Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 35 .:. Вопросов в базе: 45748
   


Автор вопроса: Катерина из города: Київ :: Вопрос: 41658  
Катерина спрашивает:
Прошу надати матеріали з теми для магістерської роботи "Сучасні освітні технології вивчення української літератури в старшій школі"
Наш ответ:
Катерино, добрий день! Перегляньте, будь ласка, такі джерела інформації:

Білоус, Наталія. Застосування мультимедійних технологій під час вивчення кіноповісті О. Довженка "Україна в огні" / Білоус, Наталія // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр.: с. 29.

Богосвятська, А. І. Новаторські типи уроків української літератури / А. І. Богосвятська // Все для вчителя. - 2012. - № 17-18. - С. 162-163.

Бойко, Ольга. "Все задумано мудро в природі" : інтегрований урок у 9 класі / Бойко, Ольга // Дивослово. - 2011. - № 6. - С. 6-8.

Гетьманенко, Ірина. Творчий перегук майстрів слова : бінарний урок-дослідження з елементами компаративістики: "Проблемно-тематичний аналіз жіночих образів Т. Шевченка та М. Некрасова" / Гетьманенко, Ірина, Алексєєва, Тетяна // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 45-50. - Бібліогр.: c. 50.

Грідіна, Тетяна. Прес-конференція за романом М. Тютюнника "Маруся Богуславка" : 11-й клас : [конспект уроку] / Грідіна, Тетяна // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 13-16. - С. 32-38. - Бібліогр.: с. 38.

Дідук-Ступ'як, Галина. Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі / Дідук-Ступ'як, Галина // Дивослово. - 2014. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6.

Дідук-Ступ'як, Галина. Формування комунікативної компетенції у ході реалізації інноваційної лінгвометодичної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі / Дідук-Ступ'як, Галина // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 6-10. - Бібліогр.: с. 10.

Дригула, Марія.Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології : О.П. Довженко, "Україна в огні" / Дригула, Марія // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 39-42.

Дроздовський, Дмитро. Використання технології Googlegroups на уроках української літератури / Дроздовський, Дмитро// Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 29-33. - Бібліогр.: c. 32.

Дуняшенко, Наталія. Знайомимося з Русалонькою із 7-В : цикл уроків української літератури у 7 класі з ІКТ-супроводом / Дуняшенко, Наталія // Дивослово. - 2015. - № 6. - С. 6-12. - Бібліогр.: с. 9, 10, 12.

Іщук, Наталя. Візуальна поезія в сучасному літературному процесі : урок у 9 класі / Іщук, Наталя // Дивослово. - 2011. - № 4. - С. 16-21. - Бібліогр.: с. 21.

Коваленко, Сергій. "Живи, Україно, живи для краси, для сили, для правди, для волі!" : інтегрований урок - лінгволістичне дослідження в 11 класі / Коваленко, Сергій, Маліченко, Лариса, Нечипоренко, Олена // Дивослово. - 2011. - № 8. - С. 35-39. - Бібліогр.: с. 39.

Комлєва, Катерина. Використання вправ гештальт-напрямку при вивченні української мови та літератури в старших класах : [конспект уроку] / Комлєва, Катерина// Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 34-36.

Корчинська, Світлана. А. Малишко. Автобіографічна лірика : урок-усний журнал / Корчинська, Світлана // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 13. - С. 40-41. - Бібліогр.: с. 41.

Криворотенко, Ольга. Учнівська конференція: технологія, методика проведення та забезпечення суб'єктності учня в практичній діяльності / Криворотенко, Ольга// Дивослово. - 2016. - № 4. - С. 2-7.

Луценко, Валентина. Метод проектів як форма інноваційного навчання рідної мови / Луценко, Валентина // Дивослово. - 2010. - № 12. - С. 6-7. - Бібліогр.: с. 7.

Мальонкіна, Ірина. Система інтегрованих уроків з української мови та інформатики : лексикологія (10-й клас) : [конспекти уроків] / Мальонкіна, Ірина, Тимченко, Наталія // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 4. - С. 6-16.

Мацько, Віталій. Сучасний урок української літератури, або Погляд на проект концепції реформування літературної освіти : відгук на "Концепцію реформування літературної освіти в середній школі (предмет - українська література)" Григорія Клочека (Дивослово. - 2011. - № 10) / Мацько, Віталій // Дивослово. - 2012. - № 2. - С. 46-47.

Назаренко, Людмила. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти : (за творчістю О. Олеся) / Назаренко, Людмила // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 30-33.

Назаренко, Людмила. Проектно-конструкторська модель уроку літератури : драма-феєрія "Лісова пісня" Лесі Українки / Назаренко, Людмила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6-7. - С. 47-49.

Нас вітає Франківщина : інформування // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 23-24. - С. 4-5.

Нежива, Людмила. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Нежива, Людмила // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 29-31. - Бібліогр.: с. 31-32.

Нежива, Людмила.Евристичні прийоми синергетичного підходу при вивченні української літератури / Нежива, Людмила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 7-8. - С. 17-21. - Бібліогр.: с. 21.

Оберемко, Ірина. Емма Андієвська - українська письменниця і художниця. "Казка про яян" : змістовно-пошуковий міні-модуль 1 у 6-му класі : [конспект уроку] / Оберемко, Ірина // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 3. - С. 10-11.

Оберемко, Ірина. Емма Андієвська. "Казка про яян". Прихований повчальний зміст твору : змістовно-пошуковий міні-модуль 2 у 6-му класі : [конспект уроку] / Оберемко, Ірина // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 3. - С. 12-13.

Павлів, Ірина. "Бояриня" Лесі Українки: трагедія рідного краю на тлі родинного життя героїв : урок-відкриття у 10 класі філологічного профілю / Павлів, Ірина // Дивослово. - 2011. - № 2. - С. 5-12. - Бібліогр.: с. 12.

Палієнко, Галина. Борис Харчук. "Планетник" : 7-й клас : [конспект уроку] / Палієнко, Галина // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 3. - С. 14-15.

Панькова, Надія. Презентація роману Василя Шкляра "Чорний Ворон" : урок-ретроспектива / Панькова, Надія, Савченко, Ольга // Дивослово. - 2011. - № 6. - С. 26-30.

Панькова, Надія. Інтерактивне навчання : на уроках української мови та літератури / Панькова, Надія // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 9-10. - С. 28-62. - Бібліогр.: с. 62.

Пасько, Ірина. Т. Шевченко "Причинна" ознаки романтизму в баладі. Тривога за жіночу долю : 9-й клас : [урок-психологічне дослідження] / Пасько, Ірина// Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 4. - С. 27-30.

Приходченко, Катерина. Урок-сповідь "Мамо! Хочу поговорити з вами..." : 9-й клас : [конспект уроку] / Приходченко, Катерина // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 13-16. - С. 90-96.

Семикіна, О. Д. Українські казкарі : урок із використання інтерактивних технологій / О. Д. Семикіна, Е. В. Терехова // Шкільна бібліотека. - 2011. - № 1. - С. 101-102.

Скоморовська, Наталія. Формування навичок критичного мислення на уроках літератури / Скоморовська, Наталія // Дивослово. - 2013. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: с. 5.

Слюсар, Антон. "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" : підсумковий урок у 7 класі / Слюсар, Антон // Дивослово. - 2015. - № 6. - С. 13-16.

Слюсар, А. Ф. Кросворди за творами М. Коцюбинського / А. Ф. Слюсар // Шкільна бібліотека. - 2017. - № 9. - С.118-121.

Таровита, Ірина. Найвища сутність Ліни Костенко : урок-телепередача : 11-й клас / Таровита, Ірина // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 19-20. - С. 9-14.

Татарчук, Людмила. "Україна в огні" - твір про трагедію українського народу : урок з використанням інноваційних технологій : 11-й клас / Татарчук, Людмила// Українська мова та література (Шкільний світ). - 2010. - № 41-42. - С. 27-29. - Бібліогр.: с. 29.

Телішевська, Лілія. Хмарні технології на уроках української мови та літератури : методика викладання мови й літератури / Телішевська, Лілія // Дивослово. - 2015. - № 2. - С. 2-5.

Телішевська, Лілія. Веб-квест як одна з форм організації проектної та дослідницької діяльності учнів на уроках словесності : презентації / Телішевська, Лілія // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 23-24. - С. 71-73.

Телішевська, Лілія. Фанфіки на уроках української літератури: форми та методи роботи : [методичні матеріали] / Телішевська, Лілія // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2013. - № 11-12. - С. 78-80.

Ткаченко, Олена. Б. Харчук. Казкове й реалістичне в повісті-притчі "Планетниик" : [урок-виставка ідей] / Ткаченко, Олена// Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 13. - С. 28-30.

Ткачук, Галина. Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності / Ткачук, Галина // Початкова школа. - 2011. - № 2. - С. 20-25.

Усенко, Світлана. Інноваційний підхід до навчання учнів на уроках української мови та літератури : методична робота / Усенко, Світлана // Шкільна бібліотека плюс. - 2017. - № 1-2 (січень). - С. 2-4.

Фасоля, Анатолій. Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? / Фасоля, Анатолій // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр.: с. 8.

Цьома, Людмила. Система уроків з вивчення творчості Михайла Коцюбинського : номінація "Урок літератури - це витвір мистецтва" / Цьома, Людмила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 2. - С. 17-27. - Бібліогр.: с. 27.

Чумак, Тетяна. "Вже почалось, мабуть, майбутнє..." : читацька конференція за творчістю Ліни Костенко / Чумак, Тетяна // Дивослово. - 2011. - № 7. - С. 10-17. - Бібліогр.: с. 17.

Шуляр, Василь. Електронний конструктор уроку літератури (ЕКУЛ) у планувальній діяльності суб'єктів літературної освіти / Шуляр, Василь // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 11. - С. 12-15. - Бібліогр.: с. 15.

Щербина, Світлана. "...Так хотілось світ зробить добрішим!" : урок-знайомство із творчістю Дмитра Іванова в 7 класі / Щербина, Світлана // Дивослово. - 2011. - № 7. - С. 25-28. - Бібліогр.: с. 28.

Янкович, Оксана. Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури / Янкович, Оксана, Ханчук, Ірина// Дивослово. - 2017. - № 12. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6.

Яценко, Таміла. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у шкільному вивченні літератури / Яценко, Таміла // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 25-29.

Яцина, Світлана. Методика використання інноваційних технологій для формування професійних умінь у майбутніх учителів-словесників на заняттях з літературознавчих дисциплін / Яцина, Світлана // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр.: с.33.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 11.02.2018 14.32.45 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.280719 seconds