Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46242
   


Автор запитання: Ольга із міста: Київ :: Запитання: 48279  
Ольга запитує:
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, літературу на тему "Вдосконалення маркетингової діяльності освітніх закладів". Дякую!
Наша відповідь:
Ольго, добрий день. Література за вашим запитом:
Благун І. І. Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти / І. І. Благун, М. І. Уc // Актуал. проблеми інновац. економіки. — 2021. — № 1. — С. 83-89.
Галета Я. В. Технологія освітнього маркетингу як напрям управлінської діяльності [Електронний ресурс] / Я. В. Галета, В. Г. Козленко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2022. — Вип. 205. — С. 27-31. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_205_5.
Григорчук Т. В. Науково-педагогічний персонал як елемент комплексу маркетингу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Т. В. Григорчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. — 2018. — Вип. 18(1). — С. 129-133. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_18(1)__27.
Кнорр Н. В. Освітній маркетинг у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. В. Кнорр // Таврійський вісник освіти. — 2015. — № 3. — С. 59-65. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_3_12.
Кушнір І. І. Педагогічні технології як умова розвитку маркетингової компетентності керівника вищого навчального закладу І–ІІ рівнів акредитації у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / І. І. Кушнір // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. — 2014. — Вип. 66. — С. 346-353. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_63.
Литвиненко Н. Соціокультурна детермінованість маркетингового управління в освіті та його роль у становленні освітньої діяльності постсучасного зразка [Електронний ресурс] / Н. Литвиненко // Директор школи, ліцею, гімназії. — 2015. — № 1-3. — С. 170-176. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2015_1-3_27.
Мосюра А. І. Педагогічні умови використання маркетингових технологій в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / А. І. Мосюра; Нац. акад. пед. наук Українии, ДВНЗ «Ун-т менеджменту освіти». — Київ, 2017. — 20, [1] c.
Орлов П. А. Важливі фактори підвищення якості підготовки студентів, маркетингу освітніх послуг та іміджу закладів вищої освіти України / П. А. Орлов // Бізнес Інформ. — 2018. — № 6. — С. 122-127.
Рябова З. В. Маркетингове управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // ScienceRise. Pedagogical Education. — 2015. — № 4(5). — С. 4-8. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_4(5)__2.
Стеблюк Н. Ф. Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг / Н. Ф. Стеблюк, Є. В. Копєйкіна // Екон. вісн. Донбасу. — 2019. — № 3. — С. 109-114.
Язвінська Н. В. Маркетингове дослідження сучасних форм здобуття вищої освіти в Україні / Н. В. Язвінська // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України «КПІ» : зб. наук. пр.. — 2021. — Вип. 19. — С. 136-145.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 12.05.2025 23.51.49 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Іван із міста: Київ :: Запитання: 48148  
Іван запитує:
Добрий дент! Підберіть літературу на дану тему Залучення іноземних інвестицій у високотехнологічні стартап-проекти. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день! Перегляньте наступні джерела:
Білик П. Залучення інвестицій для стартапів: які інструменти можливі та які найчастіше використовуються : що варто знати під час побудови структури стартапу [Електронний ресурс] / П. Білик // Mind : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://mind.ua/openmind/20259193-zaluchennya-investicij-dlya-startapiv-yaki-instrumenti-mozhlivi-ta-yaki-najchastishe-vikoristovuyutsya. – Назва з екрана.
В Україні розвиватимуть стартапи-екосистеми та залучатимуть інвестиції завдяки підтримці Techosystem [Електронний ресурс] // Espreso : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://espreso.tv/v-ukraini-rozvivatimut-startapi-ekosistemi-ta-zaluchatimut-investitsii-zavdyaki-pidtrimtsi-techosystem. – Назва з екрана.
Від ідеї до інвестицій: як молодим стартапам залучити перші великі вкладення [Електронний ресурс] // Lviv IT Cluster : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://itcluster.lviv.ua/kredobank-stav-novym-uchasnykom-lvivskogo-it-klastera/. – Назва з екрана.
Вітер В. А. Тенденції, проблеми та перспективи залучення іноземних інвестицій в економіку України [Електронний ресурс] / В. А. Вітер. – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/12/30.pdf.
Войтко С. В. Управління проєктами та стартапами в Індустрії 4.0 : підручник / С. В. Войтко ; [КПІ ім. Ігоря Сікорського]. – Київ : Вид-во «Політехніка», 2019. – 200 с.
Ворожко В. Як залучати інвестиції – поради від лідерів стартапів S.Lab, Rozmova, Promova і не тільки [Електронний ресурс] / В. Ворожко // MC.today : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://mc.today/uk/yak-zaluchati-investitsiyi-poradi-vid-lideriv-startapiv-s-lab-rozmova-promova-i-ne-tilki/. – Назва з екрана.
10 перевірених способів знайти інвестора у проєкт [Електронний ресурс] // InVenture : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://inventure.com.ua/uk/analytics/articles/10-perevirenih-sposobiv-znajti-investora-u-proekt. – Назва з екрана.
€10 млн інвестицій у блокчейн-стартапи : данський інвестиційний фонд Ларса Сейєра Крістенсена [Електронний ресурс] // GrantMarket : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://grant.market/. – Назва з екрана.
Закалюк А. Залучення інвестицій у стартап на різних стадіях: правові аспекти [Електронний ресурс] / А. Закалюк // Legal IT Group : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://legalitgroup.com/zaluchennya-investitsij-u-startap-na-riznih-stadiyah-pravovi-aspekti/. – Назва з екрана.
Закалюк А. Інвестиції у стартап: ризики та поради юристів [Електронний ресурс] / А. Закалюк // Юридична газета online : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://yur-gazeta.com/publications/practice/informaciyne-pravo-telekomunikaciyi/investiciyi-u-startap-riziki-ta-poradi-yuristiv.html. – Назва з екрана.
Залучення іноземних інвестицій як інструмент забезпечення конкурентоспроможності та сталого розвитку країни / О. І. Карінцева, І. Б. Дегтярьова, М. О. Харченко [та ін.] // Вісник Сумського державного університету. Серія: Економіка. – 2020. – № 3. – С. 199-211.
Інвестиції [Електронний ресурс] // Ucluster : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://ucluster.org/blog/category/інвестиції/. – Назва з екрана.
Інвестиції у стартапи: як і де знайти інвестора для свого проєкту. Як залучити інвестиції у стартапи? Як зацікавити інвестора? Які типи інвесторів підійдуть для стартапу? [Електронний ресурс] // InVenture : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://inventure.com.ua/uk/analytics/articles/investiciyi-u-startapi:-yak-i-de-znajti-investora-dlya-svogo-proektu. – Назва з екрана.
Інвестиції в українські стартапи в стартапи від Angel one [Електронний ресурс] // Час змін : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://chaszmin.com.ua/do-200-000-dol-investytsiyi-v-ukrayinski-startapy-angel-one/. – Назва з екрана.
Інвестиційна платформа для стартапів та бізнесу України [Електронний ресурс] // Startup Invest Hub : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://startinvest.money. – Назва з екрана.
Інвестування в кращі світові стартапи разом із синдикатом Tolokа.vc [Електронний ресурс] // Hugs : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://hugs.ua/store/investing-in-startups-with-toloka/. – Назва з екрана.
Інвестування українських стартапів [Електронний ресурс] // Nic.ua : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://info.nic.ua/uk/blog-uk/startup-2/. – Назва з екрана.
Каталог інвестиційних пропозицій [Електронний ресурс] // УНІВЕР : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://surl.li/xxhznm. – Назва з екрана.
Косенков С. Інвестиції в бізнес-проекти і стартапи – інструкція як інвестувати в стартап з нуля ТОП-5 кращих ідей для вкладення грошей [Електронний ресурс] / С. Косенков // БізнесКіт : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://biznescat.com/investytsii/30-investytsii-v-biznes-startapy.html. – Назва з екрана.
Кошельник Д. Як працюють інвестиції в облігації, акції, стартапи та криптовалюту – гайд для початківців [Електронний ресурс] / Д. Кошельник // Vector : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://vctr.media/ua/yak-praczyuyut-investicziyi-v-obligacziyi-akcziyi-startapi-ta-kriptovalyutu-gajd-dlya-pochatkivcziv. – Назва з екрана.
Полозова Т. В. Інвестиції в стартапи та венчурний капітал / Т. В. Полозова, А. О. Дзівінська // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 1 листопада 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – С. 72-74.
Мазур К. Інвестиції в українські стартапи у 2023: 6 головних думок про ринок [Електронний ресурс] / К. Мазур // Speka.media : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://speka.media/investiciyi-v-ukrayinski-startapi-v-2023-6-golovnix-dumok-pro-rinok-v4wr1p. – Назва з екрана.
Майорова Т. В. Залучення іноземних інвестицій в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / Т. В. Майорова. – Електрон. дані. – Режим дрступу: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/f96324db-7283-4767-8505-23085e4baca8/content. – Назва з екрана.
Нечипорук О. Проблема залучення іноземних інвестицій в Україні під час війни [Електронний ресурс] / О. Нечипорук // Економіка та суспільство. – 2023. – № 54. - Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2714.
Остафієва О. Як під час війни шукати фінансування українським стартапам: гайд по місцях, «де гроші лежать» [Електронний ресурс] / О. Остафієва, М. Василевська // ProIT : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://proit.ua/iak-pid-chas-viini-shukati-finansuvannia-ukrayinskim-startapam-ghaid-po-mistsiam-die-ghroshi-liezhat/. – Назва з екрана.
Освітні стартапи: як розвиватися та шукати інвестиції [Електронний ресурс] // Content.UA : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://content.ua/ukr/blog/osvitni-startapi. – Назва з екрана.
7 кроків до успішних інвестицій у ваш стартап [Електронний ресурс] // Український Католицький Університет : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://ucucfe.com.ua/7-krokiv-do-uspishnyh-investytsij-u-vash-startap/. – Назва з екрана.
Ситніков А. Як залучити інвестиції в стартап? [Електронний ресурс] / А. Ситніков // Finmap : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://www.finmap.online/blog/yak-zaluchiti-investiciyi-v-startap. – Назва з екрана.
Стартап: від ідеї до залучення інвестицій [Електронний ресурс] // Школа бізнесу : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://online.novaposhta.education/blog/startap-vid-idei-do-zaluchennya-investicij. – Назва з екрана.
Технології. Інвестиції : [Український Jetbeep придбав естонську компанію Parcelsea ; Американська CourtAvenue придбала українського розробника ШІ-чатботів для бізнесу BotsCrew] [Електронний ресурс] // Ain : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://ain.ua/tech/investments. – Назва з екрана.
Український бізнес хаб: тут мрії перетворюють у бізнес [Електронний ресурс] // Firm.ua : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://firm.ua/ua/. – Назва з екрана.
Українські стартапи: залучення інвестицій та реалізація проєктів [Електронний ресурс] // Ukrinvest : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://ukraineinvest.gov.ua/news/06-03-2023/. – Назва з екрана.
Цимбалюк І. Де знайти інвесторів та як отримати інвестиційні кошти для фінансування власного бізнесу [Електронний ресурс] / І. Цимбалюк // Rates : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://rates.fm/ua-uk/invest/de-znajti-investoriv-ta-yak-otrimati-investicijni-koshti/. – Назва з екрана.
Як відбуваються інвестиції у стартап? [Електронний ресурс] // Iclub : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://iclub.vc/uk/insights/how-to-invest-in-a-startup-.html. – Назва з екрана.
Як залучити інвестиції для свого стартапу: ключові поради та стратегії [Електронний ресурс] // Ощадбанк : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://www.oschadbank.ua/blog/ak-zaluciti-investicii-dla-svogo-startapu-klucovi-poradi-ta-strategii. – Назва з екрана.
Як стартапу зацікавити інвестора? [Електронний ресурс] // Дія : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://business.diia.gov.ua/. – Назва з екрана.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 13.02.2025 08.30.41 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Володимир із міста: Київ :: Запитання: 48068  
Володимир запитує:
Доброго дня. Підскажіть будь-ласка літературу на тему: "Синтетичний та аналітичний облік як елемент обліково-аналітичного забезпечення управління виробництвом продукції рослинництва".
Наша відповідь:
Доброго дня! Перегляньте наступні джерела:
Безверхий К. В. Концептуальні основи формування обліково-аналітичного забезпечення управління виробництвом продукції рослинництва / К. В. Безверхий // Агросвіт. – 2024. – №6. – С. 86-95.
Белова І. М. Обліково-аналітичне забезпечення виробництва продукції рослинництва : дис. канд. екон. наук / І. М. Белова ; [Нац. акад. аграр. наук України ; Нац. наук. центр «Ін-т аграр. економіки»]. – Київ, 2011. – 259 с.
Верховлюк А. В. Обліково-аналітичне забезпечення управління витратами на виробництво продукції рослинництва : кваліфік. робота: спец. «Облік і оподаткування» / А. В. Верховлюк ; наук. кер. Л. А. Суліменко ; [Поліський нац. ун-т, каф. бух. обліку, оподаткування та аудиту]. – Житомир, 2021. – 35 с.
Вольська В. В. Методичні підходи до обліково-аналітичного забезпечення та аудиту управлінської діяльності аграрних підприємств / В. В. Вольська // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. – 2012. – № 3 (24). – С. 83-88.
Головенчак Г. Д. Обліково-аналітичне забезпечення ефективності виробництва продукції рослинництва : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» / Г. Д. Головенчак, наук. керів. П. Р. Пуцентейло. – Тернопіль, 2015. – 137 с.
Дзюба Т. І. Обліково-аналітичне забезпечення управління економічного зростання сільськогосподарських підприємств / Т. І. Дзюба // Інтернаука. – 2017. – №2 (2). – С. 51-50.
Калініченко А. С. Інформаційно–аналітичне забезпечення управління виробничими запасами підприємства з метою попередження криз / А. С. Калініченко, Л. А. Свистун // Економіка і регіон. – 2023. – № 2 (89). – С. 118-123.
Калініченко А. С. Обліково–аналітичне забезпечення управління виробничими запасами підприємства та аналіз ефективності їх використання (за матеріалами сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Федунка») : кваліфік. робота другого магістер. рівня вищої освіти за спец. «Облік і оподаткування» / А. С. Калініченко ; кер. Л. А. Свистун ; [Нац. ун-т «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»]. – Полтава, 2023. – 124 с.
Овчарова Н. Проблемні аспекти обліково-аналітичного забезпечення в управлінні підприємством / Н. Овчарова, М. Мартишко // Облік, аналіз і аудит: виклики інституціональної економіки : тези доповідей VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. / ІВВ Луцького НТУ. – Луцьк, 2020. – С. 60-63.
Погосова А. В. Обліково-аналітичне забезпечення управління витратами на виробництво продукції рослинництва у сільськогосподарських підприємствах / А. В. Погосова // Агросвіт. – 2014. – № 9. – С. 37-42.
Поліщук О. М. Обліково–аналітичне забезпечення управління виробничими запасами аграрних підприємств / О. М. Поліщук // Інфраструктура ринку. – 2020. – №42. – С. 367-371.
Правдюк Н. Л. Аналітичне забезпечення управління процесом реалізації продукції галузі садівництва / Н. Л. Правдюк, В. В. Кожухар // Агросвіт. – 2021. – №4. – С. 9-16.
Сергєєва Н. В. Удосконалення обліково-аналітичного забезпечення капітальних інвестицій в сільськогосподарських підприємствах / Н. В. Сергєєва // Економіка АПК. – 2020. – №6. – С.122-129.
Сирцева С. В. Методичні підходи до формування обліково-аналітичного забезпечення системи управління аграрними підприємствами / С. В. Сирцева // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2015. – Вип. 2. – С. 85-93.
Скрипник М. І. Розвиток бухгалтерського обліку і внутрішнього контролю витрат та калькулювання собівартості : монографія / М. І. Скрипник. – Житомир, 2011. – 732 с.
Формування обліково-аналітичного забезпечення управління витратами підприємств та їх об’єднань : [монографія] / А. Пилипенко, І. Дзьобко, О. Писарчук ; за заг. ред. А. Пилипенка. – Харків, 2011. – 344 с.
Чернишова Л. І. Особливості формування системи управління витратами вітчизняних підприємств / Л. І. Чернишова // Інноваційна економіка. – 2014. – № 3(52). – С. 61-68.
Шабатура О. О. Обліково-аналітичне забезпечення як основне джерело інформації для прийняття управлінських рішень : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня «Магістр» / О. О. Шабатура ; наук. керів. : О. Ф. Томчук. – Вінниця, 2019. – 110 с.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 23.12.2024 18.17.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 48054  
Ольга запитує:
Добрий день. Потрібна література про розвиток світової банківської системи. Дякую.
Наша відповідь:
Ольго, добрий день. Радимо вам таку літературу за вашим запитом:
Андрушків І. П. Діджиталізація в банківському секторі: світовий та вітчизняний досвід / І. П. Андрушків, Л. М. Надієвець // Проблеми економіки. — 2018. — № 4. — С. 195-200.
Брегеда О. А. Тенденції розвитку світової та вітчизняної банківських систем [Електронний ресурс] / О. А. Брегеда, С. М. Савлук // Фінанси України. — 2010. — № 4. — С. 27-34. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2010_4_4.
Войнова Є. І. Світовий ринок фінансових послуг: оцінювання показників / Є. І. Войнова // Актуал. проблеми економіки. — 2017. — № 5. — С. 6-17.
Галіцейська Ю. М. Стан та домінуючі тенденції розвитку світової банківської системи [Електронний ресурс] / Ю. М. Галіцейська // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Економіка. — 2013. — Вип. 22. — С. 23-27. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2013_22_7.
Глущенко Я. І. Диверсифікація банківської діяльності в умовах фінансової глобалізації на засадах Індустрії 4.0 / Я. І. Глущенко, О. О. Корогодова, Т. Є. Моісеєнко, О. О. Сосновська, Н. О. Черненко // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України «КПІ» : зб. наук. пр.. — 2021. — Вип. 18. — С. 172-179.
Голуб К. В. Політика подолання кризових явищ в банківській системі України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / К. В. Голуб; Черніг. нац. технол. ун-т. — Чернігів, 2016. — 20 c.
Губа О. І. Вплив інновацій на світовий розвиток банківської справи [Електронний ресурс] / О. І. Губа, М. О. Губа // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. — 2019. — Вип. 36. — С. 130-136. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_36_20.
Гуляєва Л. П. Банки в системі розширеного відтворення ВВП : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.01 / Л. П. Гуляєва ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана». — Київ, 2008. — 19 с.
Данилова Ю. Ю. Особливості розвитку світового ринку банківських послуг [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Данилова // Формування ринкових відносин в Україні. — 2015. — № 1. — С. 32-37. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_1_11.
Кафтя М. А. Тенденції глобального економічного розвитку у розрізі впливу на світову банківську індустрію [Електронний ресурс] / М. А. Кафтя // Бізнес-навігатор. — 2020. — Вип. 4. — С. 26-31. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2020_4_6.
Мельник В. М. Банківська система України у функціонуванні фінансового ринку / В. М. Мельник, М. О. Житар // Проблеми економіки. — 2020. — № 1. — С. 257-266.
Мозговий О. Регуляторне середовище розвитку світової банківської системи [Електронний ресурс] / О. Мозговий, О. Павлюк // Міжнародна економічна політика. — 2017. — № 1. — С. 28-45. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2017_1_4.
Примостка Л. О. Фінансова діагностика банків у процесі консолідації: цілі, методи, аналітичні підходи / Л. О. Примостка, І. В. Краснова, О. К. Литвиненко // Бізнес Інформ. — 2020. — № 12. — С. 361-368.
Свистун А. О. Державні банки розвитку: світовий досвід та перспектива для України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / А. О. Свистун; Державна навчально-наукова установа «Академія фінансового управління». — Київ, 2021. — 24 c.
Чернюк Д. С. Сучасні тенденції розвитку світового банківського ринку [Електронний ресурс] / Д. С. Чернюк // Економiчний часопис-XXI. — 2013. — № 5-6(2). — С. 6-9. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_5-6(2)__3.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 10.12.2024 08.27.38 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Катя із міста: Київ :: Запитання: 48016  
Катя запитує:
Добрий день. Цікавить література про просування брендів у соціальних мережах. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Катю. Радимо вам таку літературу:
Балик У. О. Вплив трендів соціальних мереж і вірусного маркетингу на бренд-менеджмент українських компаній [Електронний ресурс] / У. О. Балик, О. М. Стець, І. А. Стасіцький. // Ефективна економіка. — 2024. — № 5. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2024_5_82.
Басюк Т. Популяризація комерційних інтернет-ресурсів із використанням соціальних медіа / Т. Басюк, А. Василюк // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. політехніка». Сер. Інформ. системи та мережі. — 2020. — Вип. 8. — С. 11-20.
Дяченко К. В. Маркетинг впливу як ефективний інструмент просування бренду у соціальних мережах [Електронний ресурс] / К. В. Дяченко, В. А. Євтушенко // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія : Економічні науки. — 2020. — № 11(2). — С. 27-33. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_11(2)__6.
Кітченко О. М. Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. М. Кітченко, Є. Г. Приходько. // Ефективна економіка. — 2020. — № 12. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_12_56.
Коляда С. П. Особистий бренд як прояв лідерства в цифровому суспільстві / С. П. Коляда // Бізнес Інформ. — 2019. — № 11. — С. 401-406.
Конак Є. І. Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу [Електронний ресурс] / Є. І. Конак // Маркетинг і цифрові технології. — 2023. — Т. 7, № 3. — С. 83-94. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_3_9.
Кудіна А. В. Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram [Електронний ресурс] / А. В. Кудіна // Маркетинг і цифрові технології. — 2020. — Т. 4, № 2. — С. 61-71. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_2_9.
Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram [Електронний ресурс] / Н. М. Лебідь // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. — 2019. — № 2. — С. 81-86. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_2_16.
Лиса C. C. Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства / C. C. Лиса, А. В. Кулік // Бізнес Інформ. — 2022. — № 1. — С. 432-437.
Нєвалов А. Г. Наи?поширеніші помилки під час просування бренду медійного продукту в соціальних мережах, зокрема в Instagram [Електронний ресурс] / А. Г. Нєвалов, Я.-І. І. Фостяк // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». — 2019. — № 17(1). — С. 46-52. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_17(1)__10.
Новікова Т. В. Модель просування персонального бренду / Т. В. Новікова, О. М. Христофорова, Н. Л. Морозова, Т. Р. Малафєєв, М. В. Бабенко // Проблеми економіки. — 2022. — № 4. — С. 232-244.
Проскурніна Н. В. Формування партнерських відносин інструментами маркетингу в соціальних мережах / Н. В. Проскурніна // Проблеми економіки. — 2020. — № 4. — С. 201-209.
Прядко О. М. Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Бізнес Інформ. — 2021. — № 10. — С. 368-374.
Стратюк В. Р. Комунікаційний потенціал соціальних мереж в контексті побудови персонального бренду HR директора компанії [Електронний ресурс] / В. Р. Стратюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. — 2022. — Т. 33(72), № 4(2). — С. 216-221. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_4(2)__38.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 26.11.2024 11.00.14 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.202307 seconds