Національна бібліотека України для дітей
     
Віртуальна довідка1
Наша адреса:
03190, Київ, вул. Януша Корчака, 60
 
Написать письмо
 
 
   
Пошук по сайту  
 
Skip Navigation Links.
Про бібліотеку
Загальна інформація
Режим роботи
Контакти
Структура
"Вікно в Америку"
ЗМІ про бібліотеку
Спонсори
Благодійний фонд розвитку
Державні закупівлі
Послуги та сервіси
Новини
Замовлення екскурсій
Масові заходи
Клуби за інтересами
Психологічна служба
Віртуальна довідка
Версія для слабозорих
Електронні ресурси
Електронний каталог
Електронна бібліотека
Видання бібліотек для дітей
Інтерактивні ресурси
Ключ
Почитайко
Т.Г. Шевченко для дітей
Книжковий експрес з минулого
Бібліотека у форматі Д°
Природа і людина (рек. покажчик)
Музей книги
Творчість дітей
Освітні заклади Києва
Пам'ятні літературні дати
Вибрані Інтернет-ресурси
Для дітей
Для дорослих
Дитячі бібліотеки в Інтернет
Це важливо знати
Читання - справа сімейна
ІнфоТека для дітей
ІнфоТека для дорослих
Інтернет-безпека для дітей
Інтернет-безпека для батьків
На допомогу бібліотекареві
Професійні новини
Бібліотеки України для дітей
Мережа бібліотек України для дітей
Національна секція IBBY
Асоціація дитячих бібліотекарів
Сторінка методиста
Проект "КОРДБА"
Інформаційна культура користувачів
Нові книги України
Книги обмінного фонду

Медіаграмотність для школярів

       У листопаді традиційно відбувається Всесвітній тиждень медіаграмотності, який цього року розпочався 6 листопада.  

       У Національній бібліотеці України для дітей здійснюється програма з медіаграмотності для школярів у рамках роботи Центру «Вікно в Америку для майбутніх лідерів». Темою цьогорічного Тижня медіаграмотності у США стала «включеність у світ, в якому є місце для голосу кожного». 

       6 листопада до Національної бібліотеки України для дітей завітали учні шостих класів ліцею «Наукова зміна», для яких було проведено урок медіаграмотності за матеріалами курсу «English for Media Literacy» Пенсільванського університету на платформі coursera.org.

 

       Учасникам заходу було запропоновано переглянути частину відеокурсу англійською мовою, щоб зрозуміти та відповісти на такі запитання: що означає «медіа»? Яка різниця між традиційним і соціальним медіа? Як бути критичним до реклами? Приємно, що учні відповідали на запитання англійською.

 

       Завершила зустріч гра: переглядали рекламу та визначали маркетингові трюки у сучасній рекламі.

       Активні учасники обговорення отримали рекламну продукцію Центру «Вікно в Америку для майбутніх лідерів».

 
Останнє оновлення: 11/22/2017
© 1999-2010р. Національна бібліотека України для дітей