономічний бій : [командна гра] / Н. І. Кріцька |
505 |
0_ |
$aЗагадаємо - розгадаємо : кросворди : [добірка фізичних кросвордів] |
505 |
0_ |
$aУсміхніться : бувальщини із життя відомих фізиків |
521 |
1_ |
$a12-15 р. |
650 |
14 |
$aФІЗИКА$xІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ$xЦІКАВА ФІЗИКА |
653 |
1_ |
$aІГРИ, КОНКУРСИ, ЗАВДАННЯ, ТУРНІРИ З ФІЗИКИ |
653 |
1_ |
$aИГРЫ, КОНКУРСЫ, ЗАДАНИЯ, ТУРНИРЫ ПО ФИЗИКЕ |
653 |
1_ |
$aФІЗИКА І ЛІТЕРАТУРА |
653 |
1_ |
$aФИЗИКА И ЛИТЕРАТУРА |
655 |
04 |
$aСЦЕНАРІЇ$vІГРИ $vКРОСВОРДИ$vЦІКАВИНКИ |
084 |
__ |
$a85.34 |
100 |
1_ |
$aРисан, О. З. |
245 |
10 |
$aОбереги нашого життя$b[сценарій бібліотечного заходу] |
521 |
1_ |
$a12-15 р. |
650 |
14 |
$aУКРАЇНЦІ$xЕТНОГРАФІЯ |
650 |
14 |
$aЕТНОГРАФІЯ$xОБРЯДИ ТА ЗВИЧАЇ$xПОБУТ$xТРАДИЦІЇ$zУКРАЇНА |
653 |
1_ |
$aОБЕРЕГИ УКРАЇНСЬКОЇ РОДИНИ |
653 |
1_ |
$aОБЕРЕГИ УКРАИНСКОЙ СЕМЬИ |
655 |
04 |
$aСЦЕНАРІЇ$vВИХОВНІ ЗАХОДИ |
Якщо документ містить методичні вказівки та рекомендації до організації та проведення певного заходу та сценарій його проведення, то у полі 521 визначається цільова аудиторія: викладачі або фахівці. В цьому випадку застосовуються рубрики <ПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА>, <ШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА> та/або рубрики тезауруса, що відповідають окремим напрямам виховання або методиці викладання окремих шкільних предметів. Присвоюються два жанри: <МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ> і <СЦЕНАРІЇ>.
084 |
__ |
$a74.268.1 |
084 |
__ |
$a74.268.3 |
084 |
__ |
$a74.200.58 |
100 |
1_ |
$aМихалишина, Л. Г. |
245 |
10 |
$aПроектная работа "Неделя русского языка и литературы в школе" |
505 |
2_ |
$aТурнир знатоков русского языка и литературы "Путешествие в страну филологию" : 5-й класс |
505 |
2_ |
$aИгра "Умники и умницы" : 6-й класс |
521 |
3_ |
$aвикладачі |
650 |
14 |
$aРОСІЙСЬКА МОВА$xІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ$xПОЗАКЛАСНА РОБОТА$xПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
650 |
14 |
$aЛІТЕРАТУРА$xІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ$xПОЗАКЛАСНА РОБОТА$xПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ$xСВІТОВА ЛІТЕРАТУРА |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
653 |
1_ |
$aНЕДЕЛЯ РУССКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ В ШКОЛЕ |
653 |
1_ |
$aТИЖДЕНЬ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ |
653 |
1_ |
$a5-6 КЛ. |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vПРОЕКТИ |
655 |
04 |
$aСЦЕНАРІЇ$vІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ІГРИ |
084 |
__ |
$a74.200.58 |
084 |
__ |
$a74.200.54 |
100 |
1_ |
$aЕкономова, Ольга |
245 |
10 |
$aМузична казка$bлекторій для дітей молодшого шкільного віку |
505 |
2_ |
$aКазкова музична мандрівка : сценарій заходу |
521 |
3_ |
$aвикладачі |
650 |
14 |
$aМУЗИКА$xВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ КАЗКИ$xМУЗИЧНІ КАЗКИ |
650 |
14 |
$aЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ$xМУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vМЕТОДИЧНІ ПОРАДИ |
655 |
04 |
$aСЦЕНАРІЇ |
Якщо виховний захід подано як розробку заняття позаурочної роботи, то ці документи також будуть призначені для викладачів та фахівців з визначенням жанру <МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ>.
084 |
__ |
$a74.200.5 |
084 |
__ |
$a74.200.58 |
100 |
1_ |
$aДуняшенко, Н. В. |
245 |
10 |
$aПоважаймо права та закони!$b[розробка заняття виховного заходу] |
521 |
3_ |
$aвикладачі |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
650 |
14 |
$aПРАВОВА КУЛЬТУРА$xІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ |
650 |
14 |
$aПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ |
650 |
14 |
$aПРАВА ДИТИНИ |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vРОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ$vТЕСТИ$vЗАВДАННЯ |
084 |
__ |
$a74.266.7 |
100 |
1_ |
$aБугай, Л. О. |
245 |
10 |
$aУрок-гра "Стародавнє право" |
521 |
3_ |
$aвикладачі |
650 |
14 |
$aПРАВО$xІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ$xМЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ$xПОЗАКЛАСНА РОБОТА$xПРАВОЗНАВСТВО |
650 |
14 |
$aШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА |
650 |
14 |
$aПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
653 |
1_ |
$aСТАРОДАВНЄ ПРАВО |
653 |
1_ |
$aДРЕВНЕЕ ПРАВО |
655 |
04 |
$aМЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ$vІГРОВІ ЗАВДАННЯ$vПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ |
Розробки заходів для дітей з питань розвитку інформаційної культури користувачів, пропаганди бібліотечно-бібліографічних та інформаційних знань, формування культури читання збираються за індексом 78я92, з додаванням рубрики <БІБЛІОТЕЧНО-БІБЛІОГРАФІЧНІ ЗНАННЯ> та інших рубрик, що розкривають їх тематику.
084 |
__ |
$a78я92 |
100 |
1_ |
$aСалій, В. О. |
245 |
10 |
$aУ світі довідкової літератури$b[сценарій гри] |
260 |
__ |
$c2013 |
521 |
1_ |
$a10-11 р. |
546 |
__ |
$aукр. |
650 |
14 |
$aБІБЛІОТЕЧНО-БІБЛІОГРАФІЧНІ ЗНАННЯ$xІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ |
650 |
14 |
$aДОВІДКОВА ЛІТЕРАТУРА$xІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ$xСЛОВНИКИ |
655 |
04 |
$aСЦЕНАРІЇ$vІГРИ$vКОНКУРСИ |
084 |
__ |
$a78я92 |
100 |
1_ |
$aПритуляк, Н. О. |
245 |
10 |
$aСистема каталогів та картотек$b[сценарій бібліотечного уроку] |
521 |
1_ |
$a16-18 р. |
521 |
3_ |
$aстуденти |
650 |
14 |
$aБІБЛІОТЕЧНО-БІБЛІОГРАФІЧНІ ЗНАННЯ |
650 |
14 |
$aДОВІДКОВО-БІБЛІОГРАФІЧНИЙ АПАРАТ$xВИКОРИСТАННЯ$xСИСТЕМА КАТАЛОГІВ І КАРТОТЕК |
650 |
14 |
$aАБЕТКОВИЙ КАТАЛОГ$xПРИЗНАЧЕННЯ |
650 |
14 |
$aСИСТЕМАТИЧНИЙ КАТАЛОГ$xПРИЗНАЧЕННЯ |
650 |
14 |
$aПРЕДМЕТНИЙ КАТАЛОГ$xПРИЗНАЧЕННЯ |
650 |
14 |
$aЕЛЕКТРОННИЙ КАТАЛОГ$xПРИЗНАЧЕННЯ |
650 |
14 |
$aБІБЛІОТЕЧНІ КАТАЛОГИ$xПРИЗНАЧЕННЯ |
655 |
04 |
$aСЦЕНАРІЇ$vБІБЛІОТЕЧНІ УРОКИ$vПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ |
В тезаурусі НБУ для дітей для предметизації документів з питань шкільної та позаурочної освіти, внесено наступні зміни:
Стара назва рубрики |
Нова назва рубрики, що необхідно застосовувати |
ПОЗАШКІЛЬНА ВИХОВНА РОБОТА |
ПОЗАУРОЧНА ВИХОВНА РОБОТА |
СЕРЕДНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ |
ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ |
АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ |
БІОЛОГІЯ ЛЮДИНИ |
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ |
|
ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я |
Технологічні інструкції налаштуванняДля правильного подальшого застосування рубрик, що змінили назву, необхідно у власних базах даних бібліотек-учасниць внести зміни до формулювання рубрик через групове коректування підполя «650a Основна рубрика». Методику здійснення даної операції див. у
занятті 10.
Попередня