Здравствуйте, прошу помощи в подборе литературы для написания статьи/курсовой по теме "Способы организации командных видов учебной работы на уроке.". Желательный возраст литературы - не старше пяти лет. Можно старше. Заранее большое спасибо.
1.
http://dspace.kpfu.ru/xmlui/bitstream/handle/net/108312/Uchebno_metodicheskoe_posobie_Komandy.pdf?sequence=-1
2.
Дьяченко, В.К.
Коллективная и групповая формы организации обучения в школе // Начальная школа. - 1998. - № 1. - С. 17-24
3. Дьяченко, В.К.
Коллективно-групповые способы обучения // Педагогика. - 1998. - № 2. - С. 43-45
4. Гузеев, В.
Групповая деятельность учащихся в образовательном процессе: Системные основания образовательной технологии // Химия в школе. - 2003. - № 2. - С. 15-25
5. Ярошенко, Ольга.
Організація навчальної діяльності восьмикласників із різним рівнем навчальних досягнень // Рідна школа. - 2005. - № 9-10. - С. 41-45. - Бібліогр.: 4 назв.
6. Глушак, Галина.
Групове заняття з обдарованими учнями // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 6. - С. 41-45
7. Кондратюк, Олена.
Рекомендації з організації групової роботи // Початкова освіта. - 2007. - № 4. - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв.
8. Козоріз, Світлана.
Групова форма навчання// Початкова освіта. - 2007. - № 4. - С. 9-10
9. Коротун, Ірина.
Інтерактивні техніки і технології групової роботи на уроках. Приклади застосування прийомів і методів // Початкова освіта. - 2007. - № 4. - С. 21-23
10. Сергієнко, Антоніна.
Групові форми навчання ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників// Дивослово. - 2008. - № 3 . - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
11. Структури (види) кооперованого навчання // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 46 ; Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 31-32 ; Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 28-29
12. Лісіч, О.Є.
Використання інтерактивноі технології групового навчання // Географія. - 2008. - № 10. - С. 11-14
13. Шевчук, Лариса.
Питання упровадження групової роботи. Ігри та ігрові прийоми для групової роботи на уроках навчання грамоти/ Лариса Шевчук // Початкова освіта. - 2008. - № 32. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
14. Інтерактивні технології навчання: Добірка статей // Завуч. - 2008. - № 28: Вкладка. - С. 1-12
15. Геніч, С.
Використання інтерактивних технологій в умовах групового навчання // Історія та правознавство. - 2008. - № 33. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
16. Касьяненко, В. В.
Інтерактивні методи навчання та їх переваги // Фізика в школах України. - 2009. - № 2 (січень). - С. 13-16
17. Україна. Міністерство освіти і науки.
Щодо організації у травні 2009 року індивідуально-групової форми навчання для учнів 11-х (12-х) класів загальноосвітніх навчальних закладів та документального її оформлення: лист від 26.12.08 р. № 1/9-844/ Україна. Міністерство освіти і науки // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 6-7
18. Семко, Галина.
Колективно-групові форми роботи на уроках // Українська мова та література. - 2009. - № 11. - С. 14-16
19. Онуфрієнко, О.
Групова форма навчальної діяльності як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (за системою розвивального навчання Д.Б. Ельконіна - В.В. Давидова) // Початкове навчання та виховання. - 2009. - № 16-18. - С. 25-30
20. Товкач, А. А.
Організація групової діяльності учнів в умовах диференційованого різнорівневого навчання // Обдарована дитина. - 2010. - № 3. - С. 14-19
21. Бераданова, В.І.
Розвивальне заняття як групова форма роботи з першокласниками/ В. І. Бераданова, Г. В. Бибич // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2016. - № 11. - С. 2-3
22. Абашник, Л.А.
Не змушуючи, а заохочуючи? // Педагогічна майстерня. - 2016. - № 8. - С. 6-13
23. Катюха, Світлана Михайлівна.
Групові форми роботи в образотворчому навчанні // Мистецтво та освіта. - 2016. - № 2. - С. 30, 35-37 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
24. Чорна, В.І.
"Моя Батьківщино, рідна Україно, зростай у серці моїм..." // Історія та правознавство. Позакласна робота. - 2014. - № 8. - С. 36-37
25. Дедушко, А.И.
Коллективная анимация обучения - прорыв в дидактике?/ А. И. Дедушко, О. Л. Клименко // Основи здоров'я. - 2014. - № 5 (травень). - С. 48-50
26. Цимбалару, А.
Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу // Початкова школа. - 2013. - № 8. - С. 12-16. - Бібліогр.: 8 назв
27. Радченко, Інна.
Особливості групових форм роботи на уроках історії // Історія України. - 2013. - № 17 (вересень). - С. 19-21 : табл.
28. Нижеголенко, Ольга.
Формирование личностных качеств младшего школьника. Групповые формы работы // Початкова освіта. - 2013. - № 24 (червень). - С. 14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
29. Луцюк , Алла.
Групова робота на уроках читання. 4-й клас // Початкова освіта. - 2013. - № 4 (січень). - С. 21-31. - Бібліогр. в кінці ст.
30.Мельникова, Наталія.
Групові форми роботи як засіб розвитку мислення та підвищення ефективності навчання учнів/ // Початкова освіта. - 2013. - № 4 (січень). - С. 3-20. - Бібліогр. в кінці ст.
31. Нетребенко, А.
Забезпечення продуктивності групового заняття в системі функціонального навчання // Безпека життєдіяльності. - 2012. - № 12. - С. 15-17
.
32. Попович , Ольга.
Інтерактивні методи навчання. Групова форма роботи // Школа. - 2011. - № 11. - С. 54-66. - Бібліогр. в кінці ст.
33. Зюзюкіна, Н.В.
Реалізація інтегрованого підходу за допомогою групових форм роботи// Початкове навчання та виховання. - 2011. - № 29. - С. 2-9
34. Добрянська, І.
Формування груп у молодшому шкільному віці // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 32-34.
35. Сутковий , Володимир.
Дві ролі одночасно. Про деякі аспекти кооперативного навчання на уроках правознавства // Історія України. - 2011. - № 20. - С. 4-6 : табл.
36. Наконечнюк, В.
Групова навчальна діяльність - інструмент продуктивного навчання // Педагогічна майстерня. - 2011. - № 4. - С. 11-16
37. Бирка, О. Б.
Групова робота як одна із форм організації колективної роботи учнів на уроці // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 19-21. - С. 39-50