Медіаграмотність для школярів
У листопаді традиційно відбувається Всесвітній тиждень медіаграмотності, який цього року розпочався 6 листопада.
У Національній бібліотеці України для дітей здійснюється програма з медіаграмотності для школярів у рамках роботи Центру «Вікно в Америку для майбутніх лідерів». Темою цьогорічного Тижня медіаграмотності у США стала «включеність у світ, в якому є місце для голосу кожного».
6 листопада до Національної бібліотеки України для дітей завітали учні шостих класів ліцею «Наукова зміна», для яких було проведено урок медіаграмотності за матеріалами курсу «English for Media Literacy» Пенсільванського університету на платформі coursera.org.
Учасникам заходу було запропоновано переглянути частину відеокурсу англійською мовою, щоб зрозуміти та відповісти на такі запитання: що означає «медіа»? Яка різниця між традиційним і соціальним медіа? Як бути критичним до реклами? Приємно, що учні відповідали на запитання англійською.
Завершила зустріч гра: переглядали рекламу та визначали маркетингові трюки у сучасній рекламі.
Активні учасники обговорення отримали рекламну продукцію Центру «Вікно в Америку для майбутніх лідерів».