Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 39391
   


Автор запитання: Лена із міста: Харьков :: Запитання: 41359  
Лена запитує:
тема города в раннем творчестве Маяковского
Наша відповідь:
Добрый день, Лена!
Предлагаем Вам просмотреть следующие источники:
1. Владимиров С. В. Владимир Владимирович Маяковский : биография : пособие для учащихся / С. В. Владимиров, Д. М. Молдавский. - 2-е изд. перераб. и доп. - Л. : Учпедгиз, 1961. - 133 с. - (Биография писателя).
2. Волков А. Р. Маяковско-брехтовское направление в драматургии социалистического реализма [Електронний ресурс] / А. Р. Волков // Вопросы русской литературы. - 1968. - Вип. 2. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_1968_2_6.
3. Волков А. Р. Обобщенность места и времени действия в драматурги маяковско-брехтовского направления [Електронний ресурс] / А. Р. Волков // Вопросы русской литературы. - 1967. - Вип. 2. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_1967_2_18.
4. Головачева А. Г. Пушкин, Чехов и другие: поэтика литературного диалога : монография / А. Г. Головачева. - Симф. : Доля, 2005. - 303 c.
5. Гридина Т. А. Аспекты изучения игрового идиостиля: поэтический креатив В. В. Маяковского[Електронний ресурс] / Т. А. Гридина // Мова. - 2013. - № 20. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2013_20_5.
6. Гринишина М. "Містерія-буф" Володимира Маяковського — маніфест російського "синтетичного" театру 1910–1920-х [Електронний ресурс] / М. Гринишина // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. - 2015. - Вип. 11. - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mist_2015_11_8.
7. Домащенко А. В. К проблеме интерпретации ранней лирики В. В. Маяковского / А. В. Домащенко // Литературовед. сб. / Донец. гос. ун-т. - 1999. - Вып. 1. - С. 109-117.
8. Заярная И. С. Эстетика русского авангарда в контексте традиций барокко: историко-генетический и типологический аспекты (на материале русской поэзии ХХ ст.) : учеб. пособие / И. С. Заярная ; Киев. нац. ун-т им. Т. Шевченко. - Київ : Логос, 2007. - 216 c.
9. Карпов А. С. Маяковский - лирик : кн. для учителя / А. С. Карпов. - М. : Просвещение, 1988. - 143 с.
10. Картава Т. В. Метафора в поэтическом дискурсе В. В. Маяковского [Електронний ресурс] / Т. В. Картава. // Мова. - 2013. - № 20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2013_20_6.
11. Лаппо М. А. Самоидентификация в поэтическом и прозаическом дискурсах В. Маяковского: лингвистический аспект [Електронний ресурс] / М. А. Лаппо // Мова. - 2013. - № 20. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2013_20_7.
12. Лысенко Н. Р. Традиции былинного эпоса в поэме В. Маяковского "Хорошо!” [Електронний ресурс] / Н. Р. Лысенко // Вопросы русской литературы. - 1987. - Вип. 1. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_1987_1_3.
13. Мечковская Н. Б. Маяковский и Хлебников: различия языковых программ и практик в русском авангарде [Електронний ресурс] / Н. Б. Мечковская // Мова. - 2013. - № 20. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2013_20_3.
14. Михайлов А. А. Маяковский / А. А. Михайлов. - М. : Молодая гвардия, 1988. - 558 с. - (Жизнь замечательных людей. Серия биографий ; вып. 4 (700)).
15. Ничик Н. Н. Параметры лексикографической интерпретации поэтической речи В.В.Маяковского (на материале поэм 1914 - 1928 гг.) / Н. Н. Ничик // Культура народов Причерноморья. - 2005. - № 60, т. 3. - С. 23-34.
16. Ребро П. П. В.Маяковський і Запоріжжя : літ.-краєзн. нарис / П. П. Ребро. - Запоріжжя : Хортиця, 1998. - 24 с. : іл. - (Українська Мекка).
17. Рега Д. О. Урбаністичні мотиви у творчості поетів-футуристів (на прикладі творчості В. Маяковського, М. Семенка та Б. Ясенського) [Електронний ресурс] / Д. О. Рега // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2012. - Вип. 29 (1). - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2012_29(1)__51.
18. Самойленко Г. В. А. Фадеев и В. Маяковский [Електронний ресурс] / Г. В. Самойленко // Вопросы русской литературы. - 1986. - Вип. 1. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_1986_1_9.
19. Сербин Я. К. Тема поэта и поэзии в творчестве В. Маяковского и А. Твардовского [Електронний ресурс] / Я. К. Сербин // Вопросы русской литературы. - 1986. - Вип. 1. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_1986_1_8.
20. Туранина Н. А. Образная модель мира в поэтическом дискурсе В. Маяковского (на материале авторских словарей тропов) [Електронний ресурс] / Н. А. Туранина // Мова. - 2013. - № 20. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2013_20_4.
21. Уланов А. В. О синтезе военного и художественного дискурсов в поэзии В. В. Маяковского [Електронний ресурс] / А. В. Уланов // Мова. - 2014. - № 22. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2014_22_19.
22. Филиппова О. В. Языковая личность манипулятора и лексико-семантические средства в тактиках манипулирования (на примере речевого поведения персонажей пьес В. В.Маяковского) [Електронний ресурс] / О. В. Филиппова, В. В. Кустов // Мова. - 2013. - № 20. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2013_20_9.
23. Шевчук Л. В. Приёмы речевого воздействия в рекламных текстах В. Маяковского [Електронний ресурс] / Л. В. Шевчук // Мова. - 2013. - № 20. - С. 43-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2013_20_10.
24. Образ «города» в творчестве В. В. Маяковского [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.litexplorer.ru/litexps-786-1.html.
25. «Адище города» в ранней лирике Маяковского [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://school-essay.ru/adishhe-goroda-v-rannej-lirike-mayakovskogo.html.
26. Основные темы раннего творчества В.В. Маяковского [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lit-helper.com/p_Osnovnie_temi_rannego_tvorchestva_V_V__Mayakovskogo.

.: Розділ: Література :: 21.11.2017 21.59.07 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Олександра із міста: Херсон :: Запитання: 41355  
Олександра запитує:
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, матеріали на тему: "Ігровий модус казкової повісті П.Треверс "Мері Поппінс". Дякую
Наша відповідь:
Олександро, добрий день! Для вас підібрано такі джерела інформації:

Антонюк , А. А. Памела Треверс "Мері Поппінс - історія мого життя" (бесіда) [Текст] / А. А. Антонюк // Шкільний бібліотекар. - 2016. - № 4 . - С. 45-46

Бобир, О. Навчання самостійності : Матеріали до уроку за казкою Памели Треверс "Мері Попінс" ( 5 клас) / О. Бобир // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - №6. - С.53-54.

Бобир, Олександр. Нянька, яка ніколи нікому нічого не пояснює : до 110-ї річниці від дня народження П. Треверс // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 13-14. - С. 13-15.

Богатырева, Наталья. Здравствуйте, Мэри Поппинс! / Н. Богатырева// Читаем вместе. - 2012. - № 12. - С. 34. - Портр. - (Читаем с родителями)
Брандис Е. Трэверс Памела // Брандис Е. Переводная детская книга последних десятилетий // Брандис Е. От Эзопа до Джанни Родари.– М., 1980.– С. 271.

Голодна В. М. "Обов'язок душі - трудитися..." Система уроків із позакласного читання за твором П.Треверс "Мері Поппінз" / В. М. Голодна // Постметодика. - 2008. - № 3. - С. 35-39. - укp.

Гиривенко А. Н. «Мэри Поппинс» («Mary poppins») // Энциклопедия литературных героев.– М., 1998.– С. 305.

Добрина, Алла. Один пишем - два в уме : [в Австралии открытдом-музей Памелы Трэверс (н. и. Хелен Линдон Гофф), рядом с домом - памятник писательнице,прибрежный парк, где в летние месяцы проходит Фестиваль Мэри Поппинс]// Книжное обозрение. - 2013. - № 25-26. - С. 29.

Зурабова К. А. Живое чудо сказки // Дошк. воспитание.– 2001.– № 4.– С. 68–69.

Ісаєва О. О. Історія про найкращу в світі няню: Метод. рек. до уроку позакл. читання по вивч. повісті-казки П. Л. Треверс «Мері Поппінс»: 5 кл. // Зарубіж. л-ра в навч. закл.– 1998.– № 6.– С. 9–10.

Іскімжи Ю. А. Емоційно-смислова домінанта казок П. Треверс "Мері Поппінс" та "Мері Поппінс повертається": психолінгвістичний аналіз / Ю. А. Іскімжи // Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка-2012" [Текст] : зб. матеріалів ХІV Всеукр. наук. конф. молодих вчених, 19-20 квітня 2012 р., м. Черкаси. Серія Філологічні науки. Соціальні комунікації / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ЧНУ ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Видавництво ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2012.. - С. 176-178

Клименко Ж. В. «Парасолька з головою папуги на кінці держачка», або Таємниці Памели Ліндон Треверс // Зарубіж. л-ра в навч. закл.– 1998.– № 6.– С. 9–10.

Коваленко, Ольга.Ця потайна міс досконалість...// Освіта України. - 2012. - 20 серп. - С. 15.

Костецький, А. І знову - про жінок !. / А.Костецький // Початкова школа. - 2002. - № 9. - С. 61-63.

Лунгина Л. Живое чудо сказки // Линдгрен А. Малыш и Карлсон. Родари Д. Приключения Чиполлино. Трэверс П. Мэри Поппинс. Сент-Экзюпери А. Маленький принц.– М., 1983.– С. 9–12.

Методична розробка з домашнього читання за книгою П.Л.Треверс "Мері Поппінс" [Текст] / уклад. Т. В. Ларіна ; Ніжинський держ. педагогічний ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин : Редакційно-видавничий відділ НДПУ, 2002. - 146 с.

Мяэотс Ольга.Загадки Памелы Трэверс // Книжное обозрение. - 2006.- №21-22. - С.28.

Таємниці Памели Ліндон Треверс [Текст] : бібліогр. пам'ятка для учнів 5-6 кл. / уклад. Н. О. Гажаман ; Національна бібліотека України для дітей. - К. : [б.в.], 2006. - 19 с. - Бібліогр.: с. 18-19

Токарева Анна Михайловна. Каким ветром вас занесло? : Игровая программа для детей 5-8 лет // Книжки, нотки и игрушки для Катюшки и Андрюшки. - 2006.- №7. - С.5-14.

Трэверс Памела Линдон // Писатели нашего детства: 100 имен. Ч. 3 / Н.О. Воронова, Н.П. Ильчук, И.С. Казюлькина и др.– М., 2000.– С. 424–425.
Трэверс, Памела. Главное - соединять : [как была написана"Мэри Поппинс"] / П. Трэверс ; пер. Е. Скрылева // Иностранная литература. - 2007. - N 6.-С. 275-282.

Тубельская Г. Н. Трэверс Памела Линдон: (настоящее имя – Хелен Линдон Гофф) (1899–1996) // Тубельская Г.Н. Зарубежные детские писатели. Сто имен: Биобиблиогр. справ. Ч. 2: Н-Я.– М., 2006.– С. 179–181.

Хорзеева, В. Сказочная леди Памела: О детской писательнице П. Треверс / В. Хорзеева // Человек без границ . -2006. - N 8. - С.36-38.

Шаров А. Сказка завоевывает новые владения // Шаров А. Волшебники приходят к людям.– М., 1979.– С. 318–319.

Викторина по сказке «Мэри Поппинс» Памелы Трэверс
http://skarb-papcha.ru/ru/skop/viktoriny/5115-viktorina-po-skazke-meri-poppins-pamely-trevers.html

Куликова С. Мэри Поппинс – инопланетянка
http://www.ug.ru/old/99.40/t19.htm

Литературная игра «Ветер перемен» (по книге П. Трэверс
«Мэри Поппинс»), 3 класс.
http://school21.ivedu.ru/biblio/metodkopilka/MeriPopins.pdf

.: Розділ: Література :: 21.11.2017 13.31.21 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Людмила із міста: Берегово :: Запитання: 41351  
Людмила запитує:
Добрий вечір! Підкажіть, будь ласка, матеріал на проведення кейс-уроку з української літератури "аналіз тексту" (текст може бути будь-яким). Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Людмило!
Для підготовки кейс-уроку за означеною Вами темою пропонуємо скористатися наступними матеріалами:
http://lib.iitta.gov.ua/705923/1/МОНОРАФІЯ.pdf
Яценко Т. Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина ХХ –початок ХХІ століття) : монографія / Таміла Яценко. – Київ : Педагогічна думка, 2016. – 360 с.4.5. Використання інформаційно- комунікаційних технологій у шкільному літературному навчанні
Стор. 288. Зі слів: «Одним із ефективних методів організації активної пізнавальної діяльності…»
http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-15b874b8dd4e0
Методика аналізу художнього твору
http://library.udpu.org.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2014/2/5.pdf
Божко О. АНАЛІЗ ТЕКСТУ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИСУ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ http://www.ukrlit.net/article1/1743.html
Привалова С. Шкільний аналіз мови художнього твору
http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/932/1/Stepanen.pdf
СТЕПАНЕНКО Л. ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ ЯК МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА: ДІАХРОННИЙ АСПЕКТ
https://urok-ua.com/vikoristannya-metodu-asotsiativnogo-mislennya-pri-analizi-hudozhnogo-tekstu-na-urokah-ukrayinskoyi-literaturi-u-10-klasi/
Використання методу асоціативного мислення при аналізі художнього тексту на уроках української літератури у 10 класі
http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/ideino-khudozhnii-analiz-tvoriv-na-urokakh-ukrayin.html
МХИНА О. ІДЕЙНО-ХУДОЖНІЙ АНАЛІЗ ТВОРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
https://goo.gl/s6YcRr
Паламар С. Робота над художнім твором як засіб формування літературної компетентності в учнів основної школи
http://ukped.com/ukrainska-mova-ta-literatura/6801-tvorchi-vydy-vprav-na-urokakh-ukrayinskoyi-movy-ta-chytannya-vysnovky-literatura.html
ТВОРЧІ ВИДИ ВПРАВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. ВИСНОВКИ. ЛІТЕРАТУРА
http://dspace.luguniv.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/291/1/Nikitina Аналіз тексту.pdf
Нікітіна А. В. АНАЛІЗ ТЕКСТУ В СИСТЕМІ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ КАТЕГОРІЙ // Лінгвістика: зб. наук. праць. Старобільськ : „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2015. – № 2 (33). – С. 142 – 153.
http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=3052
Привалова С. П. СУЧАСНИЙ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ
http://www.enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/14468/1/Mordovtseva.pdf
Мордовцева Н.В. НАВЧАННЯ УЧНІВ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-20B3E445EE12A/list-B65BB05F26
Поєднання нетрадиційних для школи видів аналізу тексту та інтеракції на уроках літератури
http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-78D6AE495C70F/list-A863690726
Веб-квести на уроках української літератури та мови
1. Бандура О.М. Теорія літератури : посібник для вчителів / О. М. Бандура. - К. : Радянська школа, 1969. - 288 с.
2. Бережко А.Д. Текст як поняття лінгвістики / А. Д. Бережко // Все для вчителя. - 2009. - N 21/22. - С. 97-98.
3. Беценко Т. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту / Т. Беценко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - N 3. - С. 24-29. - Бібліогр.6 14 назв. - Бібліогр.6 14 назв.
4. Беценко Т. Лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту: основні поняття / Т. Беценко // Дивослово. - 2017. - N 5. - С. 30-33.
5. Беценко Т. Лінгвостилістичний аналіз поезії Василя Стуса / Т. Беценко // Дивослово. - 1997. - N 8. - С. 17-21.
6. Екимова В.И. Кейс-метод в высшей школе: проблемы применения и оценки эффективности / В. И. Екимова // Современная зарубежная психология : научный журнал. - 2014. - N 1. - С. 86-97.
7. Єщенко Т.А. Лінгвістичний аналіз тексту : навчальний посібник / Т. А. Єщенко. - К. : Академія, 2009. - 264 с.
8. Желізняк Л. Кейс-технологія / Л. Желізняк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - N 12. - С. 23-25.
9. Костюк В. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк // Рідна школа. - 2015. - N 5/6. - С. 47-52.
10. Коцюба З. Паремії як об’єкт етнолінгвопсихологічного дослідження / З. Коцюба // Мовознавство. - 2009. - N 2. - С. 34-47.
11. Марко В.П. Аналіз художнього твору : навчальний посібник / В. П. Марко. - Вид. 2-ге. - Київ : Академвидав, 2015. - 256 с. - (Альма-матер).
12. Мельниченко В. Аспекти лінгвістичного аналізу художнього тексту / В. Мельниченко // Дивослово. - 1999. - N 9. - С. 11-15.
13. Пентилюк М. Наукові параметри аналізу тексту / М. Пентилюк // Дивослово. - 2017. - N 9. - С. 36-41.
14. Рожкова С.И. Учимся анализу текста / С. И. Рожкова // Начальная школа плюс До и после. - 2014. - N 4. - С. 73-76.
15. Сафарян С. Учителю — про лінгвоепичний аналіз тексту : На матеріалі повісті Миколи Гоголя “Невський проспект” / С. Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - N 6. - С. 55-58.
16. Степанова Н.И. Интертекстуальность и интермедиальность в текстах культуры / Н. И. Степанова // Обсерватория культуры. - 2012. - N 3. - С. 110-115.
17. Токмань Г. Цілісність сприйняття ліричного твору. Текстуальний аналіз. Методика вивчення віршування. / Г. Токмань // Дивослово. - 2003. - N1. - С. 46-50
18. Финкельштейн Я.Б. Анализ текста в старших классах средней школы / Я. Б. Финкельштейн // Иностранные языки в школе. - 2010. - N 4. - С. 66-71.
Успіхів!

.: Розділ: Література :: 20.11.2017 20.47.07 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Наталія із міста: Кропивницький :: Запитання: 41348  
Наталія запитує:
Національний образ світу в п'єсі "Бояриня" Лесі Українки.
Наша відповідь:
Добрий день, Наталіє! Скористайтеся, будь ласка, такими джерелами інформації:

Андрійчук-Данчук, П.Національне питання в драматичній поемі "Бояриня" Лесі Українки [Текст] : присвяч. дорогій укр. молоді "в Україні і не в Україні сущих" / П. Андрійчук-Данчук. - Нью Джерзі : Джерзі Ситі, 2007. - 141 с.

Гриценко В. Крамола "Боярині" Лесі Українки // Українська літературна газета. – Вишгород, 2016. – 12 лютого (№ 3). – С. 4

Демчук, О.Доба руїни і руїна людських душ у драмі Лесі Українки "бояриня" : [ Бінар. урок ( укр. л-ра та історія ) ] / О.Демчук // Українська мова і література в школі. - 2000. - № 2. - С. 25-26

Жила, С. О. "Леся Українка була великим Будівничим нашого національного духу" [Текст] : літературознавчі та методичні матеріали до вивчення біографії Лесі Українки та драматичної поеми "Бояриня" / С. О. Жила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 11. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.

Зборовська Н. "Бояриня " Лесі Українки: аналітико-психологічний аспект // Вісник Черкаського університету Черкаський державний університет ім. Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2002. – Вип. 36. – С. 34-40. – (Філологічні науки)

Іщук-Пазуняк, Наталія. "Бояриня" Лесі Українки / Н. Іщук-Пазуняк // Іщук-Пазуняк, Наталія. Леся Українка: ідея свободи України у спектрі світової цивілізації [Текст] : литературная критика / Н. Іщук-Пазуняк ; упоряд. : О. Леонтович, В. Погребенник. - Київ : Вид-во ім. О. Теліги, 2008. - С .372-375

Калашник, В. Мовна репрезентація зіткнення етнічних концептосфер у драматичній поемі Лесі Українки "Бояриня" / В. Калашник Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність : Ювілейний збірник на пошану Богдана Якимовича. Вип. 21 / Нац. акад. наук України, Ін-т українознавства ім. І. Крип'якевича ; [редкол. М. Литвин [та ін.] ; упоряд. : О. Седляр, Н. Кобрин]. - Львів : [б. и.], 2012. - С .339-343

Ковальчук, Олеся. До вивчення "Боярині" Лесі Українки [Текст] / Олеся Ковальчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 1998. - № 10. - С. 41-43

Козирєва, Л. М. Драма Лесі Українки "Бояриня": руїна починається в душах. Проблема відповідальності за долю батьківщини : 10-й клас / Л. М. Козирєва // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 19/21. - С. 14-18.

Коломієць, В. Мотиви духовного визволення особистості й народу в поетичній драмі Лесі Українки " Бояриня " / В.Коломієць // Рідна школа. - 2001. - № 8 . - С. 66-69

Криловець, А. Страждання різної проби [Текст] : [поема Л. Українки "Бояриня" критика] / А.Криловець // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2000. - № 2. - С. 40-46

Леся Українка і сучасність [Текст] : зб. наук. пр. Т. 4. Кн. 1 / Волинський нац. ун-т імені Лесі Українки. - Луцьк : Видавництво Волинського національного університету ім. Л. Українки, 2007. - 555 с.

Лутай, Л.Епохи створюють люди : за драматичною поемою Л. Українки "Бояриня" / Л. Лутай // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 10. - С. 67-69.

Могильницька, Г. Руїна держави і руїна душі : Драма Лесі Українки "Бояриня" / Г. Могильницька // Дивослово. - 2007. - № 5. - С. 17-21

Обчакевич, Інна.Образи українців у драматичній поемі Лесі Українки "Бояриня" [Текст] / Інна Обчакевич // Мова твору в контексті проблем вивчення художньої літератури : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції / Барський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Михайла Грушевського, Глухівський національний педагогічний університет ім. Олександра Довженка, Вінницький соціально-економічний інститут Університету "Україна". - Бар, 2015. - С. 93-96. - Бібліогр. в кінці ст.

Павлів, Ірина. "Бояриня" Лесі Українки: трагедія рідного краю на тлі родинного життя героїв [Текст] : урок-відкриття у 10 класі філологічного профілю / І. Павлів // Дивослово. - 2011. - № 2. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Піскун О. Драма Лесі Українки "Бояриня" в літературознавчих студіях Михайла Драй-Хмари // Вісник Черкаського університету / Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2009. – Вип. 167. – С. 54-59. – (Філологічні науки).

Працьовитий, Володимир. Проблема роздвоєння української душі в драматичній поемі "Бояриня" Лесі Українки / В. Працьовитий // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка : збірник наукових праць. Серія. Літературознавство. Вип. 34 / Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка ; [голов. ред. М. Ткачук]. - Тернопіль : [б. и.], 2012. - С .125-143.

Сергєєва, Т. Л. Доба Руїни і руїна людських душ у драмі Лесі Українки "Бояриня" / Т. Л. Сергєєва // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 19/21. - С. 44-48.

Сюндюков, І. "Образ рідної неволі" [Текст] : "Бояриня" Лесі Українки як художє пророцтво / І. Сюндюков // День. - 2005. - 18 березня. - С. 8

Творчість та особистість Лесі Українки в історичному, культурологічному та філософському аспектах [Текст] : матеріали наук. конф. до 140-річчя від дня народження Лесі Українки; Київ, 15 лютого 2011 року / Музей видатних діячів укр. культури Л. Українки, М. Лисенка, П. Саксаганського, М. Старицького. - К. : НаУКМА, 2011. - 308 с.

Шевцова, Л. Доба руїни і руїна людських душ [Текст] : урок-диспут у 10 класі філологічного профілю за драматичною поемою Лесі Українки "Бояриня" / Л. Шевцова // Дивослово. - 2010. - № 2 . - С. 29-31.

.: Розділ: Література :: 20.11.2017 09.40.25 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Дарина із міста: Кропивницький :: Запитання: 41345  
Дарина запитує:
Добрий день. Допоможіть, будь ласка, знайти літературу та джерела для написання курсової роботи на тему: "Проблема нереалізованості людини у прозі ІІ пол. ХІХ століття("Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького, "Хіба ревуть воли як ясла повні" П. Мирного, "Серед темної ночі", "Під тихими вербами" Б. Грінченка та ін.)" Дякую за допомогу!
Наша відповідь:
Добрий день, Дарино! Перегляньте, будь ласка, такі джерела інформації:

Проблема нереалізованості людини у прозі ІІ пол. ХІХ століття("Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького, "Хіба ревуть воли як ясла повні" П. Мирного, "Серед темної ночі", "Під тихими вербами" Б. Грінченка та ін.

Бакал, Лариса.Дослідження сюжету й композиції роману Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" : 10 кл. // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 3. - С. 18-21.

Бондаренко, О. І. Іван Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я" : уроки літератури в 10 класі
// Вивчаємо українську мову та літературу. - 2010. - № 22-24 (серпень). - С. 14-34.

Бузулан, Г. Компаративний аналіз двох романів : "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Панаса Мирного та І. Білика і "Злочин і кара" Ф. Достоєвського / Г. Бузулан // Дивослово. - 2004. - № 9. - С. 19-22

Денисенко, С. І. .Панас Мирний. Роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" // Все для вчителя. - 2012. - № 17-18. - С. 114; 2013. - № 11. - С. 73-75.

Єсипенко, Дмитро. Повість Бориса Грінченка «Під тихими вербами»: історія створення, перші публікації [Текст] / Дмитро Єсипенко // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2012. - № 3/4. - С. 146-160. - Бібліогр. в кінці ст.

Єсипенко, Дмитро Олександрович. Повісті Бориса Грінченка "Серед темної ночі" та "Під тихими вербами": історія текстів і тексти в історії [Текст] / Д. О. Єсипенко ; [наук. ред. В. Дубко ; ред. А. М. Нечитайло ; рец.: С. Кіраль, О. Федорук, В. Яременко] ; Нац. акад. наук України, Ін-т літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України, Проект "Наукова книга" (Молоді вчені). - Київ : Наукова думка, 2015. - 159 с.
Єсипенко, Дмитро. Ливанський кедр на вітрах історії : літературна творчість Бориса Грінченка у критиці ХХ ст. / Дмитро Єсипенко // Дивослово. - 2013. - № 12. - С. 22-28; 2014. - № 1. - С. 40-43. - Бібліогр. 38 назв

Карпенко Г.І. Українська реалістична проза другої половини XIX ст. як історичне джерело: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / Г.І. Карпенко ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 16 с.

Кононенко, Олексій Анатолійович. Сага про Кайдашів [Текст] : за мотивами повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" / Олексій Кононенко ; намалював Кость Лавро. - Харків[та ін.] : Фоліо, 2016. - 110, [1] с. : кольор. іл.

Коротун, Р. І.Причини й наслідки конфлікту між батьками та дітьми : (за повістю І. С. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім' я") // Все для вчителя. - 2011. - № 34-36. - С. 29-30.

Кривой, Оксана.Люди на бездоріжжі: комедія про трагедію : характеристика персонажів повісті "Кайдашева сім'я" Івана Нечуя-Левицького : урок у 10-му класі // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 11-12. - С. 79-89. - Бібліогр.: с. 88.

Кривой, О. Ф. А може, і справді, Іване Семеновичу, "з посміху люди бувають"?! : 10 клас : [І. С. Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я"] // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 34-36. - С. 19-26. - Бібліогр.: с. 26.

Крук А. А. Типологія концепту долі у романістиці Т. Гарді й українській прозі доби реалізму (І. Нечуй-Левицький, Панас Мирний, І. Франко) : [монографія] / А. А. Крук, Г. Й. Насмінчук. - Кам'янець-Подільський : Друк. Рута, 2014. - 199 c. - Бібліогр.: с. 174-197

Кузьменко, Володимир. Вагомий здобуток у царині грінченкознавства [Текст] : рецензия / Володимир Кузьменко // Слово і час. - 2016. - № 7. - С. 123-125
Рец. на кн. : Єсипенко Д. Повісті Бориса Грінченка "Серед темної ночі" та "Під тихими вербами": історія і тексти в історії / Д. Єсипенко. - Київ : Наукова думка, 2015. - 160 с.

Лебедєв, Ю. Борис Грінченко / Ю. Лебедєв, Ф. Кислий// Нові імена в програмі з української літератури : Посіб. для вчителя. - К., 1993. - С. 58-69 . - Бібліогр.: с. 69.

Мартинова, Марія.Чіпка Варениченко - месник чи злочинець? : за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" : українська література, 10 клас // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 9. - С. 46-55. - Бібліогр.: с. 55.

Марченко, Т. М. Проблема добра і зла у творах українських класиків : (І. С. Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я", Панас Мирний та Іван Білик "Хіба ревуть воли, як ясла повні?") : 10 клас // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 19-21. - С. 49-55.

Матвєєва Т. Гріх як абсолют світу абсурду (за романом Панаса Мирного та І. Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?") [Електронний ресурс] / Т. Матвєєва // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 28. - С. 140-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_28_16

Михайлин, Ігор. Воли і ясла. До філософської інтерпретації роману Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" / І. Михайлин // Збірник Харківського історико-філологічного товариства. Т. 2 / ред. А. Івченко [та ін.]. - Харків : Око, 1994. - С .61-74.

Олексієнко, Г. Активне навчання в сучасній школі [Текст] / Галина Олексієнко // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 10. - С. 30-32.

Римар, Н. В. .Іван Нечуй-Левицький, "Кайдашева сім'я" // Все для вчителя. - 2013. - № 11. - С. 136-138.

Свідер, П. Хто ж він, Чіпка Вареник ? [Текст] / П.Свідер // Українська література в загальноосвітній школі. - 2000. - № 5. - С. 16-18.

Степанюк, Микола. Борис Грінченко, "Доки?", "До праці", "Під вербами" : 8-й клас / М. Степанюк // Українська мова та література. - 2007. - № 41. - С. 15-16

Тимків, Н. Роль і місце авторської позиції у романі Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" [Текст] : 10 клас / Н. Тимків // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 10. - С. 21-25.

Турчин, М. Пропаща доля внука : Ще одне прочитання образу Чіпки / М. Турчин // Дивослово. - 2004. - № 9. - С. 23-25

Урок 5. Традиції народного побуту й моралі, цінності національної етики в повісті І. Нечуя- Левицького "Кайдашева сім'я" // Українська література за новою програмою [Текст] : 10 клас : I семестр / упоряд. О. Бондаренко. - Київ : Шкільний світ, 2010. -- С .28-33

Урок 10. Особливості композиції та проблематика роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" // Українська література за новою програмою [Текст] : 10 клас : I семестр / упоряд. О. Бондаренко. - Київ : Шкільний світ, 2010. - С .59-67

Хаврусь, Андрій Сергійович. Художність повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" [Текст] / Андрій Хаврусь. - Черкаси : Інтеграл-Техноімпекс, 2014. - 52 с. : іл. - Бібліогр.: с. 46-49.

.: Розділ: Література :: 19.11.2017 01.34.38 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.524511 seconds