Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 41402
   


Автор запитання: Марія із міста: Миколаїв :: Запитання: 43130  
Марія запитує:
Доброго вечора! Допоможіть, будь ласка, підшукати тести, методики на перевірку готовності вихователів до професійного саморозвитку. Можливо, вдасться знайти і магістерські чи дисертаційні роботи на тему професійного зростання вихователя. Буду дуже вдячна!!!
Наша відповідь:
Добрий день, Маріє! За вашим запитом підібрано такі джерела інформації:

Битянова Н.Р. Психология личностного роста. Практическое пособие по проведению тренинга личностного роста психологов, педагогов, социальных
работников. - М.: Международная педагогическая академия, 1995. - 64 с.

Бойко, А. Філософія модернізації освіти в системі ринкових трансформацій: світоглядно-філософський аналіз [Текст] : автореф. дис. ... докт. філософ. наук : 09.00.10 - філософія освіти / Бойко Анжела Іванівна ; [наук. консультант Андрущенко Віктор Петрович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 31 с.

Бурлачук Л.Ф.Психодиагностика / Л.Ф.Бурлачук, Е.П.Савченко.— Киев : АЛД, 1995. — 198с.

Вайніленко Т.В. Діагностика готовності майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення: методичні рекомендації. – К.: НПУ, 2005. – 52 с.

Вайніленко, Т. В.Критерії та рівні готовності майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення [Текст] / Т. В. Вайніленко // Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: Проблеми теорії і практики підготовки вчителя-вихователя-викладача : Матеріали Всеукр. наук.-практич. конференції, 29 березня - 1 квітня 2005 р.: До 170-ліття НПУ ім. М.П. Драгоманова, До 15-річчя кафедри пед. творчості / М-во освіти і науки України, АПН України, НПУ ім. М.П. Драгоманова, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Київ : НПУ, 2005. - С. 58-61 .

Вайніленко Т.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення: методичні рекомендації. – К.: НПУ, 2005. – 40 с.

Гальченко, В.Становлення особистості майбутнього вихователя як суб'єкта життєтворчості [Текст] / В. Гальченко // Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету : Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - С. 152-154

Гандабура, О. В. Особливості реалізації професійного саморозвитку майбутніх педагогів [Текст] / О. В. Гандабура // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / Національна академія педагогічних наук України, Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, Інститут магістратури, аспірантури, докторантури, Інститут математики, фізики і технології освіти, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Інститут професійно-технічної освіти, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ ; Вінниця, 2016. - Вип. 45. - С. 169-172.

Загородня, Людмила Петрівна. Формування основ педагогічної техніки в майбутніх фахівців дошкільного виховання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 - дошкільна педагогіка / Загородня Людмила Петрівна ; [наук. керівник Артемова Любов Вікторівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2001. - 20 с

Зверева В.И. Диагностика педагогической деятельности учителя (фрагменты будущей книги). - М.: Новая школа, 1992. - 68 с.

Калинюк, Євгенія.Стимулюємо саморозвиток вихователя-методиста, або Електронний самоосвітній маршрут [Текст] / Євгенія Калинюк, Т. Шевеленко, Н. Назарук // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 9. - С. 4-11

Карамушка Л.М. Психологія освітнього менеджменту: навчальний посібникдля студентів вищих навчальних закладів. – К.: Либідь, 2004. – 424с.
Карелин А.А. Большая энциклопедия психологических тестов / А.А. Карелин. – М.: Эксмо, 2007. – 416 с.

Мільто, Людмила Олександрівна. Методика розв'язання педагогічних задач [Текст] : Навчальний посібник для студ. пед. вищ. навч. закладів / Л. О. Мільто ; М-во освіти і науки України. - 2-ге вид., перероб. і доп. - Харків : Ранок-НТ, 2004. - 150 с.

Назаренко, Ганна. Технологія підтримки професійного та особистісного розвитку педагогів у процесі післядипломного навчання [Текст] / Г. Назаренко // Імідж сучасного педагога. - 2012. - № 10. - С. 10-13.

Никишина И.В. Диагностическая и методическая работа в дошкольных образовательных учреждениях. – Волгоград: Учитель, 2007. - 156 с.

Полєвікова, О. Б. Роль тестових технологій у лінгводидактичній підготовці майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу [Текст] / О. Б. Полєвікова // Вісник Київського міжнародного університету. Серія: Педагогічні науки / Київський міжнар. ун-т. - Київ : КиМУ, 2009. - Вип. 13. - С. 233-241

Пономаренко Т.О. Культуровідповідне управління якістю дошкільної освіти:навчально-методичний посібник для управлінців у галузі дошкільної освіти, студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів. - Луганськ: Альма-матер, 2006. – 230 с.

Притуляк, Л. М. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення [Текст] / Л. М. Притуляк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2012. - Вип. 7. - С. 41-45

Професійний саморозвиток педагогічного працівника дошкільного навчального закладу у схемах і таблицях / для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. – Черкаси: видавництво ЧОІПОПП, 2012. – 25 с.
http://ippro.com.ua/library/attachments/article/273/працівника дошкільного навчального закладу у схемах і таблицях .pdf
Професійний розвиток педагогічних працівників:
практична андрагогіка: наук.-метод. посіб. / За заг. ред. Пуцова В.І., Набоки Л.Я. – К., 2007. – 228 с.

Психодіагностичне забезпечення профорієнтації в системі педагогічної освіти : [посібник] / Є. В. Єгорова [та ін.]. — Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. — 228 с.
http://lib.iitta.gov.ua/709765/1/03_2644_Психодіагностичне забезпечення профорієнтації в системі педагогічної освіти.pdf

Самоосвіта педагогічних працівників [Текст] // Практика управління закладом освіти : Щомісячний професійний журнал. - 2016. - N 7. - С. 24-29

Семиченко В.А. Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти /Валентина Анатоліївна
Семиченко //Педагогіка і психологія, 2010.-No2.- С.46-57.

Фрицюк, В. А. Діагностика ціннісного усвідомлення майбутніми педагогами необхідності цілеспрямованого професійного саморозвитку [Текст] / В. А. Фрицюк // Український педагогічний журнал : Науковий журнал. - 2016. - N 4. - С. 60-65.

Фрицюк, В. А. Підготовка майбутніх педагогів до професійного саморозвитку / В. А. Фрицюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / Національна академія педагогічних наук України, Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, Інститут магістратури, аспірантури, докторантури, Інститут математики, фізики і технології освіти, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Інститут професійно-технічної освіти, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ ; Вінниця, 2016. - Вип. 46. - С. 329-332. - Бібліогр. в кінці ст.

Фрицюк, Валентина Анатоліївна.Професійний саморозвиток майбутнього педагога : монографія / Валентина Анатоліївна Фрицюк. - Вінниця : Нілан ЛТД, 2016. - 362 с. : табл.

Чаговець, А. І. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні [Текст] / А. І. Чаговець // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2012. - Вип. 7. - С. 57-60.

Шевеленко Т.А. Сучасний погляд на програму саморозвитку вихователя-методиста ДНЗ в розрізі освітніх реформ : метод. посібн. – Кам’янець-Подільський, 2017. – 103 с.
https://www.slideshare.net/ssuserde793d1/ss-71848715

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 19.05.2019 19.19.14 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.592343 seconds