Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 42720
   


Автор запитання: Оксана із міста: Харків :: Запитання: 44722  
Оксана запитує:
Допоможіть, будь ласка, знайти матеріали на тему: ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ МУЗІИЧНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Спасибо
Наша відповідь:
Доброго дня. Пропонуємо вам переглянути наступні джерела:
Принципи розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дітей дошкільного віку
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/pednauk_2015_2_40.pdf
Важливість розвитку творчого потенціалу майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу в умовах модернізації вищої освіти
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Nvmdup_2015_2_27.pdf
Борин Г. Підготовка майбутніх вихователів до керівництва образотворчою діяльністю дітей дошкільного віку: прикладний аспект / Г. Борин // Освітній простір України. - 2016. - Вип. 7. - С. 45-51.
http://194.44.152.155/elib/local/2575.pdf
Жейнова С.С. Формування готовності майбутнього вихователя дітей дошкільного віку до педагогічної творчої діяльності
http://oaji.net/articles/2014/690-1396526672.pdf
Кардаш І., Дармостук Є. Сучасні підходи для формування творчої особистості дитини старшого дошкільного віку в умовах ДНЗ
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Nvmdup_2017_3_29.pdf
Танько Т.П., Тарарак Н.Г. Роль дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
https://zenodo.org/record/2620853/files/zbirka_45_yjd.rtf-164-179.pdf?download=1
Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до взаємодії з обдарованими дітьми засобами музичного мистецтва
http://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2016/4/05.pdf
Желан А. В. Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Nzspp_2015_4_34.pdf
Газіна І.О. Музична компетентність вихователя та її роль в умовах діяльності дошкільного навчального закладу
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/znppo_2011_7_57.pdf
Іщенко Л. Характеристика критеріїв підготовленості майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку
http://library.udpu.org.ua/library_files/probl_sych_vchutela/2015/11_1/26.pdf

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 24.09.2020 19.21.28 :.
.: Краматорська центральна міська публічна бібліотека ім. М.Горького :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ярослава із міста: Козятин :: Запитання: 44713  
Ярослава запитує:
Добрий день! Потребую вашої допомоги зі списком джерел до контрольної роботи. Тема: Впровадження інноваційних технологій для формування логіко-математичних знань дошкільників. Вдячна за допомогу.
Наша відповідь:
Ярославо, добрий день! Зверніть увагу на вже виконані віртуальні довідки за номерами 36694 , 39735, 44274 через розширений пошук, а також скористайтеся більш новішими джерелами інформації:

Алєко О. А. Способи формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. А. Алєко // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 5. - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_5_38

Богдан, Я. В. Казка в гості завітала : конспект заняття-подорожі : старший дошкільний вік
// Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2019. - № 2. - С. 39-41.

Гарасимів, Ярослава.Математичні розваги: навчатися весело! // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 28-30.

Гевко О. Педагогічні шляхи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Гевко, Р. Дутко // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_10_13

Дмитренко, Н. А. Вміємо займатись, грати і звіряткам будувати : конспект заняття з логіко-математичного розвитку та конструктивної діяльності : 4-й рік життя // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2019. - № 3. - С. 38-39.

Дмитренко, Н. А. Рятівники спішать на допомогу : конспект заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань : 5-й рік життя // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2018. - № 2 (лютий). - С. 4-6.

[Добірка конспектів занять з логіко-математичного розвитку для дошкільників] // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2017. - № 6 (червень). - С. 5-47.

Жукова Г. В. Формування логіко-математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі [Електронний ресурс] / Г. В. Жукова // Молодий вчений. - 2018. - № 6(1). - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_6(1)__34

Іщенко Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. В. Іщенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_14

Іщенко Л. Формування логіко-математичних понятьу дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Іщенко // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 2. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_2_20

Кулик, Л. В. Математичні будиночки : заняття з логіко-математичного розвитку : ІІ молодша група // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2019. - № 3. - С. 6-7.

Лазарович Н. Підготовка майбутніх педагогів до формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Лазарович // Освітній простір України. - 2018. - Вип. 14. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2018_14_13

Литвинова, О. А.ТРВЗ як засіб розвитку логіко-математичних здібностей дітей // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2018. - № 8 (серпень). - С. 76-92.

Любченко І. І. Інноваційна діяльність із впровадження логіко-математичного розвитку в дошкільному навчальному закладі [Електронний ресурс] / І. І. Любченко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2015_1_5

Мітєрєва, Я. О.Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників : семінар-практикум для батьків// Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2018. - № 2 (лютий). - С. 20-21.

Мухаровська, А. М.Математичний квест : комплексне заняття з логіко-математичного розвитку : (середній дошкільний вік) // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2020. - № 4 (квітень). - С. 28.

Нєнашева А. Ю. Розвиток уваги дітей дошкільного віку в логіко-математичних іграх [Електронний ресурс] / А. Ю. Нєнашева, М. А. Машовець // Молодий вчений. - 2018. - № 10(1). - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(1)__22

Остапенко, Наталія. У пошуках чарівних кристалів : заняття з логіко-математичного мислення для дітей старшого дошкільного віку // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2017. - № 15 (серпень). - С. 4-7. - Бібліогр.: с. 7.

Павленко Л. Г. Роль дидактичних ігор у розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників [Електронний ресурс] / Л. Г. Павленко // Таврійський вісник освіти. - 2013. - № 2. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2013_2_18

Павлюк Т. Формування логіко-математичної компетенції дошкільників засобами народної математики [Електронний ресурс] / Т. Павлюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 22(1). - С. 325-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_22(1)__56

Пагута Т. І. Розвиток логіко-математичних компетентностей старших дошкільників засобами ігрових методик [Електронний ресурс] / Т. І. Пагута // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2017. - Вип. 2. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2017_2_16

Пагута Т. І. Роль казки в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. І. Пагута // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2019. - Вип. 1. - С. 124-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2019_1_16

Підлипняк І. Підготовка майбутніх вихователів до логіко-математичного розвитку дітей у різновіковій групі [Електронний ресурс] / І. Підлипняк // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 2. - С. 268-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_2_36

Підлипняк І. Ю. Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку: особливості освітньо-виховного процесу [Електронний ресурс] / І. Ю. Підлипняк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 2. - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_2_50

Рудницька Н. Ю. Використання логіко-математичних технологій моделювання в математичній освіті дітей дошкільного віку та молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. Ю. Рудницька, Н. П. Тарнавська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(3). - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(3)__42

Русин Н. М. Специфіка розвитку логіко-математичних здібностей у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 1. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2016_1_25

Самофал, Тетяна. Будуємо сучасний садок : заняття з логіко-математичного розвитку шляхом конструювання для старшого дошкільного віку // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2016. - № 8 (квітень). - С. 34-37.

Старченко В. А. Обґрунтування технології формування у старших дошкільників логіко-математичної компетентності [Електронний ресурс] / В. А. Старченко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(2). - С. 322-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(2)__37

Терещенко, Л. П.Формування логіко-математичної компетентності дошкільників на основі розгляду фольклорних творів : майстер клас для вихователів ДНЗ// Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2018. - № 2 (лютий). - С. 41-49.

Тіщенко, М. І. Ми - діти козацького роду : конспект заняття з логіко-математичного розвитку : старший дошкільний вік // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2018. - № 2 (лютий). - С. 32-34.

Шматченко Г. О. Модель як засіб формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників [Електронний ресурс] / Г. О. Шматченко. // Науковий вісник Донбасу. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2011_1_11

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 20.09.2020 16.12.34 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Олександра із міста: Київ :: Запитання: 44701  
Олександра запитує:
Доброго дня! Можна підібрати методичні рекомендації чи поради стосовно оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів в умовах НУШ? Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Олександро! Перегляньте наступны джерела:
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / навч.-метод. посібник / авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко та ін.: За ред.: О.В. Чеботарьової, І.В. Гладченко. – Київ : ІСП НАПН України, 2016. – 87 с. - Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/707790/.
Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://oblosvita.mk.gov.ua/store/files/1526968504.doc.
Оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів в умовах Нової української школи (НУШ) [Електронний ресурс] : анотов. рекомендац. бібліогр. список : методична робота / упоряд. О. В. Литовченко // Шк. б-ка плюс. - 2020. - № 13-14. - С. 7-19. - Режим доступу: https://dnpb.gov.ua/wp-content/uploads/2020/08/Assessment_of_academic_achievement_2020.pdf.
НУШ: оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів [Електронний ресурс] : презентація // На урок: освітній проєкт [вебсайт]. - Електрон. дані. - Режим доступу: https://naurok.com.ua/ocinyuvannya-navchalnih-dosyagnen-uchniv-2-h-klasiv-nova-ukra-nska-shkola-135962.html. - Назва з екрана.
Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] : лист МОН України від 28.01.2014 р., N 1/9-74 // Ліга-закон : [вебсайт]. - Електрон. дані. - Режим доступу: https://ips.ligazakon.net/document/view/mus22020?an=1.
Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів [Електронний ресурс] // НУШ: нова українська школа : [вебсайт]. - Електрон. дані. -Режим доступу: https://nus.org.ua/articles/yak-po-novomu-otsinyuvatymut-uchniv-pershyh-klasiv/. - Назва з екрана.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 16.09.2020 14.41.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Віка із міста: Бориспіль :: Запитання: 44698  
Віка запитує:
Проблеми шкільного краєзнавства. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Віко! Перегляньте наступні джерела:
Верменич Я. В. Історична регіоналістика : навч. посіб. / Я. В. Верменич ; відп. ред. В. А. Смолій ; Ін-т історії України НАН України. - Київ, 2014. – 412с.
Історичне краєзнавство : крок у нове тисячоліття (досвід проблеми перспективи) – Київ, 2000. – 270 с.
Шимон Ю. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії України / Ю. Шимон // Історія України. – 2011. – № 10. – С. 9-12.
Бугрій В. С. Системний підхід як методологічна основа вивчення шкільного краєзнавства / В. С. Бугрій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2011. – № 3. – С. 160-166. – Режим доступу: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4864.
Бугрій В. С. Проблема визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства / В. С. Бугрій // Філософія науки: традиції та інновації. - 2014. – № 2. – С. 106-113. – Режим доступу: http://repository.sspu.sumy.ua/bitstream/123456789/502/1/Problema vyznachennia vykhkhidnykh poniat.pdf.
Бондаренко Г. В. Теоретичні та методологічні проблеми історичного краєзнавства [Електронний ресурс] / Г. В. Бондаренко // Краєзнавство. – 2011. – № 3. – С. 23-29. – Режим доступу: https://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/4864/1/Bugrii.pdf.
Задорожна Л. В. Інноваційні підходи до шкільного історичного краєзнавства [Електронний ресурс] / Л. В. Задорожна // Зб. наук. праць. Серія : Історія та географія / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – 2012. – Вип. 45. – С. 124-130. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/znpkhnpu_ist_2012_45_34.pdf.
Непша О. В. Мета та завдання шкільного краєзнавства [Електроний ресурс] / О. В. Непша, Т. О. Сапун // Мелітопольські краєзнавчі читання : ІV відкрита регіональна наук.-практ. конф. – Мелітополь, 2018. – 6 с. – Режим доступу: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2717/1/Непща ОВ_Сапун ТО_Тамбовцев ГВ_Мелітополь музей 2018.pdf.
Прокопчук В. Деякі аспекти теорії і методології шкільного краєзнавства [Електронний ресурс] / В. Прокопчук // Краєзнавство. – 2011. – №3. – С. 29-35. – Режим доступу: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/32614/06-Prokopchuk.pdf?sequence=1.
Теоретико-методологічні засади шкільного краєзнавства в Україні [Електронний ресурс] // Педагогічний музей України Націонал. Академії педагог. наук України : [вебсайт]. – Електронні дані. – Режим доступу: http://pmu.in.ua/nogroup/theoretical_metod_zasadi_schiln_musinyctva/. – назва з екрана.
Уривалкін О. М. Історичне краєзнавство [Електроний ресурс] : навч. посіб. / О. М. Уривалкін. – Київ : КНТ. – 2006. – 296 с. – Режим доступу: // pidruchniki.ws / 14170120 / kulturologiya /.
Шинкаренко І. В. Проблеми взаємовідносин історичного краєзнавства та шкільного курсу історії України [Електронний ресурс] / І. В. Шинкаренко // Форум краєзнавців Донеччини : [вебсайт]. – Електронні дані. – Режим доступу: http://jfkd.donnu.edu.ua/article/view/8604/8603. – Назва з екрана.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 15.09.2020 12.02.45 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ірина із міста: Умань :: Запитання: 44696  
Ірина запитує:
Добрий вечір! Допоможіть підібрати список джерел для атестаційної поботи на тему: Особливості розвитку творчих здібностей дошкільників у образотворчій діяльності. Дякую.
Наша відповідь:
Ірино, день добрий! Для вас підібрано такі джерела інформації:

Агаркова, І. Є. Розвиток творчих здібностей і емоційно-естетичного ставлення до оточуючого, як результат ознайомлення старших дошкільників з народними ремеслами та залучення їх до трудової діяльності // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2018. - № 6 (червень). - С. 83-108.

Аспанідзе, Л. В. Подорож до казкової країни : заняття з Лего-конструювання // Розкажіть онуку. - 2018. - № 6 (червень). - Сучасні форми організації освітнього процесу в ДНЗ. - Вип. 1. - С. 24.

Базавлук, Олена. Нікуди без LEGO : розумний конструктор як помічник педагога // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2017. - № 5 (березень). - С. 8-12.
Біла, І. М. Талановиті пальчики : інноваційний проект із творчого конструювання // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2013. - № 42-43 (листопад). - С. 4-45. - Бібліогр.: с. 20, 45.

Загородня, Алла.Дива з ниток : дидактичні ігри для розвитку сенсорних, художньо-естетичних і логіко-математичних здібностей // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2018. - № 3 (лютий). - С. 8-9.

"Інтеграція LEGO-технологій в освітньо-виховний процес в ДНЗ" : [добірка дидактичних ігор]// Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2018. - № 2 (лютий). - С. 87-90.

Казка на новий лад : дитячі фантазії // Зростаємо разом. - 2011. - № 8. - С. 14.

Квілінг :[виготовлення композицій зі скручених смужок паперу] // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2013. - № 15-16 (серпень). - С. 126-128.

Клугман, Олена Григорівна. "Школа творчості" : програма розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку // Обдарована дитина. - 2014. - № 2. - С. 47-55. - Закінч. Початок № 1, 2014.

Комлева, В. В. Лялькова вистава "Івасик-Телесик" : розвиток дитячої творчості засобами театралізації // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2017. - № 8 (серпень). - С. 26-29.

Котляренко, Світлана. Різнокольоровий світ творчості : дзеркало для вихователя// Дитячий садок (Шкільний світ). - 2013. - № 17 (травень). - С. 4-6. - Бібліогр.: с. 6.

Крутій, Катерина. Едьютейнмент: навчання як розвага : нова освітня технологія // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 4.
Крутій, Катерина. Сторітелінг: мистецтво розповідання, або Як зацікавити й мотивувати дітей : у фокусі: новітні технології // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6.

Лебідь, Марина. Світлова пісочниця : розвиток творчих здібностей та графомоторних навичок // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2014. - № 17 (вересень). - С. 14-17. - Бібліогр.: с. 17.

Лізун, Олександр Вікторович. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку // Обдарована дитина. - 2014. - № 7. - С. 25-34.

Лобуренко, Любов. Театр дитячої моди : з досвіду роботи гуртка // Палітра педагога. - 2016. - № 1. - С. 3-10.

Макашев, Анатолій. Імперія танцю : навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму : 7 років навчання // Позашкілля (Шкільний світ). - 2018. - № 1. - С. 10-22. - Бібліогр.: с. 22.

Мозаїка творчих знахідок : [добірка матеріалів з довіду роботи дошкільних закладів Уманського району Черкаської області - лауреатів конкурсу "Почуємо кожного"] // Дитячий садок (Шкільний світ). - 2013. - № 13-14 (квітень). - С. 3-64. - Бібліогр.: с. 10, 16, 28, 30, 57.

Подорожуємо повітрям, землею, морем... : [добірка завдань і вправ для розвитку пам'яті, уваги, уяви, мислення, спостережливості, моторики та емоційного сприйняття дитини] // Розкажіть онуку. - 2011. - № 17-18 (серпень). - С. 163-178.

Степанова, Олеся.Дарунки матінки природи : творча майстерня // Зростаємо разом. - 2013. - № 9. - Разом з дитиною. - С. 18-19.

Степанова, Олеся. Ловися, рибко! : талановиті пальчики : [робота з папером і пластиліном] // Зростаємо разом. - 2014. - № 7. - Разом з дитиною. - 2014. - № 7. - С. 16-17.

Стеценко, Ірина. STREAM-ОСВІТА: техніка мистецтво : інтегрована освіта // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 14-17.

Театралізована діяльність як ефективний засіб розвитку мовленнєвих здібностей дітей дошкільного віку : з досвіду роботи педагогів ДНЗ № 17, м. Кам'янець-Подільський, Хмельницька обл. : [добірка матеріалів] // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2016. - № 11 (листопад). - С. 12-39.

Тимощук, Світлана Володимирівна. Розвиток творчості дитини засобами музичної діяльності (за принципами концепції музичного виховання К. Орфа) : дошкільна освіта // Обдарована дитина. - 2013. - № 5. - С. 22-29.

Трещун, Н. Т. Гудзикова карусель : авторська розробка заняття студії творчого зростання особистості "Веселка" // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2017. - № 9 (вересень). - С. 91-96.

Цюрюта, Інна. Осіннє диво-дерево : тематична композиція : заняття із квілінгу// Позашкілля (Шкільний світ). - 2014. - № 7. - С. 26-28. - Бібліогр.: с. 28.

Чарівні фігури геометрії : [добірка цікавих завдань і вправ для вчителів і батьків, спрямованих на розвиток у дітей пам'яті, уваги, уяви, мислення, спостережливості та моторики]// Розкажіть онуку. - 2011. - № 15-16 (серпень). - С. 109-122.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 14.09.2020 18.53.44 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.455101 seconds