Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45884
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Житомир :: Запитання: 41676  
Тетяна запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати список літератури на магістерську роботу. Тема:"Стратегія когнітивно-комунікативного навчання української мови в старших класах". Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Тетяно!
Пропонуємо вам скористатися наступними матеріалами:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/gsuk_2013_10_60.pdf
Бойкарова Л. КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
http://bit.ly/2EUurEq
Практикум з методики навчання української мови в загальноосвітніх закладах: модульний курс : Посібник для студентів пед. університетів та інститутів / Кол. авторів за ред. М. І. Пентилюк. – К.: Ленвіт, 2011. – 366 с.
http://eprints.zu.edu.ua/10092/1/С._3.pdf
Кучерук О.А. Сучасні тенденції вдосконалення змісту і методів україномовної освіти // Наука і освіта : наук.-практич. журнал Південного наукового Центру НАПН України. – 2013. - № 5, липень-серпень. – С. 58-62. - Серія: Психологія і педагогіка.
http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/123456789/641/1/Пентилюк М.І. СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ.pdf
Пентилюк М. СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА
http://eprints.zu.edu.ua/13727/1/Фрагмент_магістер._Оксенюк.pdf
Фрагмент дипломної роботи. Оксенюк О. С. Формування мовнокомунікативної компетентності учнів старшої школи в процесі навчання української мови: Дипломна робота. Науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор Кучерук О. А. – Житомир, 2014. – С. 3 - 47.
http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_42/18.pdf
Горошкіна О.М. КОМУНІКАТИВНО-КОГНІТИВНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
http://bdpu.org/pedagogy/ua/files/2016/1/13.pdf
Дика Н. М., Огарь Ю. В. РЕАЛІЗАЦІЯ КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ СИНТАКСИСУ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ

1. Кучерук О. А. Когнітивна теорія навчання української мови як пріоритетний напрям шкільної лінгводидактики / О. А. Кучерук // Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія : Психологія і педагогіка. ? 2014. ? Вип. 29. ? С. 15?20.
2. Пентилюк, М. Концепція когнітивної методики навчання української мови [Текст] / М. Пентилюк, А. Нікітіна, О. Горошкіна // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2004. - N8. - С. 5-9.
3. Пентилюк, М. Теоретичні засади методики навчання української мови [Текст] : на допомогу вчителеві-словеснику / М. Пентилюк // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - N 5. - С. 2-6.
4. Попова, О. Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - N 1. - С. 72-75.
Успіхів!

.: Розділ: Література :: 16.02.2018 11.16.14 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
   

Generated in 0.155628 seconds