час |
тема/форма заходу |
вікова категорія |
місце проведення |
10.00-10.30 |
Літературний подіум «І будить нас, й благословляє знову живе та вічне Кобзареве слово» |
учні 1кл. |
читальна зала відділу обслуговування дітей дошкільного та молодшого віку |
10.30-11.00 |
Літературний портрет«Нам з портрета світить, мов зоря, рідний і знайомий образ Кобзаря» |
учні 1кл. |
читальна зала відділу обслуговування дітей дошкільного та молодшого віку |
11.00-12.00 |
Мультимедійна мандрівка «Вінок Кобзареві: пам'ятники Т. Шевченку» |
учні 4-6 кл. |
відділ мистецтв, читальна зала відділу обслуговування дітей дошкільного та молодшого віку |
11.00-12.00 |
Віртуальна виставка«Стежками творчості генія».Кращі видання творів Т. Шевченка у фондах бібліотеки |
учні 4-6 кл. |
відділ мистецтв, читальна зала відділу обслуговування дітей дошкільного та молодшого віку |
11.00-12.00 |
Віртуальний калейдоскоп«Шевченко вчора, нині і завжди».Образ письменника в художній літературі |
учні 4-6 кл. |
відділ мистецтв,
читальна зала відділу обслуговування дітей дошкільного та молодшого віку |
11.30-11.45 |
Слайд-репортаж«Палітра Шевченка».Репродукції картин Шевченка-художника |
учні 4-6 кл. |
відділ мистецтв, читальна зала відділу обслуговування дітей дошкільного та молодшого віку |
11.45-12.00 |
Відкриття фотовиставки кращих робіт Всеукраїнського фотоконкурсу «Map-Ukraine Шевченкіана».Підведення підсумків конкурсу |
учні 4-6 кл. |
Фойє 1 поверху |
12-00-13.00 |
Поетично-мистецьке свято «І лине над землею Шевченкове святеє слово…».Урочистості з нагоди закриття Всеукраїнського тижня дитячої книги – 2014 |
учні 4-6 кл. |
актова зала |
>13.30-14.00 |
Коментоване читання книжки-ювіляра Євгена Білоусова«Тарасове перо» |
учні 2 кл. |
читальна зала відділу обслуговування дітей дошкільного та молодшого віку |
13.30-14.30 |
Літературно-історична мандрівка «Голос душі великого народу» |
учні 5-6 кл. |
читальна зала відділу обслуговування дітей середнього і старшого віку |
14.00-14.30 |
Музичний зорепад «Співане слово Тараса» |
учні 6-8 кл. |
відділ мистецтв |